Opinie o Tsokkos Protaras Beach Hotel

Kategoria lokalna 4

5.1/6
(56 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.6
Obsługa hotelowa
5.4
Plaża
5.6
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.6
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
5.0

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Wakacje 2024

    Magdalena, Kowala 25.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024

    Hotel zasługuje na *** W hotelu czuć ducha czasu, korytarze i windy pamiętają najazd Turków. Pokoje czyste, przestronne, codziennie sprzątane i wymieniane ręczniki. Obsługa bardzo miła. Jedzenie mały wybór, szczególnie śniadania monotonia. Bardzo słabe animacje. Blisko do głośnego i bardzo rozrywkowego centrum. Na basenie leżaki wymagają wymiany, stare i niektóre popsute. Do plaży kawałek trzeba dojść pomiędzy innymi hotelami. Ale plaża fajna, łagodne wejście do morza 🏝️ Cena nieadekwatna do jakości.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Bardzo dobry

    MAGDALENA 04.06.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    Super miejsce, blisko plaży, hotel zadbany, czyste pokoje, miła obsługa, jedzenie ok, blisko bary, sklepy, restauracje.

    4.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Sympatyczny pobyt

    Joanna, Częstochowa 21.09.2015

    Hotel bardzo dobrze położony- blisko plaży i centrum, a mimo to spokój. Pokój niezbyt duży, ale nowocześnie urządzony. Widok- w zależności gdzie się patrzyło- w dalszej perspektywie morze, baseny- tuż przy balkonie - śmietnik (na plus, że nie śmierdziało). Dla tych co lubią posiedzieć na balkonie to niewątpliwie minus. My mieszkaliśmy na pierwszym piętrze i bardzo mnie to drażniło. Pokój sprzątany codziennie, ale widoczne niedociągnięcia w hallu (miejscami poplamiona wykładzina itp.). Łazienka mała, ale wystarczająca i ładnie wykończona. Basen duży, nie ma potrzeby wcześniejszego rezerwowania leżaków- zawsze coś się znalazło. Plaża piaszczysta, niedaleko położona. Jedzenie- w porządku, dość duży wybór- chociaż my z synem "ciągnęliśmy" głównie na kurczakach, pyszne arbuzy i melony :) oraz desery. Animacji prawie brak, chociaż jak dla mnie to plus. Dużo Rosjan i Anglików, Polaków niewielu. Brak rozrywek dla dzieci.Największym plusem jest lokalizacja i duży basen. Polecam osobom średnio wymagającym.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Udany pobyt ale...

    Piotr, Szczecin 10.10.2016

    Jeśli w tym hotelu traficie do pokoju w nowym budynku - jest OK. Jeśli natomiast dostaniecie pokój w starym budynku... Brud, rozpadające się meble, szpary w drzwiach takie, że można włożyć palec, instalacja elektryczna w fatalnym stanie, włączniki świateł ledwo się trzymają, korzystanie z łazienki grozi nabawieniem się jakiejś choroby tropikalnej. Zasłony pochlapane farbą, pościel cała w plamach. Po prostu masakra! Dla zainteresowanych mogę przesłać zdjęcią na mail. Na szczęście udało się nam zamienić pokój drugiego dnia i dostaliśmy normalną, czystą dwójkę w nowym budynku. Najgorsze było skandaliczne zachowanie rezydentki, która zamiast udzielić wsparcia albo nie odbierała telefonu w ogóle albo wysyłała zdawkowe sms-y. Sugestia dla Rainbow: nie zatrudniajcie niekompetentnych ludzi, którzy kompletnie nie czują żadnej odpowiedzialności i zachowują się jak młodociane gnojki. Albo ich uświadomcie, że są zatrudnieni przez biuro, które zarabia na turystach, którzy czasem muszą z pomocy rezydenta skorzystać. Nie mam ochoty się rozpisywać o szczegółach sytuacji ale następnym razem nie będę tracił czasu na kontakt z tak zwanym rezydentem tylko od razu zarezerwuję pokój w sąsiednim hotelu i wyślę fakturę do Rainbow. Pomijając powyższe "atrakcje": plaża bliziutko, duży basen hotelowy plus dwa mniejsze, bez problemu można było znaleźc wolne leżaki przy basenie każdego dnia. Basen czysty, sprzątany codziennie. Dużo Rosjan ale spokojnych w przeciwieństwie do brytyjskiego bydła drącego pijane gęby. Bogate all-inclusive, drinki i napoje przyzwoitej jakości. Animacje - żenada, w zasadzie tylko dla dzieci. Fajne punkty ze sportami wodnymi blisko hotelu - parasailing (polecamy !), narty wodne, skutery, itd. Największy plus hotelu to jedzenie: po prostu pyszne i duży wybór wszystkiego (może poza śniadaniami). Fantastyczna obsługa i pomoc menadżera restauracji - pan Demetris Paschali wkłada naprawdę serce w ten biznes. Z resztą cała obsługa była bardzo miła i pomocna przez cały nasz pobyt. Od wspomnianego wyżej pana wiemy, że od 2017 roku hotel będzie kompletnie odnowiony, z nowymi pokojami, basenami i dwiema nowymi restauracjami. Kto wie, może wrócimy.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem