Kategoria lokalna: 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Niestety ale hotel rozczarowuje. Nie wiem za co te gwiazdki. Plaża piękna ale miejska a nie hotelowa z kamieniami .dzieci zdecydowanie nie wejdą same. Hotel bardzo głośny gdyż prawie codziennie wesela lub wieczory panieńskie. Jedzenie monotonne. Dla dzieci ciagle frytki kurczaczki. Standard to nie 4 gwiazdki...brudne nieodnowione wnętrza. Zdecydowanie nie polecam. Zdjęcia na stronie rainbow to nie jest rzeczywistość którą zastaje się po przylocie.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Stanowczo nie jest to hotel 5☆. Mam wątpliwości co do tego czy jest 4☆. Jeśli już to bardzo słaby czterogwiazdkowy. Jedzenie mierne. Wybór pozostawia sporo do życzenia. Po tym pobycie zacznę wierzyć że danie narodowe to ziemniaki. Owoce? Jabłka, gruszki I pomarańcz. No może kiwi jeszcze od czasu do czasu. Śniadania w kółko to samo, angielskie. Pokoje prezentowane na zdjęciach bardzo się różnią. Wykładzina na korytarzu jest tak brudna że to jest niepojęte. Każdego dnia wesela Anglików. Chyba nie muszę tłumaczyć z czym to się wiąże. Gdyby wycieczka tam kosztowała 1500 zł to ok. Każda wyższa cena to przeplacenie. Widok na morze? Morze jest ale 60% widoku stanowią żurawie z budowy obok. ODRADZAM!
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nie zasługuje na żadną gwiazdkę. Pokoje schludne i przyzwoite. Niestety są mrówki i stara suszarka w sypialni zamiast w łazience. Lobby mocno nieświeże. Restauracyjny taras zaniedbany. Stare stoliki, pobrudzone przez ptasie odchody krzesła i łażące koty. Kelnerzy może i mili ale słabo przeszkoleni. Jedzenie bardzo słabej jakości, z byle jakich produktów, monotonne i nieestetycznie podane. Tak sie już nie gotuje. Wina niesmaczne. Drinki też byle jakie. Snack bar żenujący. Basen ładnie położony, ale leżaki stare i zaniedbane. Plaża ładna, pusta, meble plażowe brudne i czasy świetności mają dawno za sobą. Restauracja grecka a la carte to żart. Jedzenie równie słabe. Ogólnie standart bułgarski.
1.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel bez rewelacji, pokoje nie sprzątane codziennie, brak ręczników w łazience,jedzenie przeciętne ,brak obsługi przy basenach i plaży zero animacji i jakiegokolwiek wieczoru by miło spędzić przy muzyce ogólnie nie polecam.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel zasługuje na najwyżej 2 gwiazdki tylko z powodu lokalizacji. Jedzenie bardzo slabe. Naczynia w restauracji brudnawe, trzeba szukać, aby znaleźć bez resztek jedzenia. Pokoje brudne, nie sprzątane. Sprzątanie polega tylko na wyrzuceniu śmieci i zmianie ręczników. Jest wszechobecny brud, wanna była kiedyś biała, teraz jest beżowa od starego niedomytego brudu. Wszystkie drzwi od pokojów zamykają się bardzo głośno, tak że nie można spać. Jest hałas. Korytarze są wyłożone czymś, co przypomina gumolit, potęguje to odgłos kroków. Nie ma w tym hotelu pokoi z widokiem na morze, tylko z tzw. bocznym widokiem i to gdy wychyli się z baloknu. Obsługa hotelu nie radzi sobie z ilością ludzi. Hotel jest stary, wymaga generalnego remontu. Nie powinien być sprzedawany przez Rainbow Tours jako hotel 5 gwiazdkowy, tylko najwyżej 3 gwiazdkowy. Animacje są kiepskie. Co wieczór wyłącznie dyskoteka dla dzieci do tej samej muzyki. Atrakcją jest patrzenie na grupkę 5-7 dzieci i 2 animatorki, które usiłują zabawiać dzieci. Jeden raz był gitarzysta. Za lapszy drink trzeba zapłacić. Napoje są serwowane w plastikowych kubkach (gdzie ekologia). Ręczniki plażowe można wymieniać tylko co kilka dni w takich godzinach (od 10:00 do 13:00), że my nigdy nie skorzystaliśmy z ręczników basenowych hotelu. Trzeba byłoby spacjalnie schodzić z plaży i iść po ręcznik. Niby hotel ma być 4 gwiazdkowy według lokalnej klasyfikacji, a nie ma kosmetyków uzupełnianych. Można dostać pokój przechodni (jak my) i spędzać noc słuchając sąsiadów. Obsługa wchodzi do pokoju kiedy chce np. na coś spojrzeć przez okno, albo sprawdzić stan firanek, stan rolet itp. Człowiek chce wypocząć, a tu przemarsz obsługi. Pobyt w tym hotelu był koszmarem za ponad 5.000 zl od osoby.