4.4/6 (367 opinii)
2.5/6
Jakość hotelu poniżej przeciętnej - aż dziw bierze, że to Europa, XXI wiek. Wszędzie brudno, pokoje w ogóle nie sprzątanie. Jedzenie okropne - codziennie to samo na śniadanie. Na obiad i kolację zmieniają się dania, ale dodatki codziennie są te same. Gotowe produkty (maślanki, płatki, ogórki kiszone, buraki) nawet nie wyciągnięte ze słoików i opakowań, tylko położone od tak. Obsługa bardzo miła, poza jednym kelnerem - starszy, wysoki, bardzo szczupły - cham, buc i prostak. Między "restauracją" a częścią pokoi hotelowych jest okropny zapach z szamba. Basen bardzo mały, 5 leżaków na krzyż. DRAMAT, dramat, dramat!
2.0/6
brud, brud, brud - pokoje nie są sprzątane , przez tydzień czasu były wymieniane ręczniki oraz opróżniane kosze na śmieci, była prośba do recepcji o odkurzenie pokoju , ale zostało to zignorowane. Piwo i inne napoje z oferty all inclusive light były wydawane od 15 do 22 ale tylko w kubeczkach plastikowych 0,2 litra, kawa oraz woda i inne napoje również. Mogłeś wynieść 2 kubeczki jednorazowo, taki przydział a po za tym pierwszego dnia obsługa hotelu nie wydawała bo nie było kubeczków , bo ponoć mieliśmy mieć własne, dopiero po rozmowie z rezydentko znalazły się kubeczki ale tylko 0,2 l.
2.0/6
Cena wakacji nie jest adekwatna (za wysoka) do jakości wypoczynku. Niemiło się rozczarowaliśmy i ABSOLUTNIE NIE POLECAMY tego hotelu (zakwaterowanie, wyżywienie). Opis oferty nie jest zgodny ze stanem faktycznym hotelu. Cena wycieczek fakultatywnych jest inna (niższa) na miejscu u rezydenta niż na stronie internetowej biura. Pokój (bardzo mały) na 2 piętrze-ładny widok. Pokój w dniu przyjazdu nie był posprzątany: nie odkurzony dywan, brudny brodzik, podłoga w łazience, kołdry bardzo brudne-poplamione. Podczas 7 dniowego pobytu pościel i ręczniki mimo kartki PLEASE CLEAN THE ROOM nie zostały wymienione. Obsługa bardzo młoda- sezonowi praktykanci? Jedzenie jałowe, rozgotowane, monotonne (codziennie rano jajka w różnej postaci), zupy-nie jadalne, bardzo mały wybór, owoce-sporadycznie, deser np. kawałek najtańszej rolady z hipermarketu. Na stołówce brudno, obrusy na stolikach poplamione. Bardzo długo trzeba było czekać na obsługę (np. podanie piwa). Bardzo skromne lunch boxy (składające się z kanapki z suchego chleba tostowego przełożonej kawałkiem pieczonego mięsa, małej butelki wody oraz jabłka). Panie z recepcji miłe. Hotel bardzo słabo zarządzany, klatki schodowe brudne (zdechłe robactwo), w dniu przyjazdu brak leżaków i stolików przy basenie po interwencji rezydenta sprzęt został dostarczony.
2.0/6
Lot opozniony 4 h.Obsluga w recepcji rzenujaca i smierdzaca papierosami a ulokowana przy wejsciu do jadalni. Pokoje czyste. Jedzenie monotonne, Lokalizacja hotelu bardzo dobra. Obsluga wycieczek reprezentujaca niski poziom - wycieczka opozniona 1,5 h,pozniej nadrabiana przez pilota skutkowala "biegiem w trakcie zwiedzania" nie warta zaplaconych pieniedzy. Nie jestem zadowolona, a byla to wycieczka oplacona przez rodzine na 30te urodziny.