Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel posiadał wg biura podrózy 5 słoneczek, co w domyśle można traktować jako 5 gwiazdek. W rzeczywistości kategoria hotelu to co najwyżej 3,5 gwiazdki (na hotelu brak informacji o posiadanej kategorii). W chwili obecnej hotel jest oferowany jako posiadający 4,5 słoneczka.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel Marlita jest nieczynny, jest tylko zakwaterowanie w apartamencie i możliwość korzystania z basenu I baru. Nie funkcjonuje recepcja ani restauracja. Na zdjęciach w ofercie widać czasy kiedy jeszcze wszystko funkcjonowało, teraz to wygląda inaczej raczej jest zaniedbana przestrzeń i wymaga remontu. Korzystania się z infrastruktury Anastasii hotelu leżącego obok. Apartament 50m wygląda inaczej niż na zdjęciach w ofercie, dużo niższy standard! Wymaga natychmiastowego remontu. Czuć w nim kanalizację. Widzieliśmy 3 duże karaluchy w łazience, wielkości palca. Coś okropnego. Ogólnie zaniedbany. My byliśmy bardzo zawiedzeni, zgłaszaliśmy to rezydentowi aby nas przeniesiono gdzieindziej ale nic nie wskórał. Na plus to; ładne baseny i aquapark w Anastasii, pyszne drinki, śniadania raczej słabe ale obiad I kolacja już bardzo dobre. Okololica ładna i blisko do Protaras. Ładny widok z balkonu. Gdyby nie to że apartament zupełnie się nie zgadza z przedstawioną ofertą byłby to całkiem udany pobyt. Nie skorzystam już więcej z biura Rainbow za nierzetelne informacje.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Średniej jakości standard, adekwatny do kraju Bardzo niefajna kadra Pierwszej nocy pan chciał nam wydać 1 zamiast 2 pokoi. Potem dla niepełnoletnich wydał opaski +18. W jednym z pokoi nie działała klimatyzacja. Pan wymyślił, że da nam zastępczy pokój, ale bez klucza, więc zawsze ktoś musi być w pokoju Ręczniki są wymieniane po wyraźnie prośbie i walce Jedzenie monotonne Napoje wydawane w malutkich szklankach, trwa to tak długo, że dostaje się je dawno po posiłku Rezydent pomylił wycieczki i z tej okazji na jedną nie pojechaliśmy Pan na basenie zaczyna sprzątać leżaki około 16 i wyrzuca prywatne rzeczy
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Na największy plus: obsługa hotelowa, bardzo sympatyczni, pomocni ludzie. Jedzenie smaczne, śniadania monotonne, obiady dobre, kolacje najlepsze! (kuchnia włoska, japońska, ogromny wybór). Hotel położony bardzo blisko plaży. Cudowny widok przy śniadaniu! (na morze). Spokojna okolica, możliwość korzystania z aquaparku w hotelu obok. Pokój zasługuje na maksymalnie 3 uśmieszki (moim zdaniem wymaga odświeżenia, gruntownego przewietrzenia, czyszczenia, wymiany niektórych mebli; korytarze również do odświeżenia). Otoczenie hotelu: dużo basenów, klub dla dzieci, ładne krzewy i roślinność, dostęp do leżaków, animacje. Do poprawy również okolica kuchni i śmietniki, teren powinien być odgrodzony, powinno się tam bardziej zadbać o czystość. Ogólna ocena 4/6.