Opinie klientów o Chrysomare

5.3 /6
117 
opinii
Atrakcje dla dzieci
4.7
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.3
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

4.0/6

Waldek 16.08.2023
Termin pobytu: lipiec 2023

wczasy cypr

Hotel nie 5* ale jedynie 4*. Byłem kilkanaście razy w 5 * i ten na pewno nie zasługuje na 5. Klimatyzacja w pokoju przy temperaturze 34 stopni na zewnątrz nie dawała rady, elektryczna zasłona okna była zepsuta i naprawili ją dopiero trzeciego dnia. w tym czasie słońce dawało niemiłosiernie do wnętrza. po naprawie nie była już elektryczna tylko ręczna. Nie wspomnę o zajmowaniu leżaków przy basenie - to porażka ale gdzie są Polacy i Czesi to zjawisko normalne. Bardzo miła obsługa. Zaskoczenie w recepcji Pani z Polski. Waldek

4.0/6

PIOTR, Gorlice 11.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Udany pobyt

Hotel nowoczesny o dużym potencjalne . Solidne 4* . Nie polecam all inclusive- bez sensu wydane pieniądze : jedzenie bardzo bardzo dobre , obsługa na dobrym poziomie , natomiast drinki fatalne , nie do wypicia ( rozwodnione, słodkie , alkohol fatalnej jakości ) więc trzeba było normalnie płacić żeby się napić czegoś przyzwoitego ( ok 10€ za drinka ) . Ogólnie dobry hotel i poleciłbym go ale bez all inclusive

4.0/6

Katarzyna, Warszawa 25.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

Mieszane uczucia

Hotel wywarł na nas mieszane uczucia. Z plusów hotelu na pewno muszę wymienić jedzenie. W restauracji głównej był bardzo duży wybór pysznych śniadań, obiadów i kolacji. Przekąski w barze też były dobre, drinki różnorodne i smaczne. Obsługa hotelu bardzo miła. Pojawiło się jednak wiele minusów. Kiedy przyjechaliśmy, pracownicy recepcji nie mieli naszej rezerwacji. Dostaliśmy informację, że nie ma nas w ich systemie. Zadzwoniliśmy do rezydenta, ale on też nie umiał wyjaśnić sytuacji i musieliśmy czekać aż Rainbow skontaktuje się z działem rezerwacji hotelu. Było to o tyle stresujące, że czekaliśmy w lobby z półrocznym dzieckiem i nie wiedzieliśmy, czy będzie dla nas pokój w hotelu. Po godzinie na szczęście dowiedzieliśmy się, że w hotelu jest wolny pokój i pracownicy przygotują go dla nas. Z ulgą poszliśmy na obiad. Niestety po obiedzie okazało się, że przydzielono nas do pokoju, który nazwałabym "hotelowym odpadem". Dostaliśmy pokój w niewielkim korytarzu, do którego prowadziły bardzo ciężkie drzwi. Ja sama miałam ogromny problem z ich otworzeniem, a idąc z dziecięcym wózkiem nie miałam na to szans. Teoretycznie ta część pokoi była przeznaczona dla gości z niepełnosprawnościami, ale jestem pewna, że osoba poruszająca się na wózku inwalidzkim nie byłaby w stanie otworzyć wspomnianych drzwi. Kolejnym zaskoczeniem był widok z okna. Trafiliśmy na jeden z niewielu pokoi mających widok na hotelowy parking. Na balkonie oprócz ładnych krajobrazów nie było również suszarki. Niezadowalający również dla nas był poziom sprzątania pokoju. Obsługa robiła to nieregularnie i niedokładnie. Śmiecie nie były codziennie wyrzucane (mimo, że kosz był pełen pieluch), dozowniki na kosmetyki w łazience nie były w ogóle uzupełniane, po zabraniu brudnych ręczników nie dostawaliśmy nowych, musieliśmy się o nie upominać. Hotel ma trzy baseny zewnętrzne, w których ciągle pływają plastikowe kubki i papierki po słomkach (to akurat kwestia braku kultury osobistej gości). Baseny były dostępne w godzinach 8-18, a bary przy basenie miały być otwarte od 10 do 18. Jednak pracownicy hotelu pilnują punktualności tylko w jedną stronę. Bar zamykali kiedy im się podobało, ale równo o 18 był gwizdek informujący o konieczności opuszczenia basenu. Raczej nie wróciłabym do tego hotelu.

4.0/6

Tadeusz, Kraków 22.06.2024
Termin pobytu: czerwiec 2024

WAkacje 2024

Hotel bardzo ładny ,jedzienie super personel bardzo miły i pomocny . Odebrałem 2xgwiazdki za przyjęcie do hotelu wyruszliśmy z domu około 21.30 dotarliśmy do hotelu około 9.00 doba hotelowa od 15.00 w innych hotelach dostawaliśmy opaskę i korzystaliśmy z wszystkiego tu nie do 12.30 nie mogliśmy korzystać z picia i jedzenia słabo
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem