Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel dość przeciętny, a jego głównym atutem jest położenie. Piękne, kameralne plaże w okolicy i cudownie ciepła woda (pobyt w połowie września). Jedzenie niestety monotonne i słabej jakości. Porażką są zamykane bemary oraz obsługa kelnerów. Aby otrzymać napój do obiadu czy kolacji składa się zamówienie a czas oczekiwania pozostawia wiele do życzenia. Kawa z automatu nie nadaje się do picia . Pokój mieliśmy w porządku, ale sprzątanie ograniczało się do umycia podłogi. Ogólnie czystość w hotelu nie powala. Za to Cypr jest cudowną, piękną wyspą i nic tego nie zmieni.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel ogólnie prezentuje się w ofercie biura bardzo dobrze. Niestety po przyjeździe gości czeka rozczarowanie. W pokoju który zajmowaliśmy w wannie była rdza i nikt nie przejmował się tym a jest to podobno hotel 4 gwiazdkowy (SIC!). W pokoju był niesprawny wyłącznik co mogło doprowadzić do wypadku! Dodatkowo drzwi do pokoju były nieszczelne a na korytarzu walały się sprzęty do sprzątania np odkurzacz. Jeśli idzie o wyżywienie to każdego dnia dokładnie to samo jeśli idzie o śniadanie a jeśli idzie o kolacje to drobne modyfikacje żywieniowe były wprowadzane. Ogólnie nie polecam tego hotelu osobom wrażliwym na porządek i czystość. To raczej powinien być pensjonat a nie 4* hotel.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Powiem tak każdy ale to każdy pokój nie spełnia standardów hotelu, który Rainbow uznaje za 5 gwiadek. Podobno miał byc po całkowitym remoncie w 2016/2017 niestey w pokojach syf, stare poniszczone panele, rozwalająca się szafa, zepsuta suszarlka do włosów, poplamione meble, grzyb w łazience i wiele więcej:) Jeżeli chodzi o jedzenie monotonia w dodatku wsyztsko jest jałowe bez smaku wręcz ochydne. Żeby rzeczywiście coś zjeść ze smakiem trzeba się udac do restauracjiponieważ jedzienie w polskim szpitalu smakuje lepiej niż w tym hotelu. Animacji polskich brak pomimo iż były wpisane na umowie. Jedyny plus to miła obsługa i blisko do plaży. Cypr tak ogólnie ładny ale napewno nie pobyt w tym hotelu. Szkoda bo wydałem prawie 12 tys a za takie pieniądze powinno sie już czegoś wymagać. Jesnym słowem nie skorzystam juz z Usług Rainbow bo ten komentarz to tylko zalążek tego co się działo w trakcie. Przed wyjazdem też była masa problemów szkoda gadać nie polecam!!!!!! Omijać szerokim łukiem. Podejście do klienta poziom 0 żenada. Z Reklamacja też sa same problemy. nie odpowiedzieli w terminie i jeszcze unikają odpowiedzialności. Nikt niec nie wie pracownicy nie mogą udzielać żadnych informacji z nikim połączyć naprawdę ludzie jeśli chcecie być zadowoleni z pobytu i biura to ostrzegam:)
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
wakacje nie warte swojej ceny w tym hotelu, jedzenie najgorsze jakie do tej pory jedlismy , maly wybor, brak wygladu i smaku. hotel stary. jedynie waterpark uratowal sytuacje dla dziecka. nie rozumiem czemu Rainbow przyznał dla tego hotelu 5 * jesli na internecie ma zaledwie 2,5* jak sie zoreintowalismy po przylocie. Ogolnie Nie polecamy. nie dbaja o klientow brak wyczucia sytuacji zwlaszcza mam tu na mysli sale z jedzeniem kelnerzy zabieraja talerze nie pytajac czy sie skonczylo jesc a takze jesli obok stolik byl np juz do posprzatania kelnerka trzepala obrusem w nasza strone z okruszkami nie patrzac czy ktos siedzi obok czy nie.....porazka