Opinie o Chrysomare

Kategoria lokalna 5

5.3/6
(163 opinie)
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.3
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
5.5

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Mocno przereklamowane

    KAMIL ERNEST, --- 12.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Hotel mocno polecany ale niestety nie jest wart swojej ceny. Stosunkowo nowy ale bardzo mocno eksploatowany. Pleśń na silikonach w łazience, zapchane odpływy Płatna woda butelkowana, kawa mrożona i większość drinków. Opaska All In obcinana przy check-out, nawet nie można się napić, tylko bon na jedzenie dają Niestety nie wróciłbym tam!

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Raczej średnio

    Monika, Katowice 22.01.2025 | Termin pobytu: październik 2024

    Niestety w dniu przyjazdu (przyjechaliśmy do hotelu około 6 rano) formuła all-inclusive obowiązywała dopiero od godziny 14:00... wcześniej nie dostaliśmy nic do jedzenia, ani picia, nawet wody, a było bardzo gorąco. Tak samo w dniu wyjazdu, all-inclusive do 14:00. Basen czynny w godzinach od 8:00 - 18:00 i poza tymi godzinami nie można było nawet usiąść na leżaku. Obsługa gwizdała i przeganiała ludzi. Bardzo szkoda, bo zawsze lubiłam posiedzieć rano na leżaku i poczytać książkę, a wieczorem obejrzeć zachód słońca - w innych hotelach nigdy z tym problemu nie było. Pokój był sprzątany średnio raz na trzy dni. Mieliśmy pokój 3-osobowy (3 osoby dorosłe), ale dostaliśmy tylko 2 szlafroki, ręczniki, kubeczki itd. Jak zwróciliśmy na to uwagę w recepcji dołożono nam tylko ręcznik. W hotelu nie było praktycznie żadnych animacji. Po kolacji jedynie muzyka na żywo w barze. Ogólnie hotel bardzo ładny i nowoczesny. Jedzenie w restauracji smaczne i różnorodne. Obsługa w restauracji bez zarzutu. Mimo tych plusów więcej bym tego hotelu nie wybrała i nie poleciła bym go nikomu ze znajomych.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Udany wyjazd

    ANNA, Kołobrzeg 21.04.2025 | Termin pobytu: marzec 2025

    Ogólnie hotel bardzo fajny, smaczne jedzenie, ale byłam przed sezonem więc widać że jeszcze nie pracowali pełną parą, woda w basenach zewnętrznych zimna bardzo, wieczorami w holu występy artystyczne, w pokojach czysto ale na korytarzach przez tydzień nikt nie odkurzał, wieczorami i w nocy zimno w pokoju pomimo klimatyzacji, wygląda że leżaków w sezonie nie brakuje, fajnie że są aż 3 baseny zewnętrzne i jeden wewnętrzny oraz blisko plaża, no i spacerkiem do Nissi beach. Ogólnie wyjazd udany bo chciałam odpocząć bez tłumów, ale Cypr to nie moje klimaty więc raczej wypad jednorazowy.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Cypryjskie wakacje

    Renata i Janusz Rzeszów 04.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    To mój pierwszy pobyt na Cyprze. Wybraliśmy hotel Chrysomare z sieci Tsoksos 5 *. W hotelu byliśmy ok 7 rano , a na pokój czekaliśmy do 14. Ponoć tak tam jest. Nie wiedzieliśmy o tym . Byliśmy zmęczeni bo wyjechaliśmy dzień wcześniej,aby dotrzeć na lotnisko.W końcu dostaliśmy pokój, ale nie spełnił on naszych oczekiwań. Wiem, że może dziwnie to zabrzmi. Dostaliśmy pokój dla osób niepełnosprawnych. Łóżko ok , ale łazienka niestety nie. Nie było żadnych półek na kosmetyki,ani miejsc do wieszania rzeczy. Były 2 haczyki na drzwiach,do których osoba na wózku z pewnością nie dosięgnie. Była. poręcz przy toalecie i prysznicu tylko dzięki Bogu nie musimy z tego korzystać. Włączniki do świateł trochę powyżej kolan. Poprosiliśmy o zmianę pokoju i obiecano ją następnego dnia. Dostaliśmy pokój dopasowany do naszych potrzeb. Te włączniki zaawansowane technologicznie to żadne udogodnienie. Wpatrywanie się w te malutkie ikonki i zastanawianie się które światło się zaświeci? Przy tygodniowym pobycie ze sprzątania pokoju skorzystaliśmy 2 razy. Nikt się tam nie spieszy. I 2 razy zastaliśmy totalnie mokrą podłogę, jakby ktoś mops nie wyciskał. I proszenie o uzupełnienie mydła w dozowniku. Pani Pokojowa nie miała, bo zagadnęłam ją na korytarzu, mówiła,że trzeba zgłosić w recepcji??? Dziwne, bo mydło to podstawa. Zgłosiłam ! Po ponad godzinie mydła nadal nie było. Za drugim razem, po kolejnej godzinie przyszła jakaś Pani i uzupełniła dozownik. Moim zdaniem w hotelu o takim standardzie takie sytuacje nie powinny mieć miejsca. Bardzo dużym plusem wyjazdu był rejs jachtem Med Diamond po wybrzeżu Cypru. Miła obsługa, relaks i piękne widoki spełniły nasze oczekiwana.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem