Opinie klientów o Villa Penava

4.4 /6
97 
opinii
Atrakcje dla dzieci
3.3
Obsługa hotelowa
4.2
Plaża
4.8
Pokój
4.0
Położenie i okolica
5.1
Rezydent
4.6
Sport i rozrywka
4.2
Wyżywienie
3.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

2.0/6

Anna, Kraków 15.09.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

Pokoje dramat, otoczenie fajne

Otoczenie willi bardzo ładne. Basen super, własne zejście do morza gdzie można spędzić czas na półkach skalnych. Blisko plaża i na dodatek praktycznie pusta, bez ludzi. Trogir urocze miasteczko gdzie można miło spędzić czas. Jeśli chodzi o pokoje to zdecydowanie ich jakość odbiega od prezentacji na stornie. Górne, droższe apartamenty podobno całkiem spoko natomiast im niższe piętra tym gorzej. Miałyśmy pokój na samym dole, luksusów się nie spodziewaliśmy ale jednak czystość pokoju była dyskusyjna. Grzyb na suficie w łazience i pokoju, pajęczyny w rogach. Jedno łóżko skrzypiało tak bardzo że nie dało się zasnąć. Udostępniony jeden czajnik na całą wille, na kilkanaście pokoi w tak zwanej kuchni letniej która okazała się być kuchnia należąca do dwóch dolnych pokoi które nie miały aneksu w środku. Gotowanie w niej w deszczu, średnia przyjemność. W pokoju dwie rolki papieru toaletowego, więcej nie dostał nikt. Trzeba się liczyć że należy sobie dokupić takie rzeczy. Ręczniki jedne na cały tydzień, po paru dniach od chloru, soli morskiej i jakby nie było spoconych ciał śmierdziały. Po bitwie z panią która pilnuje obiektu zostały niektórym wczasowiczom wymienione z fochem i tekstem ze "będę musiała to prać". Wisienka na torcie było zostawienie ludzi po zdaniu pokoi na 10 godzin bez toalety. 15 osób które nie miały się gdzie załatwić. Pani w recepcji powiedziała że może nam udostępnić jeden pokój za 10 euro od osoby (150euro od wszystkich) żeby można się było załatwić lub mamy sobie chodzić półtorej kilometra dalej do kampingu. Z całą pewnością nie wrócę tam i nie polecam.

2.0/6

Anna, Gdańsk 08.07.2019

Nie polecam z biurem podróży

Nie polecam pobytu z biurem podróży. Jeśli już, to tylko przez rezerwację indywidualną. W całym pensjonacie jest ok. 20 pokoi i tylko kilka (ok. 6) jest w miarę przyzwoitych z widokiem na morze. Reszta to raczej mało intymne klitki. Dopłaciłam specjalnie przy zamówieniu wyjazdu w biurze podróży, żeby mieć lepszy pokój, ale na miejscu okazało się, że jest to ciemna nora (miał być apartament), z jednym oknem od ulicy (głośnej i ruchliwej) oraz z widokiem na parking. Drzwi też nie można było otworzyć ani wyjść na taras, bo przechodzili tamtędy pozostali goście hotelowi. Czułam się tam jak w więzieniu, (pokój nr 13 nomen omen). Moja znajoma miała jeszcze gorzej, bo pół hotelu przechodziło pod jej oknem zaglądając do środka. Większość pokoi w tym pensjonacie jest taka - mało intymna. Pani zapomniała o ręcznikach więc przez połowę pobytu używałam swoich (myślałam, że taki jest standard tego "apartamentu"). Rezydent nie wyjechał po nas na lotnisko i czekaliśmy ponad godzinę na transport. Wycieczka na wodospady Krka miała być 3 godzinna, była dwugodzinna i 2 razy droższa niż organizowana przez lokalne biura. Degustacja, która była w zakresie wycieczki tak naprawdę była spędem klienteli, którą można naciągnąć na zakup trunków Jedyne, co ratowało mój pobyt tam, to czyste morze, cudowne widoki, piękna pogoda i wspaniałe wino, ale to zasługa samej Chorwacji a nie organizatorów.

1.5/6

Anna, Warszawa 12.07.2017

nie polecamy

Apartamenty położone przy ruchliwej, przelotowej ulicy, co zapewnia nieustanny hałas w dzień i w nocy. Plaża to kilka skalnych półek, może zmieści się z 10 osób..W katalogu nie ma słowa o tym, że plaża przy hotelu praktycznie nie istnieje. Kilka pokoi - mimo obietnicy w ofercie - pozbawionych jest tarasu lub balkonu. Niekompletne wyposażenie aneksów kuchennych, czajnik - przedmiot nieznany :-). Rezydentka malo pomocna, na wstępie podano nam niewłaściwy numer telefonu do niej, więc przez dwa dni nie można było się skontaktować z rezydentką, aby zgłosić zastrzeżenia. Niesympatyczna obsługa hotelowa, goście traktowani jako zło konieczne. Brudny basen, poddawany ciągłemu czyszczeniu przez cały nasz tygodniowy pobyt za pomocą warczącej pompy - bez oczekiwanego rezultatu. Wg katalogu w odległości 100 metrów restauracje.. Nie jest to prawda, najbliższe miejsce, gdzie można było coś zjeść oddalone o ok. 400 m., przy miejskiej plazy, sklep spożywczy - 350 m. Złozyłyśmy z Przyjaciółką reklamację, gdyz uważamy, że Rainbow oszukał nas i innych klientów obiecująć inne warunki w ofercie, umowie i katalogu, niż te rzeczywiste.

1.0/6

Maria 22.08.2021

Szkoda, że oferta w internecie wprowadza w błąd (nie precyzyjny opis i na zdjęciach są nie te pokoje co w ofercie)

Gdyby biuro dało zdjęcia pokoi tych co ma wykupionych i całego budynku, to nie byłoby rozczarowania. W ofercie w internecie jest tylko górna część budynku, dolna tylko częściowo (taras przy pokojach dolnych i przy basenie). Villa Penava z Biura to tylko do nocowania a nie do odpoczynku (głośno z ulicy, bardzo dużo samolotów, imprezowe towarzystwo i palarnia przy pokojach). Niewarte ceny, która została zapłacona za tydzień. Określenie, że apartament jest z balkonem lub z tarasem przy apartamencie, nie wskazuje: że to ogólnodostępny taras tylko wprowadza w błąd. Tym bardziej, że przy opisie studia pisze: bez balkonu, bez tarasu i niektóre bez aneksu kuchennego (aneks kuchenny jest wtedy przy basenie). Nie polecam w normalnej cenie są lepsze apartamenty i hotele, wato tylko w promocji.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem