5.3/6 (200 opinii)
3.5/6
Za namową pracownika Rainbow polecieliśmy na Cypr Północny do Hotelu Acapulco. Po raz pierwszy wybraliśmy się z wnukami i zależało nam na hotelu z animacjami dla dzieci po polsku i aquaparkiem. Dwoje dorosłych i dwoje dzieci. Dopłaciliśmy do pokoju w budynku . Na zdjęciu pokazanym nam w biurze było miejsce do spania dla 4 osób. Po przyjeździe okazało się, że jest przygotowane miejsce dla 3 osób. W recepcji poinformowano nas, że za 4 dni mogą zmienić pokój???? Po interwencji Pani Rezydentki o 22.30 przeniesiono nas do bungalowu. Ciemny, stary budynek ale było łóżko dla siedmiolatka.
3.5/6
Hotel czysty, jedzenie monotonne, brak lodów dla dzieci, animacje średnie a temat płacenia 10 euro za koszulkę do pomalowania żenujący - team animacyjny do modyfikacji
3.5/6
Jeśli ktoś planuje typowy wypoczynek, nie jest osobą wybredną to możemy polecić ten hotel. Samo miejsce jest urokliwe. Basen Infinity robi ogromną robotę, magiczne zachody słońca kupiły nas w 100%. Jesteśmy młodymi osobami bez dzieci, dlatego doceniliśmy fakt, że na basenie Infinity obowiązuje zasada +17. Hotel raczej rodzinny więc nie było przestrzeni na dzikie imprezy i to duży plus. W weekendy dobywają się tam lokalne wesela dla nas to był rodzaj atrakcji. Wielki plus to Pani Ania-rezydentka. Czuliemy jej opiekę i dostępność. Muszę jednak opowiedzieć o minusach. Świadomie zdecydowaliśmy się na bungalow bo standard to 4*. Niestety na miejscu dostaliśmy lepiankę o standardzie 2* z zapachem w środku jak toi toi. Na szczęście następnego dnia wymienili nam na nowszy bungalow i tam już faktycznie było 4*. Pani Ani zainterweniowała szybko, mamy nadzieję, że Rainbow nie dopuścić więcej do takiego incydentu jaki spotkał nas. Co do wycieczek nie wypowiadam się to jednak Cypr Północny i zwiedzanie biednych, rozpadających się miast to nie nasz klimat (fakt z interesującą historią, to trzeba docenić). Byliśmy tylko w pobliskim mieście do którego kursuje hotelowy bus. Jedzenie poprawne, pyszne sałaty. Jednak nie przepadamy za bufetami,gdzie 100 osób nachyla się nad jedzeniem. Staraliśmy się wcześniej chodzić na posiłki by uniknąć jedzenia dotykanego przez wszystkich. Co jest niesmaczne to całkowicie zaniedbany piękny taras z przedszkolnym balkonem, który wprost lepił się od kociej sierści. Dlatego jedliśmy w środku, niestety my należmy do tych wybrednych osób:) i zwracamy uwagę na takie szczegóły. Ale jeszcze raz podkreślam to jest tylko nasze czepialstwo, raczej opinie innych osób były pozytywne. Jedzenie świeże nie było problemów pokarmowych. Alkohol raczej słabej jakości. Sam pobyt za widoki, przestań i ogólny klimat to w naszej ocenie 3.5-4 na 5. Rodziny z dziećmi z naszych obserwacji były zadowolone.
3.5/6
Jesteśmy bardzo rozczarowani opieką rezydenta w hotelu Acapulko Resort, z lotniska zostaliśmy odebrani przez kierowcę, który nie posiadał żadnej oznaki RAINBOWA, nie było tam rezydenta. O kontakcie do niego dowiedzieliśmy się od przypadkowych gości hotelowych. Po spotkaniu z rezydentem zostaliśmy poinformowani, że kontakt z nim jest przez Wathapa. w zawartej umowie nie było informacji na ten temat. Rozczarowaliśmy się również dziwną polityką sprzedaży przez Wasze biuro imprez, ta sama impreza sprzedana w podobnym czasie i standarcie miała różna cenę.