Opinie o Polycarpia

Kategoria lokalna: 4

4.0/6
(17 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.6
Obsługa hotelowa
3.9
Plaża
5.0
Pokój
3.1
Położenie i okolica
4.9
Rezydent
4.8
Sport i rozrywka
3.5
Wyżywienie
4.3
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    58

    Polycarpia Protaras

    Wojtek Warszawa 15.06.2015 | Tagi: 26-35 lat, z rodziną

    Lot, transfer, opieka rezydenta- generalnie w porządku, nieco drażnił brak jakiejkolwiek informacji o przyczynie opóźnienia wylotu na Cypr (ok. 35 min). Powrót bez uwag, płynnie i niemal punktualnie. Sam hotel dla osób mało wymagających, szału na nas nie wywarł. Pokoje w podstawowym standardzie, łóżka dla dorosłych wygodne, w miarę czysto. Karaluchów nie uświadczyliśmy. Dostawka dla dziecka (5-lat) to jakieś nieporozumienie- szwedka w kształcie sprężynowego łóżka polowego. Na podobnych spali Gustlik, Janek i Grigorij. Na minus fragmenty odrapanej ściany i widniejący odpadający tynk z murów, można również spotkać małego grzyba na płytkach w łazience. Nie są to jednak elementy bardzo rzucające się w oczy. Wymiana ręczników, wyrzucanie śmieci i odkurzanie codziennie. Przesadą był depozyt na ręczniki i... pilot do TV!. Być może obsługa miała niemiłe doświadczenia z kradzieży pilotów i stąd taka zachowawczość. Na miejscu okazało się, że nie jest możliwe korzystać zarówno z kortu tenisowego jak i siłowni. To było do dyspozycji w bratnim hotelu ok. 100m obok. Brak animacji, dopiero od środy (3 dzień pobytu)w pobliżu zaczął się kręcić animator i zachęcał spotkane osoby do programów, mimo że w hotelu widniała informacja o animacjach: gra w bulle francuskie, siatkówka wodna, piłka nożna, aquaareobik. Osobiście widziałem tylko grę w bulle, nie udało się zorganizować żadnej innej animacji. Być może wynikało to z niewiedzy lub braku chęci miejscowych gości. W hotelu czysto, spokojnie, nie było żadnych rozrób, krzyków, głośnych imprez. Bynajmniej było tak w czerwcu, miejscowi twierdzą, że w sezonie (lip, sie) do wszystkich hoteli zjeżdżają się studenci i ludzie głodni imprez. Jedzenie: Duża powtarzalność, jedzenie przygotowywane pod kątem gości z UK. Śniadania to smażony bekon, jajka w każdej postaci, zupy mleczne, sery, wędliny. Osobiście ogromnym minusem dla nas to jajecznica. Zrobiona z jakiejś dziwnej syntetycznopodobnej masy jajecznej - smak nie miał nic wspólnego z naszą polską domową jajecznicą. Lunch i obiadokolacje również na jedno "kopyto". Ryż, frytki, różne rodzaje mięsiwa (w tym ichniejsze jak np. krab, ośmiornica czy baranina), bardzo smaczne spagetti, niezłe sałatki. Odradzam zupy, mieliśmy wrażenie, że to są zlewki z tego co zostało. Na plus smaczne lody, co w formie all inclusive jest bardzo miłym akcentem w szczególności dla dzieci.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    15

    Urlop na Cyprze

    maj 2017 20.05.2017 | Termin pobytu: maj 2017 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    Hotel nie przygotowany na przyjęcie gośći. Przydzielenie temu hotelowi 4-ch gwiazdek do spora przesada.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Lokalizacja świetna, hotel nie polecam

    Sylwia 31.08.2017 | Termin pobytu: wrzesień 2017 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Hotel miał może 4* ale w latach 90. Łazienka do remontu. Meble mające swoje lata ale w dobrym stanie. Jeśli ktoś planuje spędzac czas poza hotelem to miejsce dla niego. Obsługa mówi głównie po rosyjsku ze względu na to że 90% gości pochodzi z tamtąd. Trzeba ją upominać o rozmowęw j angielskim

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    18

    polycarpia maj 2016

    ubysz urszula 14.06.2016 | Termin pobytu: lipiec 2016 | Tagi: 56-65 lat, ze znajomymi

    byłam w maju2016. hotel do REMONTU!!!(odpadajace tapety, wykładzina do wymiany). Nastawiony głównie na klientów z Rosji. Cały czas leci rosyjska muzyka a oni są głośni.Jedzenie ok, kawa beznadziejna, z obsługą rożnie-może jej nie być.Internet płatny nawet w recepcji.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    14

    UWAGA! Hotel KATASTROFA!

    Agata 15.11.2017 | Termin pobytu: maj 2018 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Hotel zasługuje maksymalnie na dwie gwiazdki! Nie wiem, za co ma te 3 i pół - ŻENUJĄCE...Pokoje wymagają totalnego remontu, wszędzie brudno.Stołówka, to już w ogóle tragedia - zasłony poplamione i poprute, okna wyglądały, jakby nigdy nie myte, tak jak i plastikowe pokrywy, pod którymi znajdowały sie przygotowane dania. Dodam, że dania były nie podpisane, z czym, jak dotąd sie nie spotkałam, a zwiedziłąm już kawał świata i bywałąm w różnych hotelach. Na stołówce obsługuje monter w brudnym fartuchu i jak w takich warunkach spożywać posiłki? Jeszcze do tego większość turystów to Rosjanie, których zachowanie nie wpływa na poprawę samopoczucia. Łazienka - wanna pożółkła, brudno, na szczęście byłą ciepłą woda. Po sprzątaniu niewiele sie zmieniło - podłoga w łązience nawet nie umyta, dywan nie odkurzony, na taras pełen piachu nawet sprzataczka nie zajrzała.. Takiego sprzątania jeszcze nie widziałam. Basen, ten od frontu hotelu, chyba nie był nigdy remontowany. Radzę korzystać, jesli już ktoś musi, z tego drugiego, za hotelem. Poziom animacji - żenujący. Mogliby przynajmniej włączyć jakąć dobrą muzykę - ale nikomu na tym nie zależało. Plusem był przestronny pokój, działąjąca winda oraz opcja all inclusive. Ratowała ładna plaża w zatoce FIG TREE BAY, na której można było sie zrelaksować zapominając o niedogodnościach. Mieliśmy pobyt 7 dniowy, nie wyobrażam sobie być w tym hotelu dłużej.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Hotel TRAGEDIA

    Rafał 17.08.2017 | Termin pobytu: sierpień 2017 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Nie wiem kto przyznaje te słoneczka i czy to jest jakiś odpowiednik gwiazdek ale w kraju hotel 3 gwiazdkowy prezentuje się lepiej.

    1.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    29

    Maj 2018

    Marysia 20.05.2018 | Termin pobytu: maj 2018 | Tagi: do 25 lat, w parze

    Bardzo bym chciała napisać ze większość osób wypoczywająchych w Polycarpia to Rosjanie, ale nie była to większość. Byliśmy jedyną polską parą w całym hotelu. Zdaje sobie sprawe że to nasza wina, więc polecam w biurze pytać, czy ktoś jeszcze wybiera się z rodaków do tego właśnie hotelu. A jest to dość ważne bo obsługa ignoruje Polaków (przynajmniej w maju taki personel spotkaliśmy) Recepcja oraz cała obsługa rozmawia w języku rosyjskim, mimo znajomośći języka angielskiego. Przez cały nasz pobyt nikt nie potrafił się do nas zwrócić po angielsku mimo tego, że dobrze wiedzieli że jesteśmy jedyną parą w całym hotelu, która jest z innego kraju. Zwykła ignorancja i złośliwość -głównie ze strony recepcjonistki. A skoro już o jej złośliwośći... Drugiego dnia z rana zgłosiliśmy usterkę w recepcji (brak światła w łazience).. Pani wzięła malutką karteczke i zapisała wszystkie potrzebne informacje. Po naszym wieczornym powrocie do hotelu oczywiście usterka nie zstała naprawiona, więc zeszliśmy z powrotem do recepcji gdzie była już nasza ulubiona recepcjoniska (Słowaczka-Daniela którą pozdrawiamy :) ). Bardzo nas przeprosiła , zerkła do sprecajalnego ZESZYTU (nie karteczki) i powiedziała ze nigdzie takiej informacji nikt nie napisał.. Obiecała ze następnygo dnia z rana ktoś się tym zajmie, tak też się stało. Co do tego że byliśmy pierwszymi gośćmi w naszym pokoju w tym sezonie nie mamy wątpliwośći. Przywitała nas gruba warstwa kurzu na łóżku, naczyniach, szafkach, ślady obuwia robotników na balkonie, ale po wizycie Pani sprzątającej juz wszystko bylo w normie (sprzątanie i wymiana ręczników co 2 dznien) tylko bez balkonu, balkon sprząta sobie sam wczasowicz.Jednak ogólna higiena hotelu (wejście do hotelu, winda, korytarz) to porażka. Okna i winda nie umyte z zeszłego sezonu, na korytarzu leżały różne niespodzianki Pań sprzątająchych (mopy, szmatki, pościele, płyny). Baseny całkiem czyste, codziennie sprzątane przez starszego pana podczas śniadań. Jednak jeśli ma ktoś wykupione all inclusive to otwarty (przynajmniej w maju) jest tylko ten z przodu, mniejszy, brzydszy i starszy.Zdecydowanie ładniejszy i przyjemniejszy znajdusię się z tyłu hotelu.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem