Opinie klientów o HTop Calella Palace

5.1 /6
163 
opinie
Atrakcje dla dzieci
4.4
Obsługa hotelowa
5.3
Plaża
5.4
Pokój
4.8
Położenie i okolica
5.3
Rezydent
5.0
Sport i rozrywka
4.5
Wyżywienie
5.4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

1.0/6

Aleksandra, --- 13.08.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

Bez rewelacji

W hotelu nie za czysto, wykładzina na korytarzu jakby nie odkurzania nigdy ciągle pełno śmieci, w pokojach też nie bardzo sprzątane jak syn rozsypał piasek z plaży na podłodze drugiego dnia tak przez cały tydzień piasek był nie sprzątnięty. Kurz na stolikach nocnych. Codzienna walka o leżaki ponieważ ludzie jak tylko otwierali rzucali ręczniki i znikali na pół dnia po czym jak ktoś faktycznie chciał korzystać nie było miejsca. Na dachu były 3 jackuzi z tego jedna popsuta temperatura wody grubo ponad 40 stopni Celsjusza. Taras na dachu był tylko dla osób pełnoletnich o czym nie było informacji w ofercie. Byłam sama z mężem i synkiem więc nie mogliśmy korzystać. Karty all inclusive to jakaś pomyłka. Idąc na basen nie było gdzie chować tych kart (brak kieszeń w kąpielówkach) a razem mieliśmy 9 kart plus wejście to pokoju gdzie to trzymać na basenie 🤔 snack bar to jakaś pomyłka na górze tam gdzie restauracja hotelu i nic nie można było wynosić nawet w ręku bez naczyń np hamburger czy jakiś inny facet food. Bar, który był przy basenie nie można było wchodzic w stroju kąpielowym po napój więc idąc po coś do picia trzeba się ubrać ewentualnie okryć ręcznikiem, mężczyźni bez koszulek też nie akceptowani co jest dla mnie dość dziwne sądząc po miejscu, że to było przy basenie. Jędzenie ogólnie nie najgorsze lecz monotonne. Często brak kostek lodu przy dystrybutorze z napojami no i idąc po napój trzeba mieć kartę w restauracji inaczej się nie naleje więc jedyn słowem ciągle chodzenie z kartami. A i jeszcze w hotelu czekając na windę można zasnąć, ponieważ to tak długo trwa...😅

1.0/6

Bogdan, Warszawa 20.07.2014

NIGDY WIĘCEJ - HOTEL KOSZMAR!

Jak widzę te 4 gwiazdki przy tym hotelu - to wydaje mi się, że mi się troi w oczach - sądzę, ze nie zasługuje on nawet na 2 gwiazdki !!! - Kto przy zdrowych zmysłach mógł przyznać temu przybytkowi 4 gwiazdki?! Na dowód przytoczę tylko kilka przykładów żeby się nie rozdrabniać: goście hotelu są traktowani w sposób upokarzający - poniżej godności - jak sprzątający - ponieważ narzuca się im obowiązek odnoszenia plastykowych ( o zgrozo) pojemników po napojach - czyli sprzątania po sobie - bo jeśli się tego nie zrobi to nie zostanie zwrócona karta a co za tym idzie nie będzie można ponownie otrzymać żadnego picia - BZDURA! - to tylko chyba mogli wymyśleć w tym hotelu - bo w żadnym innym hotelu- a jeżdżę od wielu lat- nie spotkałem się z takim kuriozum! Poza tym koszmarne jedzenie - porównywalne z barem szybkiej obsługi w głębokim PRL-u, żadne animacje, żadne rozrywki, brak parasoli przy basenie, leżaków wystarcza dla 1/3 chętnych do skorzystania - więc ogólnie KOSZMAR!!! Dziwi mnie więc fakt, że Rainbow Tours śmie sprzedawać klientom taki bzdurny hotel - dlatego NIGDY WIĘCEJ!!!

1.0/6

Żelawska 19.07.2014

KOSZMAR!!!

W tej właśnie chwili przebywamy właśnie w tym hotelu, to jakaś kpina: basen mały,widok z pokoju na zardzewiały dach niższego obok budynku, obowiązek noszenia kart all,zamiast dobrze nam znanych opasek na ręku, dopełnieniem goryczy jest obowiązek odnoszenia plastikowych ( tak. tak właśnie plastikowych) szklanek po wypiciu jakiegoś napoju, lub drinka ( na zasadzie : wypiłeś sprzątnij po sobie, a w ten sposób nie przyjdzie Ci do głowy, żeby ukraść ten bardzo ekologiczny plastikowy pojemnik, który to po opłukaniu służy innym spragnionym- a co tam higiena. Na domiar złego obsługa niemiła, jakby łaskę robiła odpowiadając na jakiekolwiek pytanie. Reasumując : nie wiem jakim cudem ten hotel otrzymał 4 gwiazdki? i przykre jest to że Rainbow Tours,którego jestem klientką od lat, ma coś takiego w swojej ofercie.OMIJAJCIE TEN HOTEL SZEROKIM ŁUKIEM, SZCZERZE RADZĘ.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem