5.0/6 (49 opinii)
Kategoria lokalna 4
4.0/6
Jeśli w tym hotelu traficie do pokoju w nowym budynku - jest OK. Jeśli natomiast dostaniecie pokój w starym budynku... Brud, rozpadające się meble, szpary w drzwiach takie, że można włożyć palec, instalacja elektryczna w fatalnym stanie, włączniki świateł ledwo się trzymają, korzystanie z łazienki grozi nabawieniem się jakiejś choroby tropikalnej. Zasłony pochlapane farbą, pościel cała w plamach. Po prostu masakra! Dla zainteresowanych mogę przesłać zdjęcią na mail. Na szczęście udało się nam zamienić pokój drugiego dnia i dostaliśmy normalną, czystą dwójkę w nowym budynku. Najgorsze było skandaliczne zachowanie rezydentki, która zamiast udzielić wsparcia albo nie odbierała telefonu w ogóle albo wysyłała zdawkowe sms-y. Sugestia dla Rainbow: nie zatrudniajcie niekompetentnych ludzi, którzy kompletnie nie czują żadnej odpowiedzialności i zachowują się jak młodociane gnojki. Albo ich uświadomcie, że są zatrudnieni przez biuro, które zarabia na turystach, którzy czasem muszą z pomocy rezydenta skorzystać. Nie mam ochoty się rozpisywać o szczegółach sytuacji ale następnym razem nie będę tracił czasu na kontakt z tak zwanym rezydentem tylko od razu zarezerwuję pokój w sąsiednim hotelu i wyślę fakturę do Rainbow. Pomijając powyższe "atrakcje": plaża bliziutko, duży basen hotelowy plus dwa mniejsze, bez problemu można było znaleźc wolne leżaki przy basenie każdego dnia. Basen czysty, sprzątany codziennie. Dużo Rosjan ale spokojnych w przeciwieństwie do brytyjskiego bydła drącego pijane gęby. Bogate all-inclusive, drinki i napoje przyzwoitej jakości. Animacje - żenada, w zasadzie tylko dla dzieci. Fajne punkty ze sportami wodnymi blisko hotelu - parasailing (polecamy !), narty wodne, skutery, itd. Największy plus hotelu to jedzenie: po prostu pyszne i duży wybór wszystkiego (może poza śniadaniami). Fantastyczna obsługa i pomoc menadżera restauracji - pan Demetris Paschali wkłada naprawdę serce w ten biznes. Z resztą cała obsługa była bardzo miła i pomocna przez cały nasz pobyt. Od wspomnianego wyżej pana wiemy, że od 2017 roku hotel będzie kompletnie odnowiony, z nowymi pokojami, basenami i dwiema nowymi restauracjami. Kto wie, może wrócimy.
4.0/6
Wyżywienie dobre , baseny niezatłoczone , blisko z leżaka do plaży i morza- 150m w kąpielówkach.Porażka to brak darmowego Wi-Fi w recepcji, w gorszych hotelach było no dużo ruskich . Na trzy programy w TV 1 grecki 2 ruskie ani jednego angielskiego.
4.0/6
Spokojny hotel, polecam seniorom, wieczorem główną rozrywką jest gra w 'bingo'. Pokoje czyste, nieduże, łazienka maleńka, hotel do odnowienia. Restauracja w porządku, jednak jak dla mnie za mało różnorodna. Basen piękny, duży; lokalizacja dobra, blisko do bajecznego morza.
4.0/6
W hotelu Tsokkos Protaras Beach byliśmy pod koniec października 2023r. ,pogoda, bliskość wspaniałej plaży to same plusy. Zakwaterowano nas w nocy do pokoi w środkowej części i byliśmy rozczarowani standardem. Pokój wyglądał jakby zapomnieli go przygotować na przyjazd gości. Brudne podłogi rozpadające się meble, które pamiętają lata swojej świetności. Po rozmowie z rezydentem zmieniono nam pokój na bardzo fajny i wtedy dopiero zaczęły się wakacje. Poza tym hotel ładny, recepcja czysta, nowoczesne meble, fajne baseny i przyzwoite jedzonko. Polecam. Kasia