5.3/6 (148 opinii)
Kategoria lokalna 5
5.0/6
Hotel super jedyny minus to brak animacji Plaża bliziutko, smaczne jedzenie ,grecja kuchnia ala kartę wspaniałą nad brzegiem morza przy zachodzie słońca...wspaniałe.polcamy
5.0/6
Nowy,komfortowy,nowoczesny hotel nad piękna zatoka.Dobre położenie,blisko do plaży Nissi,Ayia Napy,grot morskich,Capo Greko.Polecam
4.5/6
Hotel jest nowo otwarty , wchodząc na recepcję, wnętrze robi duże wrażenie, jest piękne i nowoczesne urządzone.Personel w recepcji bardzo miły, ale nie ma szans na wcześniejszy check-in,trzeba czekać do godziny 14:00(przyjechaliśmy rano) Pokój otrzymałam na 1piętrze (z bocznym widokiem na morze) nie było żle,ale jednak wyższe pietra mają co podziwiać i czym się zachwycać, polecam upominać się o pokoje na wyższych piętrach. Pokój naprawdę duży i ładnie urządzony, jest wyposażony w inteligentny system, wszystko jest obsługiwane z 4 dotykowych paneli, automatyczne rozsuwanie firan i zasłon robi wrażenie.Wi-fi bezpłatne i dobrze działające, nawet przy plaży.Na wyposażenie pokoju, w recepcji dostaje się przejściówki do ładowania telefonów, sejf w pokoju jest(bezpłatny),czajnik,herbata,kawa,cukier i mleczko,niestety tylko w pierwszym dniu uzupełnione,później trzeba było się prosić o uzupełnienie(w naszym przypadku 4 dni nikt nie uzupełniał,zgłaszając tę sytuację na recepcji,Pani nie widziała problemu,w 5 dniu po kolejnej interwencji,już nomalnie było pozostawiane w trakcie sprzątana(jeżdżąc po różnych hotelach, nie spotkałam się jeszcze z taką sytuacją,tym bardziej że jest to hotel 5*,lodówka pierwszego dnia też była uzupełniona,woda,puszka coca coli 0,7up,sprite,kolejne dni pusto, pisząc karteczkę z prośbą o uzupełnienie lodówki w wodę,otrzymałam odpowieć na tej samej karteczce,że mam sobie wodę zabierać z kawiarni(nie wierzyłam, jak ktoś poniżej o tym pisał,że nie ma wody w pokoju)każdy hotel o tym standardzie,gdziekolwiek by to nie było,zostawia wodę w pokoju,przy takich temperaturach,pozwalało by to uniknąć widoku focha np. Pani z Baru kiedy nie ma ochoty się schylić do lodówki po zimna wodę,tylko podaje ciepłą i ma skrzywiona minę jak prosi się o wymianę na zimną. Łazienka jest duża z prysznicem, ręczniki wymieniane codziennie,szlafroki+kapcie na wyposażeniu,kosmetyki tylko w pierwszym dniu pozostawione i później po upominaniu się,chyba tylko w 4 dniu dodane,Panie nie uzupełniają niczego,tak jak to powinno być w standardzie hotelu5*(tak że trzeba być przygotowanym, albo na zabranie ze sobą z domu,albo na zakup na miejscu kosmetyków,jak kto woli,my byliśmy przekonani że są codziennie uzupełniane(jak w innych hotelach 5*)wiec nie zabieraliśmy ze sobą,trzeba było sobie kupić….Mieliśmy dość proszenia się o kawe,cukier,kosmetyki i wodę patrząc na zdziwienie obsługi że coś chcemy😊 Mimo wykupienia opcji ALL INCLUSIVE,mąż nie pił ani piwa,ani drinków(wiec nie byliśmy notorycznymi klientami baru, żeby nas znienawidzić)mąż idąc mi np. po drinka do Baru przy recepcji, za każdym razem się zastanawialiśmy czy Barman (starszy Pan)będzie miał dobry humor i z łaski zrobi drinka(mieliśmy wrażenie ,że pan tam za karę pracuje,zero uśmiechu,codziennie!i tylko brakowało żeby powiedział:nie przychodzcie tu więcej😊)drinki są byle jakie,w miarę jeszcze ok. Był gin z tonikiem,w 4* hotelach na Cyprze serwują lepsze drinki i alkohole,na pewno ta strefa jest do poprawy. Bar z drinkami przy basenach,miła i usmiechnięta obsługa i drinki”trochę” lepsze. Bar przy plaży z lodami,hamburgerami,frytkami ,wrapami,sałatkami,piwem,obsługa róznie,2 dziewczyny podobne do siebie(super)zawsze miłe,usmiechniete,jedna dziewczyna na napojach i lodach wiecznie zła,az się odechciewa cokolwiek u niej zamawiać(sfera do poprawy) Restauracja(śniadania,lunch,kolacja) rewelacja,obsługa perfekcyjna,wszyscy mili,uśmiechnięci od samych drzwi,jedzenie bardzo dobre,obłędnie wyglądające i smakujące desery,cukiernik zasługuje na pochwałę,czasochłonne i pyszne torty,na pochwałę także zasługuje Pani smażąca jajka sadzone (śniadania)codziennie usmiechnięta i przemiła na równi z Panem od Sushi,takie osoby nadrabiają miłą atmosferą, życzliwości i uśmiechu za innych którzy chyba nie wiedzą, jak wygląda praca w hotelarstwie,goście nie jadą do hotelu za darmo,tylko płacą nie małe pieniążki, żeby odpocząć w pięknym miejscu,z profesjonalną i uśmiechniętą obsługą,to właśnie dzięki gościom inni mają pracę. Baseny super,natomiast leżaki,łożka przy basenach(mimo informacji ,że nie można zostawiać(rezerwować) ręczników na lezakach,personel ne reaguje)łozka sa w nocy rezerwowane przez gości,czasem już ktoś w nich spi)nie raz ludzie się buntowali,bo dana para ,robiła sobie rezerwację(leżąc od nocy na łóżku i rezerwując sobie codziennie dane łózko,przez cały swój pobyt)później wprowadzono kartki z rezerwacją na dany pokój(nie ma szans,rano idąc np. na sniadanie zarezerwować sobie takie łożko)😊 łózka z jaccuzi w basenie nie włączane(4 miejsca)rozumiem,bo zapewne też,jak by ktoś usiadł,to też by się już nie ruszył przez cały dzień😊albo by była kolejka z zegarkiem w rękach. Leżaki przy barze,na trawce,bleżej plaży bezpłatne,natomiast na plaży płatne 7,50euro za 2 leżaki+parasol Zatoczka hotelowa piękna,woda też(tylko do południa)ponieważ wraz z przypływem,woda była strasznie brudna,jakby zmielony plastik+zarośla i jakos w ciągu dnia nie było widać,żeby ktoś to zbierał z brzegu plaży,natomiast plaża Nissi Beach ok.13 min od hotelu,jest przepiękna, cudna woda,zadbana,bo sprzatana(2 lezaki+parasol 7,50euro) Hotel ogólnie super,chociaż tak jak napisałam, kilka rzeczy do poprawy,czy polecam? Tak,hotel jest nowy,wszystko jeszcze pachnące nowością,ale atmosferę tworzą ludzie,uśmiech,dzień dobry nic nie kosztuje,tego musi się jeszcze obsługa hotelowa nauczyć. Basenowe ręczniki sa wydawane/wymieniane przy krytym basenie(trzeba raczej ich pilnować-bo jakby 10 euro depozytu jest przypisywane do nr.pokoju) Nasz wyjazd z hotelu był o 6:15 rano, więc nie załapaliśmy się na śniadanie,hotel przygotował w torbie papierowej:2 połówki tosta z szynką/serem(bez jakiegokolwiek ogórka czy papryki )+brzoskwinię i zero wody,trochę słabo jak na 5*hotel(sfera do poprawy) Zaznaczam,że na mapach Google, usunięto wszystkie opinie dot.tego hotelu,a byly prawdziwe...
4.5/6
Hotel nowy, to widać. Super położony - tuż przy plaży przy małej zatocze, a 10min piechotą od Nissi Beach. Bardzo eleganckie wnętrza, fajne, przestronne pokoje. 3 baseny zewnętrzne sprawiają, że nie czuć tłoku. Dużo leżaków, kilkanaście wygodnych łóżek nad basenem (oczywiście walka o nie trwa od wczesnych godzin porannych, tj. 6.15-6.30). Bardzo smaczne jedzenie, duży wybór, nie nudziło się w trakcie 11 dniowego pobytu. Odejmuję od maksymalnej oceny punkty za: bardzo kiepskie sprzątanie pokoi, ogólnie pozostawiony w niektórych miejscach nieład po budowie i urządzaniu (np. w sali zabaw dla dzieci na wyższych półkach gruba warstwa pyłu... masakra; smugi na lustrach, szybach itd.). Sala zabaw dla dzieci z potencjałem, ale bardzo kiepsko wyposażona (stan na połowę czerwca). Basen dla dzieci niby z atrakcjami, ale po tygodniu mogą się już znudzić - jedynie dwie zjeżdżalnie. Obsługa BARDZO się stara. I chociaż nie wszyscy mówili po angielsku, to widać, że zależało im na tym, żeby gość był zadowolony. Czuliśmy się zaopiekowani.