Opinie o Chrysomare

Kategoria lokalna: 5

5.3/6
(213 opinii)
Atrakcje dla dzieci
4.5
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.3
Pokój
5.5
Położenie i okolica
5.5
Rezydent
5.2
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
5.4
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Rozczarowany.

    Marek, Piaseczno 19.05.2024 | Termin pobytu: maj 2024 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    Miał być pokój z widokiem na morze, nie był. Widok był na inny hotel Szkoda, że nie można załączyć fotografii.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Nie bardzo

    Danuta, Gdansk 11.08.2025 | Termin pobytu: maj 2025 | Tagi: 56-65 lat, ze znajomymi

    Dziwne obyczaje, kelner zaprasza cie do stolika przyjmujac zamowienie na picie ale ktos inny przynosi to picie. Inne wina na restauracji a inne / gorsze/ w barze

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Hotel, do którego nie wrócimy

    Hanna 13.05.2025 | Termin pobytu: maj 2025 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Hotel, do którego na pewno nigdy nie wrócimy. Pierwsze wrażenie bardzo fajne - hotel elegancki, czysty, piękne słońce… fajnie zaczynający się urlop. Niestety jest kilka rzeczy, które powodują, że nie chcemy tu wracać: 1. Jedzenie: cały tydzień dokładnie to samo. Przy tym ciężko, tłusto i niestety sztucznie, jak chociażby jajecznica robiona z masy z paczki, a nie ze świeżych jajek. 2. Restauracja obsługa: wszyscy bardzo mili, to na pewno. Tylko dlaczego do obsługi 1 stolika potrzeba aż 5 osób?! 1-pokazuję stolik gdzie można usiąść, 2-zbiera zamówienie, 3-przynosi zamówienie, 4-zbiera naczynia ze stolika, 5-rozkłada świeże naczynia. Niby logiczne, ale przy stolikach co chwilę brakowało czegoś, zamówienie na napoje zanim zostało przyniesione to człowiek zdążył zjeść kolację, albo przynosili niepełne lub pomylone zamówienie. Samemu nie można sobie nic nalać, a na wodę też trzeba było czekać. 3. Naczynia: nikt nawet nie zwracał uwagi na to, że szklanki są wyszczerbione tak samo jak kieliszki, czy filiżanki. 4. Napoje: z wielu hoteli i miejsc na świecie, w których mieliśmy okazję być, te niestety należały do najgorszych. Mojito- płatne dodatkowo, kawa mrożona- płatna dodatkowo. Niby na śniadaniu opcja w ekspresie kawy na zimno jest, ale co z tego jak nigdy do niej szklanek nie było - zatem nie wiem, czy jest dobra. 5. Napełnianie butelek i bidonów: wodę butelkowaną trzeba kupić w sklepie, bo w hotelu nie ma. Wiedząc, że na Cyprze generalnie raczej używa się po wielokroć tej samej butelki (kwestie nie zużywania tylu butelek i ekologia-niby) zabraliśmy (jak zawsze z resztą) bidony. Ale uwaga - do bidonu naleją tylko wodę, coli to już nie. Finał: zamawiasz 2 kubeczki coli i przelewasz do bidonu. 2 plastikowe kubeczki trafiają do kosza- gdzie tu logika i ekologia?! 6. Ręczniki: trzeba oddać popołudniu żeby dostać świeże rano na podstawie mikro patyczka, który zgubić nie jest trudno. Efekt- pewnie zamierzony przez hotel, czyli ludzie nie wymieniają ręczników, za to elegancki hotel zamienia się w wielką suszarnię ręczników na poręczach balkonów - i to już wygląda bardzo słabo. 7. Basen i plaża: polowanie na leżaki trwa od tak wczesnej pory, że trudno mi to określić gdyż zwykle wtedy jeszcze spaliśmy(wstajemy ok 7:00). Baseny czyste, ale strasznie głośno, bo ulokowane wkoło budynku i dźwięki odbijają się od wszechobecnego betonu. Tylko z 1 basenu widać morze, a właściwie jego fragment bo z boku stoją nieczynne toalety, które zasłaniają widok. 2 pozostałe baseny są zasłonięte od morza innym hotelem. 8. W hotelu jest bardzo, ale to bardzo dużo małych dzieci takich do 3 lat. Jeśli ktoś szuka miejsca na odpoczynek bez dzieci to też nie polecamy. Nie było praktycznie chwili bez płaczu jakiegoś dziecka, a jak napisałam wcześniej jest głośno bo wszędzie beton i szkło więc dźwięki się odbijają mocno. 9. Pokój: generalnie czysty i ok. Poza tym, że co chwilę płacz dzieci i non stop hałas przesuwanego czegoś jakby przemeblowanie trwało tu przez 8-10h dziennie. Coś okropnego- odpoczynek w dzień niemożliwy w pokoju. 10. Wymeldowanie: późne wymeldowanej nie było możliwe, bo hotel nie ma pokoi. Ok - zdarza się. Pytanie gdzie można się zatem umyć, bo wyjazd z hotelu mamy dopiero o 17:00. Odpowiedź, że są prysznice na basenie - hmmm ok szkoda że nie ma miejsca nawet żeby gdzieś torbę otworzyć, bo jest tam tylko kawałek mokrej podłogi. Pytamy o ręczniki- mamy użyć tych z basenu. Pytamy zatem czy na prawdę uważają, że ręczniki które trudno było wymienić z dnia na dzień, które są nie za czyste i trochę tłuste od olejków na prawdę są jedyną opcją dla nas? Odpowiedź: trudno tak jest nic nie poradzimy. Zatem warto było wziąć ręcznik z pokoju, ale skąd to wiedzieć przed faktem, nikt nie informuje. 11. Ostatni dzień: wyjeżdżamy wieczorem, oddajemy karty do pokoju, a pani z uśmiechem na ustach informuje nas, że od 11:00 nic nam nam nie przysługuje. Pytam nawet woda? czy to żart ? A pani na to - takie zasady. Od tego momentu za wszystko kazali sobie płacić. A przecież za dzień przyjazdu, z którego nie korzystaliśmy z racji późnego przylotu zapłaciliśmy. To była kulminacja wszystkiego! I nie chodzi o 5 czy 10 eur, a o niesmak jaki to pozostawia na koniec urlopu. Reasumując jak na 5-gwiazdkowy hotel, który mimo wszystko nie kosztuje kilku złotych to bardzo słabo wypada. Warto myślę rozejrzeć się za innym miejsce na odpoczynek.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    24

    Rozczarowanie

    JOANNA ZOFIA, ELBLĄG 24.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Niestety spotkało nas wielkie rozczarowanie na samym początku po przyjeździe,tylko nie wiadomo kogo obwiniać hotel czy organizatora wypoczynku. Wylot z Polski o 00:40 przylot na miejsce i transport do hotelu to około 7.00 rano i od tej godziny do 15.00 było koczowanie w recepcji bo dopiero o tej godzinie dostaliśmy pokój i opaski . Cały dzień zmarnowany , to samo w dniu wylotu musieliśmy opuścić pokój o 11.00 zabrano nam już opaski i do 19.30 koczowanie w recepcji. Może trzeba pomyśleć o innych godzinach wylotu aby nie narażać nas na takie atrakcje. Taka sytuacja zaburzyła cały urok wypoczynku, który gdyby nie całe to zamieszanie byłby naprawdę super.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Pobyt w hotelu wczasy

    Renata, Lublin 04.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Hotel czysty jedzenie dobre brak animacji dla doroslych słaby widok plaza kiepska leżaki trzeba rezerwować od 8 rezydent nie interesował się trochę nudno na wypoczynek ok 7 dni

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    kwiecień na Cyprze

    Patrycja Julia, Siedlce 17.05.2025 | Termin pobytu: kwiecień 2025 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Hotel na 5 gwiazdek … w tym 2 opadające. W kwietniu zupełny brak animacji dla dzieci i dorosłych co przy pogodzie kwietniowej powoduje brak zajęć, poza korzystaniem z baru. Pokoje nowoczesne ale zaniedbane pod względem higienicznym tj pościel z dziurą , brudne podłogi. Specjalna kolacja ostatniego dnia pobytu jak najbardziej na plus. Śniadania monotonne, reszta jedzenia okej. W kwietniu baaardzo wietrznie, ciężko zjeść śniadanie na powietrzu.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Wszystko Ok.Ale….

    Piotr, Lublin 18.06.2023 | Termin pobytu: maj 2023 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Hotel nowy, jedzenie dobre tylko codzienne tankowanie cysterny przy hotelu od 7 rano zepsuło cały wypoczynek. Na prośbę o zmianę pokoju recepcjonistka powiedziała, że nic się nie da zrobić. Dopiero interwencja u rezydenta poskutkowała, że po trzech dniach pobytu zmienili nam pokój z pięknym widokiem. Pech chciał, że obok na balkonie było głośno, picie alkoholu do późna i czuć zapach palonych papierosów. Trudno to potrafię zrozumieć bo ludzie są na wakacjach.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Rozczarowanie

    ZBIGNIEW, Lwówek Śląski 27.06.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Niestety zawiedziony jestem pobytem w tym hotelu - uzasadnienie: 1. Obsługa w barach beznadziejna - wszystko robią z wielką łaską. Były sytuacje, że do stolika obsługa podchodziła po bardzo długim oczekiwaniu (w międzyczasie kilka razy zdążyli obsłużyć inne stoliki). 2. Animatorzy tragedia - jedynie animatorka prowadząca aqua aereobik była widoczna, pozostałych animatorów nie było widać (nie odbywały się zaplanowane zajęcia). Jedyny plus to wyżywienie.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Hotel średni

    JACEK, Biskupice 20.08.2025 | Termin pobytu: sierpień 2025 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Hotel nowy, zadbany,wyżywienie średnie,powtarzające się. W barach coctaile słabej jakości. W pierwszym dni problemy z klimatyzacją w pokoju. Po wezwaniu serwisu i szefa, coś tam zrobili że troszkę było lepiej ,ale musiałem się wykłócać przez 3 godziny, żeby coś wreszcie działało. Praktycznie zero muzyki przy basenie i brak animatorów, jedynie 30 min aqua aerobik i co któryś dzień gra przez krótki czas na puzonie. Słabe wieczorne śpiewanie na balkonie. Ogólnie bardzo nudny hotel.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    15

    Nieporozumienie

    Marcin, --- 06.09.2022 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Po przylocie do hotelu przed godziną 10 zostaliśmy poinformowani , że pokoje nie są jeszcze gotowe i będą wydawane najszybciej jak to możliwe , ale nie później niż o godzinie 14 , bo wtedy co by się nie działo musimy mieć dostęp do niego . Z racji nocnego lotu wszyscy dość mocno byli zmęczeni , ale większość dostała pokoje tak czy tak dopiero ok . 13 . My ostatecznie dostaliśmy pokój o godzinie 15:50 po wielokrotnych upomnieniach i siedzeniu przy samej recepcji - mimo to Panie z recepcji absolutnie się nie przejmowały , bo ważniejsze były rozmowy między sobą . Jedzenie praktycznie w większości to samo codziennie , rezerwacje leżaków przy basenach jak na polskim morzem - blokowanie ręcznikami od 4 rano . Sam w sobie hotel wygląda ładnie , ale już sam początek zniszczył wrażenie całego wyjazdu .

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem