Opinie klientów o Adria - Biograd na Moru

4.4 /6
131 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.0
Obsługa hotelowa
4.6
Plaża
4.8
Pokój
4.1
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
4.4
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
4.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.0/6

Lucjusz Piłat 09.07.2022

To są jakieś żarty

Jedzenie bardzo dobre, okolica super, fajny basen i plaża, promenada nieopodal. Biuro podróży RAINBOW wysyłające ludzi na odpoczynek do hotelu gdzie jest 200-300 rozwydżonych dzieciaków z kolonii nad którymi nikt nie panuje, nie informując o tym klientów to jest jakaś kpina i rozbój w biały dzień, ostatni raz z Wami gdziekolwiek.

3.0/6

Jacek, Czeladź 23.08.2019

ocena pobytu z wczasów

Pokój przez tygodniowy pobyt nie sprzątany.Pani rezydent Oleksandra brak zainteresowania uczestnikami pobytu w trakcie transferu hotel-lotnisko (czekalismy 1,5 godziny w autobusie na drugi autokar) a czas przejazdu z hotelu na lotnisko i odwrotnie trwał 3 godziny co sie nie zgadza z oferta katalogowa.Dojście do plaży 400m.co się nie zgadza z ofertą katalogową.

3.0/6

Sylwia, Wilczyce 15.07.2024
Termin pobytu: lipiec 2024

Opinia Hotelu

Podróż ze Splitu do hotelu około 2godzin busem - daleko. Hotel pamięta lata świetlności, ( pokój i łazienka lata 80-90) choć jest również część wyremontowana, ale niestety nie dane mi było przebywać w wyremontowanych pokojach. Jedzenie jak na all inclusive bardzo słabe. Mały wybór, choć głodna nie chodziłam. w sezonie tzn. 2-10.07.2024r, bardzo dużo ludzi na co miał wpływ brak talerzy i jedzenia na stołówce oraz kolejkami na kolację. Pomimo 2 basenów brak leżaków i walka o miejsce na leżaku. Sprzątanie pokoju polegało na wyrzuceniu śmieci, przez cały okres, a ręczniki były wymienione tylko raz na moja prośbę. Do plaży blisko. Deptakiem do centrum sama przyjemność się przejść. Biograd bardzo ładny i urokliwy. Za cenę standardową nie warto kupować wycieczki jedynie na last minit.

3.0/6

Jakub, Warszawa 11.07.2019

3 gwiazdki to za dużo

Jedynym plusem są dwa baseny, przez co nie ma tłoku i ładna plaża blisko hotelu. Reszta pozostawia dużo do życzenia. Pomijam monotonność posiłków, ale ich brak i czekanie w kolejce aż odniesione zostanie chociażby pieczywo do śniadania...porażka. kawa, herbata tylko do śniadania 😠 Na tyle gości i turnusów dostępny jest tylko jeden bar i na dodatek z obsługą na którą trzeba niekiedy czekać w kolejce, bo jest tylko jedna osoba do obsługi. Hotel do połowy po remoncie, w starszej części dużo usterek, które po zgłoszeniu nie są usuwane, a na zmianę pokoju nie ma co liczyć.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem