Opinie o Carine Hotel Park

Kategoria lokalna: 4

5.1/6
(148 opinii)
Atrakcje dla dzieci
3.9
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.1
Pokój
5.3
Położenie i okolica
5.4
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
4.1
Wyżywienie
4.9
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    opinia z pobytu

    Jacek, Gliwice 24.08.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 56-65 lat, z rodziną

    Mieliśmy otrzymać pokój standardowy z widokiem na góry. Nikt nas nie poinformował, że oznacza to pokój nad drogą przelotową wzdłuż Zatoki Kotorskiej, po drodze tej co noc jeździły na sygnale pojazdy uprzywilejowane. Pierwszej nocy nie dało się zasnąć. Były pokoje bez widoku na Zatokę, tylko na sam ogród, ale rezydentka nam ich nie zaproponowała. Nie zaproponowała nam też żadnej innej alternatywy. Przestaliśmy z nią dyskutować, gdy się dowiedzieliśmy, że moglibyśmy trafić gorzej - nasi znajomi dostali pokój też z tej samej strony co my, ale bez balkonu i nie działała w nim klimatyzacja do końca ich pobytu. Rezydentka ładnie się uśmiechała i ogólnie było miło dopóki się nic nie chciało. W hotelowej recepcji obsługa, na którą trafiłam nie znała ani niemieckiego ani francuskiego. W pokoju wymieniano ręczniki wg uznania Pań sprzątających. Do końca nie poznaliśmy klucza, wg którego typowano ręczniki do wymiany - jak dwa leżały obok siebie to wymieniono np. jeden. Do końca naszego pobytu w szafie na najwyższej półce były majtki, które zostały po poprzednich lokatorach. Jedzenie: różnorodne, jadalnię otwierano punktualnie, obsługa bardzo miła i pomocna. Jak coś upadło to od razu było sprzątane. Ostatni posiłek - śniadanie mieliśmy dwie godziny przed planowanym otwarciem jadalni. Obsługa się postarała. Można było się najeść do woli - croissanty, ciastka, gorące napoje, jakieś owoce. Miła obsługa w barze zarówno w hotelu, jak i przy plaży. Animacje - super się bawiłam podczas siatkówki, siatkówki wodnej i aqua aerobicu. Przed hotelem plaża żwirowa - rekomenduję chodzić po niej w butach-klapkach, ponieważ kamyki były ostre. Hotel położony nad Zatoką - dno bardzo szybko opadało. Wydaje mi się, że już 2 metry od brzegu dzieci mogły nie sięgać dna. Ale przy brzegu był basen o głębokości około 1,5 metra napełniany wodą morską. Niestety był ręczniking, ale tylko dotyczył pierwszego rzędu leżaków na plaży. Natomiast poza plażą ze żwirem leżaki nad samym brzegiem Zatoki stały niekiedy wolne nawet w późniejszych godzinach. Hotel położony w takim miejscu, że zachęcał do spacerów - do przeprawy promowej, do cerkwi z cmentarzem na wzgórzu, do wielkiego krzyża na innym wzgórzu. Niedaleko znajdowały się sklepy. Poza tym można było samemu wybrać się autobusem na wycieczkę do Herceg Novi i zwiedzić 2 twierdze (po 8 euro) oraz zobaczyć w morzu ruiny cytadeli oraz podobno jedyne w Europie Muzeum Bułhakowa. A następnie można było odpocząć na rynku koło kościoła przy kawie za 2,5 euro. Polecam również wycieczki fakultatywne - Montenegro Tour z Kotorem i Cetyną oraz do Dubrownika w Chorwacji. Były świetnie zorganizowane, jeśli nie pada, to czekają na Państwa niezapomniane widoki i możecie Państwo swoje przeżycia udokumentować na malowniczych zdjęciach. W Kotorze wejście na mury od strony Zatoki jest bezpłatne, obejście całych murów - płatne. W Dubrowniku wejście na mury - 40 euro (osoby niepełnosprawne po okazaniu polskiej legitymacji mogą dostać zniżkę i zapłacą 15 euro) - również gorąco to polecam, tym bardziej, że bilet obejmuje jeszcze wejście do twierdzy poza murami miasta i do 2 kościołów, po wszystkim można odpocząć przy kawie za 4,5 euro w kawiarni na świeżym powietrzu z widokiem na port.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    W porzadku

    Malgorzata, Krakow 29.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Wszystko w porządku z hotelem, basen z woda słodka jest malutki i w większości kryty wiec praktycznie s niego nie korzystałam. Gdy gosc jedzie na wycieczkę to musi dodatkowo płacić za lunch box. Woda na wycieczkach fakultatywnych dodatkowo płatna- trochę takie skąpstwo .

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Wyjazd ogólnie uważam za udany

    Marcin, Jastrzębie-Zdrój 03.08.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Przepiękne miejsce, czystość baru przy plaży pozostawia wiele do życzenia, reszta na plus, pokoje sprzątane prawie codziennie, byliśmy w szczycie więc było bardzo dużo ludzi.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Zawyżona ocena 5 słoneczek, realnie przeciętny standard 4* z uchybieniami

    Ania i Marek 14.07.2025 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Hotel sprzedawany jako jakość 5 słoneczek, realnie ma 4*, i to w lokalnej czarnogórskiej skali, czyli takie egipskie mniej więcej. Główna zaleta to widoki w okolicy, bliskość KOtoru i Dubrownika. Sieć Carine (kilka największych hoteli w regionie) ma niemal monopol w Boce Kotorskiej i da się to odczuć na każdym kroku. Brak konkurencji = słaba jakość mimo budowanych z rozmachem obiektów, wyglądających na luksusowe. Pokój – zamiast przestronnego wnętrza z częścią wypoczynkową i panoramicznym widokiem na góry, jakie przedstawia zdjęcie pokoju w naszej rezerwacji, dostaliśmy mniejszy pokój z oknami na ruchliwą drogę tranzytową. Hałas 24/7: autobusy, ciężarówki, skutery, a do tego widok na dach nad recepcją. Rezydentka potwierdziła, że hotel traktuje wszystkie pokoje "z widokiem na góry" jednakowo, mimo że różnią się diametralnie i część (w sumie większość) ma widok na drogę i "zbocze" z parkingiem. Zalecam więc zdecydowanie wybrać pokoje z pełnym widokiem na morze, bo choć jest głośno w ciągu dnia od muzyki przy basenie, to po 23 jest cichutko. Pokój zmieniliśmy prywatnie po niezbyt przyjemnej rozmowie z managerem. Inaczej nie zostalibyśmy w tym hotelu ze względu na hałas w nocy. Wymieniony pokój był ładny i czysty, ale wykończenie wnętrz w tym hotelu jest bardzo budżetowe - panele na podłodze to gumolit udający panele, płytki to gumolit udający płytki, drewno to nadruk udający drewno :) Wszystko jest oklejone gumowymi okładzinami. Nawet podłoga pod prysznicem. Na zdjęciach wygląda ok. Na żywo można się uśmiechnąć z politowaniem ;) Jedzenie – ogromne rozczarowanie, wręcz oburzenie. Kurczak wkładany do tortilli mimo że w środku "krwisty" i wiele mu brakowało do ugotowania, warzywa rozgotowane, makaron, ryż jak papka, przygotowywane godzinami przed podaniem. Jedzenie nudne, niedoprawione, cały czas naprzemiennie 5-6 dań i 2 zupy. Stojaki z przyprawami i vegetą (?!) dostępne, ale to nie rekompensuje braku podstawowych przypraw w daniach. Śniadania bez komentarza, bo brak słów. Bar na plaży to dużo powiedziane, samoobsługowa budka, gdzie na blacie położone są resztki ze śniadań (na słodko) w plastikowych nieestetycznych pojemnikach i pizza oraz nalewaki. Niezbyt schludnie. Głównie bar okupowany jest przez piwoszy, bo i tu jest samoobsługa i samemu się leje piwo z kija. Do plastiku. Tak samo plastikowa jest zastawa w głównej restauracji. Filiżanki, talerze plastikowe! Tak, plastikowe, jak naczynia piknikowe! Sztućce i naczynia skandalicznie niedomyte, porysowane. Być może przed sezonem wygląda to inaczej, ale teraz to niskiej jakości hurtowa jadłodajnia, gdzie maszynowo obrane warzywa nawet nie są przeglądane przed wrzuceniem do bemarów i misek, bo zdarzają się zaczerniałe czy patyki. Plus to wybór owoców. Inne rano, popołudniu i wieczorem. Siłownia w opłakanym stanie – szkoda wozić strój. SPA – z pięknym widokiem, ale zaniedbane, bez klimatu, wpuszczają dzieci. Sauny mają obłędny widok. Przy basenie nie ma baru, więc i ludzi mało. Zawsze wolne leżaki. Plaża sztuczna (ostry żwirek), ale bardzo duża i tu rzeczywista dostępność leżaków nawet w sezonie to duży plus. Ogólnie sieć Carine ma kilka hoteli w zatoce i słyną ze swoich sztucznych plaż. W okolicy są bardzo kiepskie plaże, więc te sztuczne robią wrażenie. Niestety leżaki i parasole to plastik udający rattan, parasole z folii jak worki na śmieci. Goście nie chcą pić z popękanych kubeczków z nieestetycznego baru przy plaży i znoszą szkło z jednego baru, przy tarasie. Nie jest zbierane przez cały dzień. O 21 obsługa wyrzuca z plaży gwiżdżąc jak policja i zamyka liną wejście. Można siedzieć na tarasie, gdzie są animacje (nie byliśmy bo nie zachęcały). Na plaży jest też basen dodatkowy, o którym nie ma mowy w ofercie. Poza faktem, że jest już nadgryziony zębem czasu, to widoki są przy nim obłędne i zawsze są wolne leżaki i pełne słońce. Akurat to duży plus hotelu. Hotel ogólnie jest jak 4* w Egipcie czy Tunezji jeżeli chodzi o jakość, a te 5 słoneczek z katalogu biura są kompletnie nieadekwatne. Hotel może i ma infrastrukturę bogatą jak 5* hotel, ale wszystko to jest słabej jakości. Za to obsługa jest na 5* - sympatyczna, skora do pomocy. Niestety, nie zawsze mimo chęci robią coś dobrze ;) Transfer bez problemów, choć powrót organizowany na wiele godzin przed odlotem, choć do lotniska jest 40km. U nas od wyjazdu z hotelu do odlotu było prawie 6h! Ogólnie hotel położony wygodnie jako baza wypadowa, a w okolicy jest kilka sklepów, droga na morzem z kilkoma restauracjami, więc jest miejsce na wieczorny spacer. Przy hotelu przystanek autobusowy. Na wprost balkonów pokoi "z widokiem na góry" ;) Plus za asystentkę rezydentki – p. Igę dyżurującą w hotelu. Młoda, charyzmatyczna, świetny kontakt z ludźmi. Nawet jeśli coś nie grało to człowiekowi głupio było narzekać i dokładać jej pracy. Główna rezydentka również ok, choć mniej zaangażowana, mniej otwarta, bardziej zadaniowa. Animatorki to młode dziewczyny, kulturalne, miłe, ale bez tego "czegoś" czym powinien się charakteryzować animator. Raczej nie umiały się odnaleźć w swojej roli i zachęcić gości do zabawy. Można było odnieść wrażenie, że są stremowane.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Opinia pobytu

    Elżbieta 23.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 56-65 lat, w parze

    Hotel czysty. Natomiast jedzenie bardzo średnie pozostałości z jednego dnia były podawane na drugi dzień To nie jest wyżywienie na 5gwiazdkowy hotel !!!!

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Carine Park Hotel

    Joanna 14.08.2025 | Termin pobytu: lipiec 2025 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    W Carine Park Hotel byliśmy rodziną 2+2 na przełomie lipca i sierpnia. Cały pobyt uważam za udany, ale dużą rolę odegrał tu krajobraz Czarnogóry, a nie do końca pobyt w hotelu. Pokoje hotelowe są czyste, codziennie sprzątane. Jedzenie dosyć dobre, ale to jest kwestia gustu kulinarnego (pizza zawsze ratowała sytuację). Posiłki raczej monotonne. Czasem trzeba poczekać na stolik, ale to w momencie tak dużego obłożenia hotelu to nic dziwnego. Raz w jedzeniu znaleźliśmy włos! Toalety znajdujące się najbliżej stołówki - koszmarny smród, nie dało się tam wytrzymać. Myślę, że nie były sprzątane. Drzwi od windy się zacinały, nawet po zgłoszeniu w recepcji problem nie został rozwiązany. Baseny brudne, pływała w nich pleśń, fugi w basenie też czarne od pleśni. Zarówno basen zewnętrzny jak i wewnętrzny wymagają czyszczenia. Plaża jest w porządku, ale ze względu na dzieci bywaliśmy tam rzadko. Po pierwsze dlatego, że morze już blisko brzegu jest głębokie, a po drugie - żwirkowa plaża nie przypadła do gustu dzieciom. Mini disco dla dzieci i kącik zabaw to w sumie jedyne atrakcje dla dzieci. Panie rezydentki bardzo dobrze się nami zajęły - praktycznie codziennie były w hotelu i pod telefonem. Byliśmy na wycieczce fakultatywnej - rejs po Zatoce Kotorskiej. Piękne widoki, piękne miejsca. Podsumowując - miejsce na mapie jak najbardziej warte odwiedzenia, ale hotel - zdecydowanie inny.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Montenegro

    Wojciech 14.09.2024 | Tagi: 36-45 lat, w parze

    Pobyt w hotelu Carine Hotel Park nie zaskoczył mnie, ani szczególnie na minus, ani na plus. To co warte odnotowania to z pewnością piękne widoki i dobre położenie obiektu. Panujący w nim spokój, brak tłoku (oprócz ostatnich 2 dni), a nawet wręcz swoistej "nudy", były dla mnie atutem. Większość gości to francuscy emeryci, nieabsorbujący nazbyt swoją obecnością - poza ilością dymu papierosowego, co stanowiło pewien problem ;) Do poprawy bez wątpienia poziom obsługi w barach hotelowych. Podejście do gości było niestety lekceważące i gburowate (zapewniam, że nie było to wyłącznie moje odczucie). Trudno mi ocenić z czego mogło to wynikać: mentalność, przemęczenie, organizacja pracy ? Z pewnością w całym hotelu dostrzegalny był problem kadrowy... Jeśli chodzi o wyżywienie to muszę stwierdzić, że zdecydowanie lepiej wyglądało, niż smakowało. Podawane potrawy, pomimo pozornej różnorodności, smakowały tak, jakby przygotowywane były w jednym garnku/patelni i to z użyciem tłuszczu nie najwyższej jakości. W tym wypadku bowiem jakość wyraźnie przeszła w ilość. Dla sprawiedliwości jednakże muszę pochwalić pieczoną jagnięcinę (pojawiła się "aż dwa razy") oraz duży wybór serów.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    wrzesien 2024

    Joanna, Łódź 01.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    W hotelu bylismy 2 tyg z dzieckiem 5 letnim, w połowie września 2024. Sam hotel całkiem ładny. Pokoje sprzątane codziennie. W pokojach na podłodze mrówki, dlatego strach byóo trzymać walizki na podłodze. Atrakcji w hotelu dla dzieci nie ma żadnych. Basen zewnętrzy maleńki z bardzo zimną wodą. Przez 2 tyg nie widziałam nikogo, kto by z niego korzystał. Basen wew również z zimną wodą - korzystaliśmy 2x, woda o nieprzyjemnym zapachu (delikatnie powiedziane). Restauracja i jedzenie super, obsługa restauracji doskonała, uprzejma, bez zarzutu. Plaża ładna chociaż kamyczkowa, dla dzieci słaba. Leżaki parasole czyste. Animacji w hotelu brak, animatorzy sa tylko dla gości z Francji. Okolica piękna, doskonała baza do wycieczek pieszych. Zdecydowanie polecam wyjazd do Kotoru, Herceg Novi i Porto Novi, Wycieczka do Dubrownika tez rewelacyjna. Duży minus to przejazd przez granicę Chorwacko - CZarnogórska, ponieważ bardzo długo sam. osobowe, ale i autokary stoją na granicy. Generalnie pobyt bardzo udany, przepiękne miejsce. Hotel średni, a dla dzieci nie ma nic oprócz 2 hustawki i maleńkiej zjeżdżalni.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    10

    mocno srednio

    AGATA, Pokój 07.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    hm zacznę od tego, co irytowało mnie 3xdziennie w hotelu 4*. mianowicie każdy talerz w hotelowej restauracji był brudny od spodu, notorycznie również były niedomyte z wierzchu. to uczucie gdy podnosisz talerz, czujesz pod palcami brud i boisz się zajrzeć pod spód. jedzenie naprawdę średnie, przekąski w Beach barze- kpina. poszłam raz, zastałam bułkę z parówką na zimno (mniemam, że miał być hot dog) i więcej nie skorzystałam. Syf w przestrzeni basenowej ( toalety, szatnie, kids club też). ale naprawdę był smród. brak reakcji obsługi na notorycznie kapiące się małe ( na oko 1,5-2 letnie ) dzieci w basenie bez pampersów. Bo chyba należy pominąć brak mózgu rodziców. Ale jednak obsługa nie powinna na takie coś pozwalać. w dniu wylotu brak wody w łazience. brak reakcji obsługi. miłe sprzątaczki. miłe animatorki. jak dla mnie max 3*.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    No kilka niedociągnięć jest

    Arek, Wadowice 25.07.2024 | Termin pobytu: lipiec 2024 | Tagi: 26-35 lat, w parze

    Położenie i bliskość atrakcji Hotel jest położony w bardzo ładnym miejscu, blisko malowniczej plaży, co pozwala na komfortowy wypoczynek nad morzem. Zwykle było dużo wolnych leżaków, więc nie trzeba było się martwić o miejsce. Dodatkowym atutem jest bliskość zarówno do Kotoru, jak i do Dubrownika, co sprawia, że hotel stanowi świetną bazę wypadową do zwiedzania okolicy. Personel i obsługa Niestety, ilość personelu jest zdecydowanie za mała. Choć hotel jest stosunkowo nowy, to widać sporo niedociągnięć. Szczególnie widoczne było to podczas posiłków – w ostatniej godzinie posiłków znaleźć na terenie restauracji czyste sztućce to wyczyn, musiałem się upominać kilka razy i czekać, w tym czasie moje jedzenie już ostygło. Beach bar i snack bar Beach bar, który jednocześnie pełni funkcję snack baru, nie nadążał z obsługą. Mimo że większość napojów goście nalewali sobie sami(piwo, wino, zimne napoje, kawa), to czasami trzeba było czekać kilka minut z zamówieniem drinka, aż pojawi się barman, ponieważ w tym czasie przygotowywał pizzę. Trudno obwiniać personel, gdyż jeden pracownik miał do ogarnięcia zarówno bar, sprzątanie, jak i gotowanie. Jakość drinków i dostępność tarasu Drinki były bardzo przeciętne – bazowały głównie na alkoholu i gotowych mieszankach syropowych, nic specjalnego. Taras, podobnie jak praktycznie cały hotel, zamykany był o 23:00(sanatorium vibe). Jeśli ktoś chciał zostać dłużej na plaży, musiał wracać okrężną drogą do frontowego wejścia, co było dość uciążliwe. Podsumowanie Mimo że hotel ma cztery gwiazdki, uważam, że są one mocno naciągane. Świetne położenie i bliskość plaży oraz atrakcji turystycznych to duże plusy, ale niedociągnięcia w obsłudze i brak wystarczającej ilości personelu sprawiają, że raczej nie chce się tam wrócić.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem