Opinie o Chrysomare

5.3/6 (158 opinii)

Kategoria lokalna 5

5.3/6
158 opinii
Atrakcje dla dzieci
4.6
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.3
Pokój
5.6
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
5.5
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.5/6

    Chrysomare

    Przybyliśmy do hotelu po nocnym locie z Katowic. Doba hotelowa zaczyna się od 15:00, ale 5* hotel powinien być przygotowany na wcześniejsze przyjęcie gości (to winno być zrobione przez biuro podróży (early check-in). Recepcja była miła, ale nie przyznała nam oznaczeń all-inclusive. Przyspieszono nasze przyjęcie. Nie poinformowano nas, że możemy skorzystać ze śniadania (sami to ustaliliśmy). Pokój o wysokim standardzie, trzy baseny zewnętrzne, jeden wewnętrzny z zimną wodą (super w upałach}. Bardzo dobra obsługa pokoi. Jedzenie dobre (jedyne wyjątki to złe konfitury i fatalne wino, niegodne tego typu hotelu [tylko białe możliwe do spożycia z wielką rezerwą). Tzw. dodatkowe restauracje słabe (lepsza włoska - tam też lepsze wino białe). W all inclusive dość ograniczony zestaw (istotny minus). Dobry, ale słabo oznakowany dostęp do morza w zatoczce. Transfery i wycieczki dobrze zorganizowane, autobusy bardzo punktualne. Słaba przewodniczka po PÓŁnocnym Cyprze). Ogólne odczucie dobre, z ograniczeniami możliwymi do poprawy.

    Michał Piotr, Katowice - 20.07.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    4/4 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Mocno przereklamowane

    Hotel mocno polecany ale niestety nie jest wart swojej ceny. Stosunkowo nowy ale bardzo mocno eksploatowany. Pleśń na silikonach w łazience, zapchane odpływy Płatna woda butelkowana, kawa mrożona i większość drinków. Opaska All In obcinana przy check-out, nawet nie można się napić, tylko bon na jedzenie dają Niestety nie wróciłbym tam!

    KAMIL ERNEST, --- - 12.08.2024  | Termin pobytu: lipiec 2024

    5/6 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Raczej średnio

    Niestety w dniu przyjazdu (przyjechaliśmy do hotelu około 6 rano) formuła all-inclusive obowiązywała dopiero od godziny 14:00... wcześniej nie dostaliśmy nic do jedzenia, ani picia, nawet wody, a było bardzo gorąco. Tak samo w dniu wyjazdu, all-inclusive do 14:00. Basen czynny w godzinach od 8:00 - 18:00 i poza tymi godzinami nie można było nawet usiąść na leżaku. Obsługa gwizdała i przeganiała ludzi. Bardzo szkoda, bo zawsze lubiłam posiedzieć rano na leżaku i poczytać książkę, a wieczorem obejrzeć zachód słońca - w innych hotelach nigdy z tym problemu nie było. Pokój był sprzątany średnio raz na trzy dni. Mieliśmy pokój 3-osobowy (3 osoby dorosłe), ale dostaliśmy tylko 2 szlafroki, ręczniki, kubeczki itd. Jak zwróciliśmy na to uwagę w recepcji dołożono nam tylko ręcznik. W hotelu nie było praktycznie żadnych animacji. Po kolacji jedynie muzyka na żywo w barze. Ogólnie hotel bardzo ładny i nowoczesny. Jedzenie w restauracji smaczne i różnorodne. Obsługa w restauracji bez zarzutu. Mimo tych plusów więcej bym tego hotelu nie wybrała i nie poleciła bym go nikomu ze znajomych.

    Monika, Katowice - 22.01.2025  | Termin pobytu: październik 2024

    8/11 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Cypryjskie wakacje

    To mój pierwszy pobyt na Cyprze. Wybraliśmy hotel Chrysomare z sieci Tsoksos 5 *. W hotelu byliśmy ok 7 rano , a na pokój czekaliśmy do 14. Ponoć tak tam jest. Nie wiedzieliśmy o tym . Byliśmy zmęczeni bo wyjechaliśmy dzień wcześniej,aby dotrzeć na lotnisko.W końcu dostaliśmy pokój, ale nie spełnił on naszych oczekiwań. Wiem, że może dziwnie to zabrzmi. Dostaliśmy pokój dla osób niepełnosprawnych. Łóżko ok , ale łazienka niestety nie. Nie było żadnych półek na kosmetyki,ani miejsc do wieszania rzeczy. Były 2 haczyki na drzwiach,do których osoba na wózku z pewnością nie dosięgnie. Była. poręcz przy toalecie i prysznicu tylko dzięki Bogu nie musimy z tego korzystać. Włączniki do świateł trochę powyżej kolan. Poprosiliśmy o zmianę pokoju i obiecano ją następnego dnia. Dostaliśmy pokój dopasowany do naszych potrzeb. Te włączniki zaawansowane technologicznie to żadne udogodnienie. Wpatrywanie się w te malutkie ikonki i zastanawianie się które światło się zaświeci? Przy tygodniowym pobycie ze sprzątania pokoju skorzystaliśmy 2 razy. Nikt się tam nie spieszy. I 2 razy zastaliśmy totalnie mokrą podłogę, jakby ktoś mops nie wyciskał. I proszenie o uzupełnienie mydła w dozowniku. Pani Pokojowa nie miała, bo zagadnęłam ją na korytarzu, mówiła,że trzeba zgłosić w recepcji??? Dziwne, bo mydło to podstawa. Zgłosiłam ! Po ponad godzinie mydła nadal nie było. Za drugim razem, po kolejnej godzinie przyszła jakaś Pani i uzupełniła dozownik. Moim zdaniem w hotelu o takim standardzie takie sytuacje nie powinny mieć miejsca. Bardzo dużym plusem wyjazdu był rejs jachtem Med Diamond po wybrzeżu Cypru. Miła obsługa, relaks i piękne widoki spełniły nasze oczekiwana.

    Renata i Janusz Rzeszów - 04.07.2024  | Termin pobytu: czerwiec 2024

    4/5 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem