4.5/6
Wycieczka dość udana, pośpiech jednak czasem był, jest dość ciężko , zwłaszcza podejścia kamieniste pod górę, ale opiekunka i przewodnicy znakomici. Hotel mógłby być lepszy, nie przesadzam, brak windy przy zakwaterowaniu ludzi po 60-tce to już bardzo duży minus.
ANDRZEJ - 08.07.2019
8/9 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Organizacja wycieczki na 6. Piękne widoki oraz pora na relaks. Wyjazd codziennie ok 8 powrót ok 18. Spokojnie dzieci dadzą radę. Nasz pilotka Karolina rewelacja!!! W sposób ciekawy opowiadała nam historię i zwyczaje Czarnogóry. Polecam hotel Sars dobra Voda . Jedzenie super . Duże porcje. Pokoje czyste, wymiana ręczników codziennie. Panie w recepcji mówią po polsku.
Marta, Gdańsk - 31.08.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024
5/5 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Hotel bardzo fajny jedzenie ok leżaki przy basenie super, jednie zapach z rzeki przy hotelu to duży minus
Marcin, Kraśnik - 22.08.2022
0/2 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Byliśmy tu tydzień. Teren hotelu i plaża hotelowa czysta, zadbana i ładna. Jest gdzie spacerować, ale przydałoby się jeszcze więcej ławek w cieniu, aby przysiąść na chwile. Nie ma najmniejszego problemu ze znalezieniem wolnego leżaka przy basenach i przy plaży hotelowej. Personel hotelu bardzo pomocny, uprzejmy, uczynny i uśmiechnięty, szczególnie panie sprzątające. Animatorki polskie bardzo miłe, starają się zrobić wszystko, co jest w ich skromnych możliwościach, w porównaniu do wielokrotnie większego personelu francuskich animatorów. Jedzenie bardzo dobre, wybór olbrzymi. Brudne naczynia bardzo szybko są zabierane ze stołów. Muzyka z głośników na trasie kawiarni dodatkowym, miłym akcentem. Organizacja transferu z lotniska do hotelu, oraz transfer z hotelu na lotnisko prowadzone profesjonalnie, punktualnie i z uśmiechem na twarzy. Ogólnie hotel wymaga już doinwestowania. Jednakże cześć rzeczy .można zrobić przy minimalnym nakładzie finansowym, a jedynie w drodze decyzji kierownictwa hotelu. Po pierwsze wszechobecny dym papierosowy w kawiarni przed stołówka i basenami – można przecież wydzielić strefy dla palących i strefy bez dymu. Po drugie ciągły hałas odsuwanych i dosuwanych krzeseł w kawiarni – można na nogi krzeseł nałożyć wyciszające nakładki. Po trzecie ciągły hałas krzyczących i płaczących dzieci na wszystkich salach dużej przecież stołówki. A można by wydzielić specjalne strefy dla rodzin z małymi, hałaśliwymi dziećmi oraz strefy, gdzie można by w spokoju, względnej ciszy i przy dyskretnej muzyce spożywać tak znakomite i różnorodne posiłki. Ograniczenie hałasu i dymu papierosowego to przecież lepszy wypoczynek, lepsze opnie o hotelu zapewniającym spokojny relaks. Na koniec o ile teren hotelu jest zadbany, czysty, piękna zieleń , kwiaty, ławki to poza hotelem niestety wszechobecne śmieci, bród brak odpowiednich tras spacerowych po okolicy. Przejazd do centrum Ulcinij wg. informacji z otrzymanych z ulotek Rainbow 10 Euro, to w praktyce kierowca Taxi przed bramą hotelu zażądał 15 euro w jedna stronę.
bperonski32@gmail.com - 01.08.2024
3/4 uznało opinię za pomocną