Opinie o Czarnogóra bez pośpiechu

5.0/6
(132 opinie)
Atrakcje dla dzieci
4.1
Intensywność programu
4.7
Obsługa hotelowa
4.6
Pilot
5.5
Plaża
4.8
Pokój
4.8
Położenie i okolica
4.8
Program wycieczki
5.3
Rezydent
4.0
Sport i rozrywka
3.9
Transport
5.5
Wyżywienie
4.2
Zakwaterowanie
4.4

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Hotel na uboczu.

    Anna, Warszawa 31.05.2024 | Termin pobytu: maj 2024

    Fatalne położenie hotelu na wsi, gdze po za remontami nic się nie dzieje. Średnia wieku w hotelu to 70+

    2.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    wielkie rozczarowanie

    Anna, Sławno 19.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Wycieczka do Czarnogóry marzyła mi się od dawna. Wybraliśmy opcję "bez pośpiechu" bo podróżujemy z dzieckiem i chcieliśmy uniknąć pobudek o świcie i codziennego pakowania walizek. Niestety to pierwsze wakacje, z których jestem bardzo niezadowolona. Cała wycieczka jest źle zaplanowana. Autokar zbiera uczestników z dwóch hoteli (Sars i Montenegro), oddalonych od siebie o około godzinę drogi, co wiązało się z tym, że większość czasu spędzaliśmy w autokarze (najczęściej stojąc w korku), a pobyt w atrakcyjnych miejscach skracano drastycznie, ze względu na konieczność odwiezienia obu grup do hoteli w godzinach pracy kierowcy. W efekcie czułam się jak dziecko, któremu przez szybę pokazano lizaka. Nie było czasu na to, żeby poczuć atmosferę takich miejsc jak Kotor czy Budva, a kaniony oglądaliśmy głównie przez okna autokaru. Hotel Montenegro wybraliśmy kierując się jego odległością od morza, z nadzieją, że po męczącym zwiedzaniu będziemy mieli możliwość kąpieli. Wybór okazał się fatalny w skutkach - już po pierwszym dniu wycieczki cała nasza rodzina się rozchorowała (biegunka i wymioty), przez co z pięciu dni przewidzianych na zwiedzanie wypadły nam dwa. Zresztą zachorowania w tym hotelu były nagminne, codziennie ktoś wzywał lekarza. Przekonywano nas, że turyści tak reagują na inną florę bakteryjną w Czarnogórze, jednak w hotelu chorowali również Czarnogórcy. Dopłata do pokoju w części czterogwiazdkowej niczego nie zmienia - pokój może w nieco wyższym standardzie, ale reszta infrastruktury taka sama - zatłoczona stołówka, brudne otoczenie, niesmaczne jedzenie. Sama miejscowość, w której położony jest hotel robi okropne wrażenie. Jedna ulica wzdłuż morza. Ogólnie brud straszliwy i wszędzie smród starego przepalonego tłuszczu z plastikowych bud z fastfoodami. W Polsce sanepid by nie przepuścił. Plaża to jedno wielkie śmietnisko - wszędzie pełno petów, a pomiędzy nimi walają się porzucone części garderoby, puszki, butelki, podpaski, prezerwatywy, zużyty sprzęt plażowy - pełen przekrój. Nikt tego nie sprząta. Podobnie zresztą wygląda morze. Po ulewie cały brud tego miasta został spłukany do morza, co groziło kąpielą wśród unoszących się na wodzie butelek czy podpasek. Nic dziwnego, ze ludzie chorują, skoro całe ścieki płyną do morza. Po tygodniu spędzonym w miejscowości Canj byliśmy zniesmaczeni i przekonani, że nigdy więcej nie wrócimy do Czarnogóry. To okropne wrażenie nieco zniwelował hotel Otrant, do którego pojechaliśmy później na tydzień wypoczynku.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Nie polecam

    ALEKSANDRA, --- 08.01.2025 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    Czarnogóra-piękny kraj, ale... po przyjeździe do hotelu cały zachwyt zszedł na dalszy plan. Zaplaciliśmy za pokój z wiodokiem na morze, otrzymaliśmy paskudny pokój, z widokiem i sąsiedztwem parkigu pełnego samochodów, po zgłoszeniu odpowiedź brzmiała, błąd oferty, obłożenie hotelu 100%, mamy tam siedzieć, zostalismy potraktowani bardzo pogardliwie i z góry, totalny zawód, pojechałam na wymarzone, nietanie wakacje, bo 9000 zł to nie są małe pieniądze, za 2 dorosłych i 4letnie dziecko. Brak widoku to jedno, toaleta sprzątana co drugi dzień-wychodzacy grzyb, zapach stechlizny w całym pokoju. Dodatkowo czas euro, ale telewizor też nie działał. To nasze pierwsze wakacje All i nie wiedziałam, ze wszystko trzeba zglaszac, bo po zgłoszeniu reklamacji do Rainbow, zwrócono nam jakieś 300 zł w formie bonu na inną wycieczkę, gdyż stwierdzono, że ogólne wrażenia były dobre i pozytywne. Dementuje, nie były. Fajne baseny i wycieczka fakultatywna też bardzo ciekawa.

    1.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Czarnogóra bez pośpiechu

    Zbigniew, Szczecin 02.07.2023 | Termin pobytu: czerwiec 2023

    Niestety, mimo zapewnień uzyskanych w Waszym biurze w Szczecinie że wszystko można załatwić na miejscu, wycieczka fakultatywna do kanionu Tary i Moraczy nie odbyła się .Pilotka Marta B. używała pokrętnych wymijających odpowiedzi, że nie da się tego zrealizować, bo jedna z dróg jest od kilku tygodni nieprzejezdna. Z jakiego powodu ? Nie wie. Bzdura, gdyż alternatywa wycieczka "Stacja Bałkany" nad tym kanionem jednak była. Główny cel mojego wyjazdy do Czarnogóry nie został zatem zrealizowavy, Żałuję wydanych pieniędzy, bo ja morza mam wystarczająco dosyć ( tylko 100 km ) Pozdrawiam i mimo wszystko życzę dobrego samopoczucia. Zbigniew Sternal

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem