Kategoria lokalna 4
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Poza brakim zainteresowania gośćmi przez animatorów hotel jest super. Wyżywienie bardzo dobre, pokoje czyste i sprzątane codziennie Obsługa miła. Brak organizacji przez rezydenta Rainbow wycieczek pomimo zapewnienia dwóch wycieczek w rezerwacji
4.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel położony przy samym morzu. Dojazd z lotniska w Dubrowniku zajął nam 1h. Pokoje duże. Jedzenie przyzwoite, duża restauracja. Plaża żwirkowa, dobrze mieć buty do wody. Nie braliśmy działu w dziennych animacjach, a wieczorne (na 7 dni pobytu) to dwa występy na żywo - przyjemnie się słuchało. Do przystanku autobusowego w stronę Harceg Novi 5minut pod górkę, bilet 1e. Do autobusu wchodzi się ostatnimi drzwiami i tam siedzi pn konduktor :) Do Portonovi spacer 10 minut, można dalej deptakiem. Czarnogóra jest piękna.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Plusy: - hotel pięknie położony ze wspaniałymi widokami. - pokoje czyste, zadbane - duża ilość leżaków z parasolami - jedzenie smaczne Minusy: - animacje dla dzieci w zasadzie tylko dla Francuzów, animacje prowadzone przez francuską firmę Fram (dzieci polskie i innych nacji były celowo pomijane, w sposób bardzo nieelegancki, by nie brały udziału w organizowanych konkursach, zabawach). Ocierało się wprost o dyskryminacje. Animatorzy zachowywali się w sposób mało przyjazny. Z tego powodu nie polecam dla rodzin z dziećmi, które lubią aktywności. Generalnie hotel sprawiał wrażenie, że jest nastawiony na Francuzów, pomimo, że nie stanowili większości w hotelu. Duży minus - serwis - część obsługi życzliwa i pomocna (recepcja, sprzątanie) , ale część ( przede wszystkim w barach) była jakby za karę - pokoje eleganckie, choć brakowało kilku praktycznych detali np. brak suszarek na balkonach, brak szuflad w pokojach - kawa w formule all inclusiv nie do wypicia ( dobra, tylko w płatnym barze) - bardzo ubogie śniadania o 3.15 w nocy przed powrotnym transferem Generalnie pobyt był udany. Gdyby nie animacje i część obsługi ocena byłaby lepsza.
4.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Właśnie wróciłam z wakacji w Czarnogórze. Sam kraj przepiękny. Hotel zlokalizowany w małej miejscowości Kumbor, nad samą Zatoką Kotorską. Widoki piękne - nawet pokoje od strony gór mają widok, który zatyka dech :) Sam pokój bardzo przestronny, łazienka duża i wygodna. Jedzenie takie sobie - dużo ale smak jakoś nam nie odpowiadał. Personel hotelu bardzo sympatyczny i pomocny. Teraz kilka słów o organizacji wycieczki. Rezydent nieobecny - pani 'wpadła' na pół godziny chyba. Powiedziała, że z wycieczkami fakultatywnymi jest problem ponieważ w tym rejonie jest mało klientów Rainbow przez co jest problem z zebraniem grupy (oczywiście w sezonie wysokim ten problem może nie występować, niestety ja nie uzyskałam przed zakupieniem tej wycieczki takiej informacji, na szczęście udało mi się samej coś zorganizować). Parasole na plaży - brak. Pani rezydent miała rozmawiać z obsługą hotelu o ich wystawieniu - nie wiem czy w ogóle podjęła taką próbę. Parasole i leżaki nad basenem - tak, są... ale dla wybranych. Za dużo gości na taką ilość.