Opinie klientów o Villa Penava

4.4 /6
97 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.3
Obsługa hotelowa
4.2
Plaża
4.8
Pokój
4.0
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
4.6
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
3.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Andrzej, Poznań 12.09.2021

Villa Penawa w Trogirze

10 lat temu, po zwiedzaniu Chorwacji, Czarnogóry, Bośni i Albanii, zatrzymaliśmy się na tydzień w willi Penava. Ówczesny pobyt był na tyle miły i niezapomniany, że w tym roku postanowiliśmy ponownie odwiedzić to miejsce. Rekomendując je, namówiliśmy nawet na wspólny wyjazd naszych przyjaciół. Jednak wrażenia z pobytu nie są już tak miłe jak poprzednio. Pokoje nieprzygotowane do przyjęcia gości, niedomyte toalety, niedomyty sprzęt kuchenny (garnki, patelnie, sztućce). Brak czajnika do gotowania wody było szczególnie dotkliwe, ponieważ gotowanie wody w przypalonym po jakiejś zupie garnku, byłoby obrzydliwe . Na tarasie zepsuty parasol i mocno wyeksploatowane krzesła, z których odpadały fragmenty oplotu. Aby korzystać z tarasu, przydałby się leżak, którego również brakowało. Na przydomowej mini plaży dostępne tylko 4 leżaki dla gości w 19 pokojach ( kpina!). Łóżko w pokoju trzeszczące z materacem, którego sprężyny uwierały. BRAK INTERNETU w naszym i sąsiednich pokojach (złe rozmieszczenie ruterów). W pokoju naszych przyjaciół, krzesła wiązane sznurkami, nie nadawały się do użytku. Również u nich parasol uszkodzony. Jesteśmy ogólnie rozczarowani, ponieważ z biurem Rainbow Tours jeździmy na wakacje od wielu lat i nigdy nie spotkaliśmy takich warunków. Czy Rainbow nie kontroluje warunków w jakich umieszcza swoich gości? Jakie zadania ciążą na rezydencie, który również nie do końca wypełnia opiekuńczą rolę? Doświadczyliśmy tego, gdy wyjeżdżając na fakultatywną wycieczkę, otrzymaliśmy od pani rezydent błędną informację dotyczącą miejsca zbiórki na tzw. Fish Rejs. Wszystkie te i inne uwagi zostały zawarte w piśmie, jakie , wystosowali uczestnicy zebrania inauguracyjnego, zobowiązując rezydentkę do przekazania tych uwag do Biura Rainbow.

2.0/6

Katarzyna 09.09.2023
Termin pobytu: sierpień 2023

wakacje

widok z tarasu naprawde niebywały natomiast zamiast ciszy gwar i halas,podróżowałam z tym biurem podróży i tym razem nie zadbało o swoich klientów wystarczająco bo po wymeldowaniu o g.10 niestety aż do 18.30 kiedy to busik przyjechał nie było możliwości już ani skorzystać z toalety ani gdzie podziać się z bagażem.Rezydent twierdził ze nikt do tej pory tego nie zgłaszał ,właścicielka hotelu tez już nikim się zbytnio nie przejęła i wskazała camping oddalony ok 10 min drogi gdzie można za drobna opłata skorzystać z toalety!!!Brak slow.Biuro podróży winno informować klientów zanim wykupią wycieczkę o braku dostępu do toalety i braku możliwości przechowania bagażu.

2.0/6

Magdalena, Komorowo 24.09.2021

Villa Penava

Willa ma czasy swojej świetności daleko za sobą. O przygotowaniu ciepłego posiłku raczej nie może być mowy. Blaszana kuchenka elektryczna wydziela ogromne ilości ciepła i temperatura w pomieszczeniu jest nie do zniesienia, nieczynna połowa oświetlenia, porozrywane krzesła na tarasie, materac i łóżko budzą skrzypieniem ze snu, brak czajnika, Płatna klimatyzacja. Martwa ćma leżała na schodach przez cały pobyt. Pozytywy: sprawna lodówka, blisko do prywatnej, małej plaży. Ponadto Rezydentka pobrała od nas opłatę klimatyczną, a w willi znaleźliśmy wpis, że opłata klimatyczna jest wliczona w cenę pobytu. Nie mam podstaw, aby pozytywnie ocenić pobyt. Rekompensatą były przepiękne chorwackie pejzaże. Napewno wrócę jeszcze do pięknej Dalmacji, ale nie do "apartamentów" w Willi Penava.

2.0/6

Paulina, Tychowo 19.07.2022

Wielkie rozczarowanie

Niestety mimo świadomości warunków panujących na Chorwacji przeżyliśmy rozczarowanie obsługa villi jak również podejściem rezydenta rainbow. Umiejcowienie Vilii cudne jednak jest to niewykorzystany potencjał. Zdjęcia ze strony rainbow przedstawiające apartamenty z pięknym balkonem i widokiem niestety nie są dostępne dla klientów rainbow więc wydaje mi sie skoro nie ma mozliwości ich rezerwacji nie powinny widnieć na stronie wporwadzając klientów w błąd. Apartamenty ze zdjęć były wolne w momencie przybycia ponieważ para, która trafiła do hotelu razem z nami dostała możliwośc rezerwacji apartamentów ze zdjęć ale za dodatkową sporą opłatą.... W efekcie klient rainbow otrzymuje klitkę pod schodami ze współnym półpiętrem, który pełni rolę tarasu z którego i tak nie mogliśmy korzystać ponieważ taras okupowany był przez rodzinę ze studia która grillowała na nim przez cały okres i zajmowała wszystkie krzesła i stoliki. Więc co z tego, że taras widnieje jako dostępny wraz z apartamentem skoro i tak nie można z niego korzystać.... Dodatkowe rozczarowanie ze strony rezydenta, który początkowo robił dobre wrażenie. Podczas pobytu okazało się, że nasz pokój zalewa. Do tej pory nie wiemy skąd brała się woda, ale w połowie pokoju na podłodze stała woda. Początkowo myśleliśmy, że może przynieśliśmy mokre stroje kapielowe czy wynika to z naszej winy, ale na drugi dzień po wytarciu całe podłogi po czasie znowu robiła się cała mokra. Ponieważ recepcja była zamknięta złosilismy problem do rezydenta. Rezydent zadzwonił prawdopodobnie do właścicielki. Właścicielka pojawiła się na miejscu, stwierdziła, że faktycznie woda stoi w pokoju. Zaoferowała nam pokój obok, ale po wejściu okazało się że w łazience również tam stoi woda na podłodze i stwierdziła, że nie ma dla nas nic innego mimo, że goście w hotelu cały czas się zmieniali. Dostaliśmy szmaty do wycierania podłóg. Miał zostać wezwany hydraulik jednak nie wiemy czy tak się stało. Rezydent zadzwonił zapytać jak sytuacja. Opisaliśmy jak to wygląda i że czekamy.... obiecał że zadzwoni zapytać czy problem został rozwiązany ale nie zadzwonił. W tym dniu mieliśmy wynajęty samochód i niestety nie chcieliśmy tracić czasu na przepychanki.... Tak więc właścicielka i rezydent olali nasz problem a resztę urlopu spędziliśmy wycierając podłogi kilka razy dziennie. Pokój był tak mały że nie było gdzie przenieść ciuchów tak więc moja walizka stała w wodzie i trzeba było pilnować żeby czasem coś nie spadło na podłogę... Dodatkowo pod koniec czuć było stęchlizną, na ścianie i suficie pojawiały się mokre plamy i prawdopodobnie początki grzyba przez wilgoć jaka panowała w pokoju. Dodatkowo nie zostaliśmy poinformowany kiedy odbędzie się transfer z hotelu na lotnisko. Rezydent nawet nie odpowiedział na wysłaną wiadomość a po telefonie zdziwiony twierdził, że zostały rozesłane wiadomości... Niestety nie dotarły do dzisiaj.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem