Kategoria lokalna: Apartamenty hotelowe klasy A.
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pobyt był by bardziej udanyny gbyby w pokoju nie śmierdziało grzybem. Ogólnie budynek, w którym nas zakwaterowano w całości kwalifikował się do generalnego remontu. Do firan i zasłon w oknach strach było dotykać. Oprócz tego w hotelu tym mieszkają uchodźcy, którzy robią wokół siebie dużo zamieszania. Jedzenie dość smaczne i zróżnicowane, do drinków nie żałują alkoholu. Obsługa pomocna i sympatyczna. W recepcji pracuje bardzo miła Polka. Do plaży bardzo blisko, wystarczy przejść przez uliczkę. Baseny i teren wokół nich dość czyste i zadbane.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel położony jest w pięknym miejscu,dużym miusem jest dyskoteka znajdująca się naprzeciw hotelu(od piątku do niedzieli hałas do 2ej w nocy). Mały wybór jedzenia( wciąż brakowało frytek i pizzy).Animacje woeczorne dla dziecu( jeśli się odbyły to wciąż to samo).
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zacznę od plusów: hotel położony jest tuż przy ładnej plaży żwirkowej, piaszczysta plaża znajduje się w bliskiej odległości (idąc w lewo). Do centrum rozrywkowego miasteczka można dojść (w prawo) promenadą w ok. 15 minut. Hotel jest trochę na uboczu, ale dzięki temu nie ma tłoku na plaży. W pobliżu jest kilka sklepów i restauracji. Sam hotel składa się z kilku budynków, z których roztacza się widok na morze. Dla rodziny 2+2 rainbow oferuje apartament (salon z aneksem kuchennym i osobną sypialnią). Aneks jest słabo wyposażony w przybory kuchenne, ale jest mikrofalówka i toster. Klimatyzacja w cenie, działa. Czystość ok, sprzątanie również. Jedzenie bardzo dobre, kolacje tematyczne, śniadania jak chyba wszędzie monotonne, ale wybór jest, więc każdy znalazł coś dla siebie. Recepcja bez zarzutu, bardzo pomocna pani recepcjonistka :-) Basen w porządku. A teraz minusy: hotel w okresie, w którym byliśmy miał na nasze oko obłożenie ok.30% więc w restauracji nie powinno być żadnych problemów, ale niestety były...Napoje do obiadu i kolacji podaje obsługa, której było, aż za dużo na talu gości. Jednak mimo tego ignorowała klientów, nie podchodziła, zajmowała się rozmowami między sobą. Totalna ignorancja!!! Można było zjeść cały posiłek i nic. Mimo zwracania uwagi nie było poprawy. Drugim minusem była awaria, a raczej czas jej usunięcia. Wieczorem nie mogliśmy wejść do pokoju przez co dostaliśmy inny pokój. Bez dostępu do naszych rzeczy musieliśmy sobie poradzić. Rano po ponagleniu ktoś zmienił w końcu baterie w zamku. Jednak tak wydaje się prostą rzecz powinno naprawiać się szybciej, zwłaszcza, że czasami dostęp do własnych rzeczy jest bardzo istotny np. gdy się jedzie na lotnisko lub wycieczkę. Trzecim minusem jest dostęp do aquaparku w hotelu Anastasia, trzeba było trochę poczekać (sprawdzanie prawie na każdym kroku kto do czego ma prawo przy all.), aby tam wejść, a napoje przy basenie i tak były dodatkowo płatne.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wypoczynek udany, ladna pogoda w maju okolo 30 stopni, zdjecia hotelu odzwierciedlaja rzeczywistosc, obsluga hotelowa ok, wyzywienie dobre, dania powtarzalne ale kazdy wybierze cos dla siebie. Dzieciom lepiej nie dawac ich wody I sokow bo grozi to jelitowka. Lepiej dawac wode niegazowana ze sklepu.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Obsługa bardzo miła I sympatyczna. Pokój do remontu minołdawno czs świetności. Jedzenie mało urozmaicone.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
BARDZO ATRAKCYJNA LOKALIZACJA OBIEKTU LECZ W NASZYM PRZEKONANIU STANDARD HOTELU NIECO ZAWYŻONY
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Kupujesz apartament 50 m2 w hotelu, a na miejscu dostajesz pokój standard w sąsiednim hotelu Anastasja. Marlita Beach Hotel&Apartaments jest w remoncie ?! Maj 2024 r. Jedynie pogoda i bliskość morza na 5 z plusem. Jedzenie takie sobie, monotonne mało owoców . Wyżywienie, baseny i atrakcje w innym hotelu, Marlita zamknieta była. Tak Rainbow wysyła swoich klientów, rezydent był na lotnisku tylko przylot i na drugi dzień w hotelu wycieczki sprzedać. Przed wyjazdem pytać gdzie traficie, jakiego hotelu pokoju, apartamentu. Polecić nie można, bo nie było pobytu w tym hotelu.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jedzenie i lokalizacja to zdecydowanie największe atuty tego hotelu. Dobre posiłki i świetne położenie sprawiają, że pobyt jest przyjemny. Niestety, sam hotel bardziej zasługuje na 3 gwiazdki niż 4. Pokoje i łazienki wymagają odświeżenia, widać sporo niedociągnięć i ogólnego zużycia. Na plus-było czysto, ale wystrój i stan wyposażenia mocno starej daty. Podsumowując: dobry wybór, które cenią dobrą kuchnię i dogodną lokalizację, jednak nie powinny oczekiwać standardu 4 gwiazdowego.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nie zasługuje na 4 gwiazki. Trafiliśmy na budynek E, który lata świetności ma już za sobą. Pokoje urządzone skromnie ale czyste. Wystrój i dekoracja w stylu tureckim. Łazienka do remontu. Winda jakby zaraz miała sie zatrzymać. Z opowieści innych osób wynikało, że w niektorych budynkach jest lepiej. Na plus widok z pokoju na morze i basen zaprzyjaźnionego hotelu. Poza kiepskimi pokojami niczego nie brakowało. Basen przy hotelowy czyste i zadbany. Spora ilość leżaków z możliwością obrócenia w kierunku morza. Przy hotelu scena z koncertami i setami z bardzo głośna muzyką od czwartku do niedzieli - niektórym może to przeszkadzać w szczególności jak ktoś szuka spokoju albo ma małe dzieci. Niby hotel rodzinny a mało atrakcji dla dzieci poza basenami i aquaparkiem zaprzyjaźnionego hotelu.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Kraj cudowny, widoki piękne. Nie korzystaliśmy z wycieczek organizowanych przez rainbow, bo wg nas były za drogi w stosunku do indywidualnych wycieczek organizowanych przez Polaków mieszkających od wielu lat na Cyprze, w kameralnej atmosferze czyli liczba uczestników 3 osoby. Niestety hotel nie tylko nie miał otwartych restauracji, ale również nie było polskich animacji jak w informacji w miesiącu kwietniu. Co do czystości hotelu to niestety przez cały pobyt 12 dni, ani razu nie mieliśmy wymienionej pościeli. Ręczniki też rzadko. Klimatyzacja w pokoju była bardzo słaba, a nawet się psuła. Na początku pobytu w kranie tylko zimna, letnia woda nie było ciepłej i gorącej, dopiero po interwencji mieliśmy wrzątek i brak zimnej. Jak ktoś nie był uważny mógł się poparzyć . Rezydenta widzieliśmy tylko na spotkaniu organizacyjnym, ale nie mieliśmy potrzeby korzystania z jego usług więc trudno ocenić, według nas chyba OK. Jedzenie dobre, trochę gorzej z organizacją na kolacji, trzeba było czekać w kolejce jak znajdą miejsce dla klienta. Również podczas kolacji i lunchu nie można było sobie samemu nalać zimnych napoi oraz wina, piwa tylko trzeba było poczekać , aż przyjdzie jedna z dwóch osób i przyjmie zamówienie.