Opinie o Gradac

Kategoria lokalna 3

4.4/6
(369 opinii)
Atrakcje dla dzieci
2.7
Obsługa hotelowa
4.9
Plaża
5.1
Pokój
4.2
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
4.7
Sport i rozrywka
3.4
Wyżywienie
3.5

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Hotel Gradac

    Aleksandra Elżbieta , Grodzisk Mazowiecki 17.08.2021

    Bardzo słabe jedzenie. Niesmaczne, bez urozmaicenia przez 14 codziennie to samo. Dla osoby która nie je mięsa to fatalna sprawa. Nie było warzyw oprócz pomidora i ogórka ani owoców! Obsługa hotelu bardzo miła i uprzejma. Mój pokój był mikroskopijny i nie mogłam swobodnie się poruszać.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Słaby hotel i jedzenie

    Barbara, Swiebodzin 18.06.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023

    W pokoju hotelowym przez cały pobyt nikt nie sprzątał. Ręczniki hotelowe nie były wymieniane przez cały pobyt. Jedzenie było tragiczne. Rezydent ignorował zgłoszone zastrzeżenia. Transfer z hotelu na lotnisko w Dubrowniku odbywał się przez granice z Bośnią i Hecegowiną a na lotnisku byliśmy godzinę przed odlotem, o czym nie byłam poinformowana wcześniej. Jestem stałą klientką Rainbow ale po takiej wycieczce na pewno zrezygnuję z usług takiego biura.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Brak balkonu/tarasu (niezgodność z opisem), jedzenie niesmaczne, mało urozmaicone

    Michał, Boguszyce 31.08.2021

    Zostaliśmy z małżonką wprowadzeni w błąd przez opis pokoju na stronie Rainbow. Według niego wszystkie pokoje powinny posiadać balkon lub taras (ostateczny opis pokoju przy podawaniu danych osobowych i ustalaniu innych szczegółów wycieczki. Oczywiście nasza reklamacja została odrzucona. Personel był raczej przyjazny. Niestety jedzenie pozbawione smaku (szczególnie zupy), monotonne i raczej słabej jakości. Plusem jest bliskość plaży i nienajgorszy basen jak na ten standard hotelu.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Słaba dwójka

    Beata, Warszawa 19.07.2024

    Hotel czysty, ale sprzątanie, wymiana ręczników na prośbę wynajmującego. Jedzenie jak w stołówce, monotonne i niesmaczne.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem