Kategoria lokalna 3
3.0/6
Wakacje w tym hotelu to jakas porazka 2 tygodnie meczarnik w tym samym czasie odbywaly sie kolonie masa dzieciakow i mlodzierzy stolowka pelna glosno wrzask ciezko bylo dostac sie do jedzenia , nawet niemozna bylo w spokoju zjesc posiłku wrzask nakladali rekami jedzenie odkladali spowrotem z wlasnego talerza ...bo stwierdzili ze jednak za duzo nalozyli .wbijali sie w kolejke .przepychali .do basenu jak wskoczyli to nie bylo mozliwosci popluwac
Karolina, Laziska Gorne - 19.06.2022
4/4 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Z biurem Rainbow podróżowałam już nie raz, ale wakacji w Adrii nie poleciłabym znajomym. Hotel nawet niezły, pokoje nawet duże, za to sprzątane raz na tydzień, co polegało na wymianie ręczników i ewentualnym dołożeniu papieru toaletowego. Na balkonie jedno krzesełko, a bar to totalna porażka. Chociaż był też drugi. płatny dla innych GOSCI hotelu. Personel robił wszystko, żeby się nie zmęczyć zarówno przy posiłkach, jak i przy sprzątaniu. Jednorazowe miody, pasztety i dżemy, po za tym nic co byłoby dobrą kuchnią. W barze, przy ogromnej ilości dzieci, lody można było dostać tylko przez godzinę. Potem płatne. W formule all to kompromitacja. Drinki i napoje nieciekawej jakości podawane w mikrych plastokowych kubkach. Nasza pani rezydent pojawiła się aż jeden raz, w trzecim dniu pobytu i to wieczorem tylko po to, by zebrać opłatę klimatyczną, z która spotkałam się pierwszy raz. Zabrane dokumenty na całą noc też były nowością. Ogólnie byliśmy chyba intruzami w hotelu.
Barbara - 10.07.2017 | Termin pobytu: lipiec 2017
34/44 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Kolonie ktore byly organizowane glosno nie mozna bylo ofpoczac zjesc normalnie posilku , ogromne kolejki po jedzenie , dzieci wydzwanialy na telefon stacjonarny pokojowy o 5 nad ranem robiac nam pobodke naprawde nie polecam tego hotelu
Karolina, Laziska Gorne - 19.06.2022
3/4 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Brak opieki przez rezydenta: 1. Przyjazd do hotelu bez rezydenta - w recepcji nie widzieli nic o naszym przyjeździe. 2. Pokoje wstępnie nie przydzielone. Otrzymaliśmy pokój/ łazienkę nie posprzątaną. Pokój w stanie technicznym złym. 3. Pokój był w strefie, gdzie były młodzieżowe kolonie /hałas krzyki, również wieczorne/. 4. Brak przepływu informacji w relacji rezydent - klienci/. Reasumując: Rezydent nie przejawiał inicjatywy, pomocy i opieki dla swoich klientów.
Lech, Kraków - 02.07.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023
0/0 uznało opinię za pomocną