Opinie o Hotel Hvar

Kategoria lokalna: 3

4.8/6
(106 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.9
Obsługa hotelowa
5.1
Plaża
4.9
Pokój
4.1
Położenie i okolica
5.7
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
4.5
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    36

    Porażka biura

    Roman, Wrocław 25.06.2015 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Jak można okłamywać klientów oraz pobierać pieniądze za all inclusive a na miejscu okazuje się że za napoje regionalne trzeba płacić ,choć w umowie jest napisane że wszystkie napoje regionalne są w cenie To samo jest w ostatnim dniu transfer do hotelu Sunce w Neum nie dość że zostaliśmy okrojeni z jednego dnia pobytu na hvarze to tam za na napoje trzeba było płacić ,choć wcześnie mieliśmy zapowiedziane że będzie w końcu pełneall inclusive.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Kompletne rozczarowanie i nieporozumienie

    Iza 24.08.2024 | Tagi: 36-45 lat, ze znajomymi

    Może na wstępie zaznaczę, że opinia będzie bardzo długa, ale piszę to, żeby uświadomić innym Klientom jak to wszystko wygląda. 1. TRANSFER Wylot z Warszawy o godzinie 18:15. Na miejscu w Splicie samolot ląduje około 20. Potem jest transfer autokarem do portu na prom. I... no właśnie. Tutaj zaczynają się schody. Po wylądowaniu, gdy zapytałam przedstawiciela firmy Rainbow o godzinę promu, Pani powiedziała: "1:30" - podkreślam w nocy (!). Nikt wcześniej nie poinformował nas o tym, że na prom trzeba czekać ponad 4 godziny (!). W ramach "niby rekompensaty" Rainbow zaproponowało nocne zwiedzanie Splitu z przewodnikiem, które trwało maksymalnie do 22:30, a potem to już tylko czas wolny. W środku nocy, gdzie jest bardzo gorąco i człowiek jest jeszcze w dodatku zmęczony po podróży - nie jest to najlepsza opcja. Innych opcji niestety nie było. Można było co najwyżej siedzieć i czekać w porcie do 1:30 na prom na Wyspę. PORAŻKA! Na etapie zakupu wycieczki nikt nas nie poinformował, że transfer będzie trwał tyle czasu. Nikt o tym nie wiedział, a dodam, że wśród naszej grupy były też rodziny z małymi dziećmi. Przeprawa promowa trwa 2 godziny. Więc na wyspie byliśmy około 3:30 nad ranem (!). Do hotelu finalnie dotarliśmy po 4, by dopiero po godzinie 5 zameldować się i być w pokoju. To przestroga dla osób, które planują lecieć z Warszawy. W przypadku lotu z Katowic transfer był krótszy, bo i samolot o innej godzinie i tamta grupa zdążyła jeszcze na prom na godzinę 20:30 więc po 23 byli w hotelu. To jest jeszcze w miarę znośne. Ale 5 rano??? W dodatku traci się całą dobę hotelową! Porażka! 2. HOTEL Niezbyt miła obsługa. Na początku po przyjeździe w recepcji hotelowej nie było nikogo. Był jeden pracownik, który w dodatku spał i nie był za bardzo zorientowany jak zameldować gości do pokojów. Kazał wszystkim zostawić dowody osobiste na recepcji, by dopiero rano o godzinie 7 mogli nas zakwaterować prawdziwi pracownicy recepcji. Oczywiście - nie zgodziliśmy się zostawić dowodów - są to bardzo wrażliwe dane i gdyby coś się stało i zgubili te dowody to byłby koszmar. Pokoje: Polaków lokują na najniższych piętrach, gdzie nie spodziewajcie się zobaczyć widoku na morze (jest widok na kawałek basenu i niezbyt zadbane podwórko). Pokoje na 2 i 3 piętrze mają znacznie wyższy standard (wiem, bo widziałam jak obsługa akurat tam sprzątała i były otwarte drzwi). Tam mają okna plastikowe i dużo lepsze wyposażenie. W pokojach dla Polaków - porażka. Okna stare, z czasów chyba PRL. Generalnie wszystko stare, ale to jeszcze byliśmy w stanie znieść. 3. JEDZENIE Obiady i kolacje jeszcze w miarę. Ale śniadania... nie do zjedzenia. Jajecznica z proszku, która ciągnęła się jak jakiś glut. Siny boczek i wędliny. Na plus na pewno przepyszne ciasta (chyba najlepsze jakie jadłam), ale kolejki do nich strasznie duże. Ciasta dokładali bardzo rzadko co sprawiało, że ciasta znikały bardzo szybko i człowiek ostał się w kolejce i przed nosem ktoś brał ostatnie kawałki. Na plus też na pewno lasagne, halibut i frytki, które były przepyszne. Soki i napoje - słabe i strasznie słodkie. Jedzenie bardzo monotonne - w kółko to samo. Żadnego urozmaicenia. 4. DRINKI Samoobsługa. Nie ma barmana, którego poprosicie o zrobienie drinka, tylko na stole stoją butelki z alkoholem i rób sobie sam :) W dodatku dolewaj te słodkie napoje z maszyny. Alkohole bardzo słabej jakości. 5. WIECZORNE ANIMACJE Gra zespół na żywo i śpiewają piosenki po chorwacku i angielsku - całkiem fajnie. Odbywa się to od mniej więcej 21 do 23. Zajęcia dla dzieci mniej więcej od 20 do 21. Poza tym nic więcej. 6. PLAŻA Bardzo mała - właściwie to był malutki skrawek , ale woda na plus bo i ciepła i czyściutka. Dno płytkie, ale jak się wypłynie trochę dalej to można i popływać i nadal jest to teren kąpieliska. Można snurkować :) Trzeba jednak uważać i patrzeć pod nogi, bo przy brzegu są kamienie, które są bardzo śliskie. 7. OKOLICA Generalnie to co tu piszą o promenadzie do miasteczka Jelsa to nie jest do końca prawdą. Owszem promenada jest, ale to jest ulica, którą jeżdżą też samochody i rowerzyści, więc trzeba uważać jak się idzie, żeby Cię nikt nie rozjechał :) samo miasteczko Jelsa - przeurocze :) Warto się tam przejść bo jest prześliczne. Od hotelu jakieś 10 - 15 minut. 8. WYCIECZKI FAKULTATYWNE Tu ważna informacja dla osób, które chcą pojechać na wycieczkę fakultatywną do Dubrownika czy Hvaru: nie pojedziecie :). Obie wycieczki się nie odbyły, z uwagi na małą ilość chętnych osób. Dowiedzieliśmy się także, że w tym sezonie wycieczka do Dubrovnika odbyła się tylko 2 razy (!), o czym nikt wcześniej nad nie poinformował, a to był główny cel naszej wyprawy tutaj. Podobnie wycieczka do Hvaru, która się nie odbyła. Więc jeśli chcecie zobaczyć Dubrovnik to polecam wybrać hotel na lądzie, blisko Dubrovnika, a nie hotel Hvar. Podsumowując: hotel niby ma 3 gwiazdki lecz jest to maksymalnie 1,5 gwiazdki - 3 gwiazdki to on miał może ze 20 lat temu. Jednak najgorszym problemem jest transfer do hotelu, który trwa bardzo długo. Nie polecam, jeśli ktoś nie czuje się na siłach.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Hotel Hvar od Rainbow - tragedia

    anonimowo 27.09.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: do 25 lat, w parze

    Dużo niezgodności z ofertą, miasteczko kompletnie po sezonie we wrześniu - 0 wycieczek, atrakcji, sportów wodnych, życia w mieście. Rezydent olewający turystów, ich potrzeby oraz ich zapytania. Pokój na -2 piętrze - bunkier - bardzo zimno w pokoju, słońce nie dociera tam przez cały dzień, każdy może wejść na taras z zewnątrz (zamiast ogrodzenia jest krzak). Organizacja Rainbow z dojazdem (2h czekania na prom, który też płynie 2h itd tragedia). W dniu powrotu zostaliśmy przywiezieni na lotnisko 6h przed wylotem, a sama podróż na lotnisko zaczęła się 10h przed wylotem. Basen wewnętrzny w hotelu raczej nie działał i nigdy nie zadziała, mimo że jest w ofercie (dobre na deszczowe dni). Jedzenie i plaża super.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Karaluchy w obiekcie hotelowym

    KAMIL, Kłaj 25.11.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Witam wszystkich zainteresowanych pobytem w tym obiekcie. Długo zastanawialiśmy się z żoną nad napisaniem opinii o hotelu HVAR no i nadeszła ta chwila jako przestroga dla kolejnych klientów. Choć jesteśmy świadomi ,iż opinia pewnie zostanie zmoderowana lub usunięta przez operatora Rainbow, zatem do rzeczy... Wypoczynek w lipcu 2024 roku ,dwoje dorosłych plus siedmioletnie dziecko. Miejsce ,otoczenie, wyspa piękna,ale za 8672zł proszę państwa nie płaci się za obecność karaluchów w hotelu. Sprawa trafiła do reklamacji, Rainbow nie poczuwa się jako organizator wycieczki do odpowiedzialności do dnia dzisiejszego tj. 25.11.2024r., odwołania nie przynoszą efektu, wszystkie materiały, zdjęcia, nagrania i oświadczenia rezydenta wskazują na winę hotelu Hvar i co i nic.... Zatem jeśli chcą państwo spędzić pobyt z karaluchami w pokoju, które roznoszą zarazki nie ma sprawy gdyż Rainbow uważa iż jest to całkowicie normalne dla tej części świata-paranoja. Nieprzespane noce, smród środków chemicznych, wszędzie jaja i truchła karaluchów. Odradzamy pobyt w tym obiekcie i jednocześnie należy się zastanowić przed kolejnymi zakupami produktów oferowanych przez firmę RAINBOW gdyż nie traktuję swoich klientów poważnie i nie wywiązuję się z warunków umowy.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Najgorszy hotel w jakim byłem

    PAWEŁ, Brodnica 20.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Najgorszy hotel w jakim byłem, wakacje uratowała piekna okolica, ale jedzenie na mieście (bo w hotelu jedzenie to porażka, często brakowało jedzenia ...) wiązało się z dodatkowymi kosztami. W hotelu totalnie nie było co robić, nawet basen mały jak kaczy dołek nie nadawał się dla osób które nie potrafią pływać, bo ma 1.80. Poza tym nie było tam nawet ratownika. Sam sugeruje się w dużym stopniu opiniami i wiem jak ludzie potrafią być wybradni, ale szczere radzę unikać tego hotelu jak ognia!

    0.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    katastrofa

    Malgorzata, Czernichów 04.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: powyżej 65 lat, samemu

    pokoj na poziomie minus dwa tj pod ziemia katastrofa ,all inclusiw paskudne jedzenie ,jako wegetarianka mialam do wyboru makaron lub frytki,owoce niedojrzale jako dekoracja,desery budynie, basen wewnetrzny nieczynny,wycieczki zaplacone w polsce odwolane.powrot czekanie na lotnisku w splicie 8 godzin.wystarczy jak na jeden wyjazd ?nigdy wiecej!acha do dzisiaj ,14 dni nie zwrocono pieniedzy .

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem