Opinie klientów o HTop Calella Palace

5.1 /6
163 
opinie
Atrakcje dla dzieci
4.4
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.4
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

Piotr, --- 09.08.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

Tytuł opinii

Hotel w porządku, jednak przed remontem. Bardzo duży hałas oraz akustyka na niskim poziomie. Brak rozrywki dla osób dorosłych. Przez ściany słychać wszystko. Wycieczka do Barcelony nieprzemyślana, głownie sama jazda autokarem. Obsługa bardzo miła, pomocna i wielojęzyczna, rekompensuje niektóre niedogodności w hotelu. Hotel raczej dla dużych rodzin z małymi dziećmi.

3.0/6

Ania 06.06.2019

Wakacje czerwiec 2019

Witam, hotel ogólnie nie jest bardzo zły jeśli chodzi o jedzenie, napoje bezalkoholowe oraz alkoholowe natomiast obsługa nie zbyt miła dla gości. Rezydentka biura też pozostawia wiele do życzenia. Będąc na wycieczce w Barcelonie również rezydentka nie miła po powrocie do hotelu w późnych godzinach nie dostaliśmy ani kolacji ani jakiegokolwiek napoju lub wody- skandal.

3.0/6

Elżbieta Genowefa, Kraków 02.10.2023
Termin pobytu: wrzesień 2023

All inclusive na karty

Pobyt udany, głównie za sprawą samodzielnych wycieczek do Barcelony i Montserrat ( Rainbow nie organizował tej wycieczki- nam się bardzo podobało). Na dachu znajduje się taras z jacuzzi i leżakami i barem .Polskich turystów autor zostawia 200 metrów od hotelu (bo podobno nie można zawrócić). Turyści z innych krajów byli doworzeni pod sam hotel, mam zdjęcia. Skandal. Jeśli rezygnuje się np. z obiadu można dzień wcześniej (trzeba dopytać do której godziny) zamówić prowiant za ten posiłek. Bardzo przydatne na wycieczkach. Najgorszy element pobytu to konieczność korzystania z kart all inclusive i kubek/szklankę. Kupujemy opcję all inclusive, aby nie pilnować gotówki i kart kredytowych- tym razem każdy musiał nosić przy sobie 2 karty , aby skorzystać z posiłków i napojów. Jedna karta służy za dokument potwierdzający prawo do opcji all inclusive, druga karta , aby dostać napój w szklance lub kubku-rodzaj zastawu, po wypiciu oddaje się kubek i otrzymuje kartę z powrotem. Należy tez je pokazywać przy wejściu na posiłki i odbijać przy każdym nalewanym napoju. Wygodne dla właścicieli hotelu dla nas bardzo frustrujace i powodujące kolejki.

2.5/6

damian, bełchatów 17.08.2015

drugi raz napewno sie tam nie wybiore

chmary mlodocianych niemców brak spokoju jedzenie masakra w pokojach głosno ze wzgledu na sciany z papieru
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem