4.9/6 (95 opinii)
Kategoria lokalna 4
4.0/6
Plaża super ,szeroka i czysta. Morze również czyste lecz bardzo duże fale i dosyć szybko robi się głęboko co może być problemem dla małych dzieci. Jedzenie bardzo słabe , śniadania najlepsze ,na obiad i kolacje podawane praktycznie to samo ,jedzenie zimne ,brak tabliczek informacyjnych przy potrawach. Przekąski to słabej jakości fast foody. W basenie hotelowym bardzo zimna woda ,wręcz lodowata, nie podgrzewana. Brak strefy do posiedzenia wieczorem na świeżym powietrzu. Słabe animacje hotelowe dla dorosłych ,dla dzieci lepsze i dużo więcej. Ogólnie hotel kwalifikuje się już do remontu ,odświeżenia. Obsługa kelnerska średnio mówiąca po angielsku i nie zbyt uprzejma. Wielki plus za kolej jeżdżącą spod hotelu do Barcelony ,bardzo polecam podróż tam na własną rękę ,bardzo łatwy dojazd i dużo taniej wychodzi niż wycieczka fakultatywna z biura.
3.5/6
Odbyliśmy podróż w połowie września z 3 - letnim synkiem. W szkolnej skali 6-stopniowej, pobyt oceniam na 3+. Sam hotel oceniam na 2. Nie mamy żadnych zastrzeżeń do biura Rainbow. Przylot z i do Polski, transfer, spotkanie z rezydentem odbyły się punktualnie. Hotel jest położony blisko morza i pięknej plaży, przy promenadzie ze sklepami i restauracjami. Jest również niedaleko do stacji kolejki którą można dojechać do Barcelony (ok. 300 metrów do stacji, podróż do Barcelony trwa ok. 1h). Pokój wyremontowany, dość przyjemny, choć dużym problemem w tym hotelu jest smród z kanalizacji, który mocno czuć w łazience (momentami nie do wytrzymania). Ten sam smród bywa wyczuwalny w niektórych miejscach w otoczeniu hotelu np. przy wyjściu na plażę. Za największy plus tego hotelu uważam park wodny dla dzieci z licznymi wodnymi atrakcjami jak np. statek piracki i róźne wodne zjeżdżalnie. Przy parku wodnym snack bar z przekąskami. Do plusów zaliczyłbym również smaczne, świeże i dobrej jakości jedzenie w hotelowej restauracji oraz wspomnianą powyżej lokalizację. Największym minusem hotelu w mojej ocenie jest poziom obsługi hotelowej, która wygląda na nadąsaną, obrażoną, niezainteresowaną gośćmi hotelowymi, momentami wręcz wrogo nastawioną do nich. Przez cały tygodniowy pobyt, począwszy od rejestracji, poprzez tereny hotelowe, bar, restaurację, tereny przy basenach, nikt z obsługi (recepcjoniści, barmani, pracownicy restauracji, serwis sprzątający, ratownicy) , ani razu nie wykazali jakiegokolwiek uprzejmego/miłego gestu w naszą stronę. Nikt nas ani razu nie przywitał, pożegnał, nie zapytał o cokolwiek, czy choćby uśmiechnął do Nas. Powyższe spowodowało, że czuliśmy się w tym hotelu jak intruzi. W szczególności na terenie restauracji, w której nie ma kelnerów, a jedynie jakieś osoby ubrane na czarno, które sprzątają stoliki oraz starszy Pan ubrany również na czarno, który spaceruje po całej restauracji i złowrogo spogląda na gości - podejrzewam, że kierownik restauracji, ale pewności nie mam - nigdy się nie przywitał, nie porozmiawał, nie powidział choćby słowa. Nie można liczyć na przygotowany stolik ze sztućcami, serwetkami, szklankami - powyższe trzeba odszukać gdzieś na terenie sali i samemu sobie przynieść - nie ma oznaczonego miejsca ze sztućami czy szklankami. Może trzeba jeść dłońmi ? Wspomniane osoby ubrane na czarno, które sprzątają stoliki (nie Kelnerzy) niemile nastawieni. Nie odpowiadają na zadawane pytania, prosząc o pomoc nie pomagają, właściwie tylko sprzątają stoliki o sprawiają wrażenie jakby czekali, aż ludzie zjedzą i już sobie pójdą, podobnie jak wspomniany kierownik sali, który w powyższym zakresie jest liderem. Od 15 lat podróżujemy po świecei. Byliśmy w różnych hotelach - 3,4, 5 gwiazdkowych. Chciałbym sczerze podkreślić, że jeszce nigdy nie czułem się w żadnym hotelu tak żle za sprawą obsługi hotelowej jak w tym hotelu. Poza tym problemem hotelu jest czystość. Ani razu nie widziałem, aby podłogi na terenie hotelu były myte lub zamiatane przez kogokolwiek. Podobnie w pokoju - podłoga brudna i klejąca. Serwis sprzątający wymieniał ręczniki, choć nie każdego dnia, zaścielał łóżko (czasami tylko częściowo, niedokładnie. Sanitaria, podłoga nie były myte ani razu przez cały pobyt. Hotel z zewnątrz wygląda odpychająco. Elewacja brudna, teren wokół hotelu brudny i niesprzątany. Pokój zabaw dla dzieci wygląda, jakby przetoczyło się przez tornado (za każdym razem porozrzucane zabawki, brudne stoliki, brak pracownika). Hotel ma 4 * , ale nie wiem za co. W mojej ocenie 2 *.
3.5/6
Moim zdaniem hotel nie zasługuje na 4 gwiazdki. Pokoje małe i brudne, niby sprzątane codziennie ale niestety niedokładnie. Niesamowity smród z kanalizacji w łazience , tego poprostu sie nie da opisac. Jedzenie dobre ale powtarzalne i monotonne. Irytująca Pani pilnującą stołówki pomimo opasek all inclusive sprawdza i patrzy w talerz czy aby nie musisz zaplacic za obiad lub inny posiłek. Bar przy basenie porażka, jedzenie słabe i słaba obsługa. Baseny dla dzieci fajne ale mało parasoli aby się schować przed słońcem. Totalna masówka hotel nastawiony na ilość nie jakość.
3.0/6
Przebywanie w hotelu z pokojem, ktory nie spelnial warunków do normalnego funkcjonowania było dużym wyzwaniem. Przestrzegam do wyjazdu do tego hotelu w lipcu i sierpniu. Wejście do strefy basenów możliwe tylko od godziny 10 do 19.00 .LIczba dzieci w czasie posilków na granicy bezpieczeństwa pod każdym względem. Nadmieniam , że przebywaliśmy z dwójka dzięci .