Kategoria lokalna 3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Chorwację polecam jak najbardziej, ale hotel Gradac już nie koniecznie. Jedzenie nierzadko przypalone, praktycznie nic zdrowego. Pościel brudna, wymieniona dopiero na naszą prośbę. Woda pod prysznicem co najwyżej letnia + odpadające drzwi prysznica. Brak internetu przez cały tydzień pobytu. Hotel nadrabiał lokalizacją i pięknym widokiem z balkonu. Obsługa była miła.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jakość hotelu poniżej przeciętnej - aż dziw bierze, że to Europa, XXI wiek. Wszędzie brudno, pokoje w ogóle nie sprzątanie. Jedzenie okropne - codziennie to samo na śniadanie. Na obiad i kolację zmieniają się dania, ale dodatki codziennie są te same. Gotowe produkty (maślanki, płatki, ogórki kiszone, buraki) nawet nie wyciągnięte ze słoików i opakowań, tylko położone od tak. Obsługa bardzo miła, poza jednym kelnerem - starszy, wysoki, bardzo szczupły - cham, buc i prostak. Między "restauracją" a częścią pokoi hotelowych jest okropny zapach z szamba. Basen bardzo mały, 5 leżaków na krzyż. DRAMAT, dramat, dramat!
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
brud, brud, brud - pokoje nie są sprzątane , przez tydzień czasu były wymieniane ręczniki oraz opróżniane kosze na śmieci, była prośba do recepcji o odkurzenie pokoju , ale zostało to zignorowane. Piwo i inne napoje z oferty all inclusive light były wydawane od 15 do 22 ale tylko w kubeczkach plastikowych 0,2 litra, kawa oraz woda i inne napoje również. Mogłeś wynieść 2 kubeczki jednorazowo, taki przydział a po za tym pierwszego dnia obsługa hotelu nie wydawała bo nie było kubeczków , bo ponoć mieliśmy mieć własne, dopiero po rozmowie z rezydentko znalazły się kubeczki ale tylko 0,2 l.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Cena wakacji nie jest adekwatna (za wysoka) do jakości wypoczynku. Niemiło się rozczarowaliśmy i ABSOLUTNIE NIE POLECAMY tego hotelu (zakwaterowanie, wyżywienie). Opis oferty nie jest zgodny ze stanem faktycznym hotelu. Cena wycieczek fakultatywnych jest inna (niższa) na miejscu u rezydenta niż na stronie internetowej biura. Pokój (bardzo mały) na 2 piętrze-ładny widok. Pokój w dniu przyjazdu nie był posprzątany: nie odkurzony dywan, brudny brodzik, podłoga w łazience, kołdry bardzo brudne-poplamione. Podczas 7 dniowego pobytu pościel i ręczniki mimo kartki PLEASE CLEAN THE ROOM nie zostały wymienione. Obsługa bardzo młoda- sezonowi praktykanci? Jedzenie jałowe, rozgotowane, monotonne (codziennie rano jajka w różnej postaci), zupy-nie jadalne, bardzo mały wybór, owoce-sporadycznie, deser np. kawałek najtańszej rolady z hipermarketu. Na stołówce brudno, obrusy na stolikach poplamione. Bardzo długo trzeba było czekać na obsługę (np. podanie piwa). Bardzo skromne lunch boxy (składające się z kanapki z suchego chleba tostowego przełożonej kawałkiem pieczonego mięsa, małej butelki wody oraz jabłka). Panie z recepcji miłe. Hotel bardzo słabo zarządzany, klatki schodowe brudne (zdechłe robactwo), w dniu przyjazdu brak leżaków i stolików przy basenie po interwencji rezydenta sprzęt został dostarczony.