Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
4.5/6
Kinga, -- 13.07.2022
Wakacje z dzieckiem
Polecam hotel, obsługa bardzo dobra, darmowe leżaki i parasole na plaży,basen i zjeżdżalnie dla dzieci. Jedzenie ok,każdy coś wybierze dla siebie
4.0/6
Witold, Szczecin 22.06.2024 Termin pobytu: maj 2024
Wypoczynek
Hotel średniej klasy. Negatywnie oceniam wyżywienie: codziennie to samo i mały wybór dań, ale oczywiście najeść się można. Trzy restauracje tematyczne na zapisy. Pozytywnie oceniam plażę: hotelowa, w dni robocze leżaki i parasole darmowe, weekend płatne 7,50 osoba. Po sąsiedzku dwie przepiękne plaże tzw. "miejskie". Basen duży, zadbany, woda czysta. Pobyt w hotelu oceniam pozytywnie.
4.0/6
KATARZYNA, Jozefoslaw 13.08.2021
Dome Beach 7 dni
Hotel w mojej ocenie 3,5-4 gwiazdki. Jeśli szukasz luksusu nie jest to hotel dla Ciebie.Całe szczęście większość czasu spędza sie na zewnątrz. Drugi raz bym go nie wybrała. Wszystko rekompensowała bliskość plaży i piękno Cypru
4.0/6
marcin 27.08.2017
Niezły hotel, gorzej z Rainbow
"The Dome" to propozycja dla tych, którzy nie szukają luksusów. Hotel ma duże możliwości, ale zdecydowanie przydałby się tu już remont. Pierwsze wielkie rozczarowanie spotkało nas w samolocie, gdy okazało się, że jako rodzina z 4-letnim dzieckiem mamy miejsca w trzech zupełnie różnych rzędach. Gratulujemy wyobraźni tym, którzy o tym decydują! Choć oczywiście nikt nie przyznaje się do podjęcia tej decyzji. Stewardzi w samolocie niezbyt ochoczo próbują pomóc. Przedstawiciele Rainbow też umywają ręce. Co ważne - nie byliśmy jedyni. Więcej było rozdzielonych par i rodzin. Jeśli więc ktoś wybiera się z biurem Rainbow na wakacje, musi się liczyć z tym, że w czasie lotu obok niego zasiądzie samotnie kilkuletnie dziecko oddzielone od rodziców, którym trzeba będzie się zająć... W drodze powrotnej problem się powtórzył. Na lotnisku udało się zmienić przydzielone fotele i "wywalczyć" dwa miejsca obok siebie. Trzeciego już jednak nie... Ostatni dzień pobytu w hotelu wygląda dość osobliwie. Jako że wylot przewidziany jest na okolice północy - a doba hotelowa kończy się w południe - powstaje pytanie, co hotel ma do zaoferowania w tym czasie swoim gościom. Od początku pobytu rezydentka opowiada o tym, że istnieje możliwość wykupienia dodatkowych godzin w swoim pokoju (35 euro za wynajęcie pokoju do godziny osiemnastej lub 50 euro do dwudziestej). Recepcja odsyła jednak wszystkich i każe zgłosić się w tej sprawie rano w dniu wyjazdu. Ale wtedy słyszymy (wszyscy po kolei), że nie ma takiej możliwości. A jedyne, na co możemy liczyć, to udostępnienie prysznica na popołudniową kąpiel ("pół godziny dla rodziny")... Poza tym niedopowiedziane zostaje - jak wygląda sprawa posiłków ostatniego dnia pobytu. Absurdalne jest stwierdzenie rezydentki, że możemy "nieoficjalnie" pojawiać się w restauracji, tzn. nie będziemy wchodzić głównymi drzwiami, ale od strony plaży, żeby nie rzucać się w oczy... Świetnie! Poczujmy się jak wyłudzacze posiłków. Kuchnia hotelowa działa natomiast niezwykle sprawnie. Potrawy wciąż są dostępne - nie ma przestojów i braków. Kawa dostępna w kilka sekund. Desery pojawiają się w bufecie przez cały czas trwania posiłków. Do tego kuchnie tematyczne. Bardzo pracowici kelnerzy.