Opinie o IBEROSTAR Bellevue

Kategoria lokalna: 4+

5.6/6
(300 opinii)
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.0
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.7
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
5.3
Wyżywienie
5.6
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    14 dni w tropiku

    Waldemar, Legionowo 22.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024

    Miejsce robi wrazenie ale tylko na zdjeciu w internecie. Na zywo jest troche inaczej.Plaza praktycznie nie istnieje,ciasna zastawiona przez parasole i lezaki podloze zwirowe i dosc zdradliwe przy wchodzeniu do wody,nogi sie szybko zapadaja .Trzeba uwazac.Wyzywienie ok,kazdy cos znajdzie dla siebie.Problem z pieczywem,jest ciagle stare.Pokoje dosc male.Obsluga ok,ale ciezko znalezc kogos kto mowi po angielsku.Osrodek moze sie podobac ale nie wybralbym sie ponownie w to miejsce

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Region ciekawy,ciepły, hotel ok, ale wycieczki fakultatywne mogłoby być lepiej zorganizowane

    Urszula, Poznań 01.07.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024

    To był mój 1. raz w Czarnogórze- hotel z zejściem do żwirkowej plaży, w jedną strone możliwośc spaceru wzdłuż morza, w drugą stronę kilkanaście min tunelem do Budvy. Jedzenie dobre, myśle że na tydzień wyjazdu nie można narzekać. Największe zaskoczenie po wielu wczasach all in to że na 1- czy 2 kolacje jest wieczorek reginalny i na wejściu częstują ichnym alkoholem, ok 50% "mocy"...haha na dobry począteczek:D Basen fajny, basen wewnętrzy - cudo!, korty tenisowe, dart, animacje (my nie chodzilismy)- ok. Minusy hotelu- cienkie sciany, mieliśmy pokój na parterze przy windach i nie dość, że animacje były do ok 24 (tak, nie do 22), to jeszcze każdy kto wjeżdżał windą i gadał to jak ktos akurat chciał odespać podróż albo połozyc się wcześniej to musiał się nasłuchać...;/a prosiliśmy o zmianę pokoju i dupa:( Wycieczki fakultatywne- byliśmy na Kanionach i w Albanii- niby spoko, ale tak rozwleczone wycieczki, długi czas przejazdu, że z jedenj wycieczki (z Kanionów) jako prawie przedostatni hotel , wracaliśmy bite 4h<!> to ledwo zdążyliśmy na kolacje (była do 21.30). Wiem, ze chodzi o ekonomię i cały autobus jest zbieraniną z różnych hoteli, ale mysle, że można byłoby to na jakimś etapie podzielić i minibusikami odwieźć częśc do dalszych hoteli co by nie wracać tyle czasu ;/ tragedia. Poza tym, przewodniczki jeszcze specjalnie na postojach chwilę dłużej czekały " bo zaraz dojedzie inna przewodniczka z biura"- no albo prowadzi wycieczkę albo spotyka się z ludźmi z biura. Kolejny minu- dłuuugi czas transferu z lotniska- dokładnie 1h 50min...tyle samo co sam lot;/ człowiek chce szybko polecieć i być w hotelu i znów sytuacja jak wyżej- jako przedostatni hotel jedzie drugie tyle co samolotem, no bo musi cały autobus wczesniej odwieźć. Człowiek po odprawie +2h , wczesnym wstawaniu, locie, serio chce byc jak najszybciej w hotelu. pogoda- aż za bardzo, ponad 30st, ale zdarzały sie wieczorne opady. Ogólnie ze względu na bliskość od Polski, ciepły, raczej stabilny klimat dobre miejsce na szybką wycieczkę, ale co do wycieczek fakultatywnych, transferu na i lotniska- hmm.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    3

    Tygodniowy pobyt wypoczynkowy

    Ewa, Poznań 04.07.2019

    W IBEROSTAR Bellevue spędziłam tydzień w dniach 13-20 czerwca. Jest to rozległy, trzyblokowy kompleks hotelowy, z czterema basenami różnych wymiarów i prywatną plażą. Klienci Rainbow mieli chyba najlepsze zakwaterowanie, w Bloku A Terrasse - był położony najbliżej morza, z pięknym widokiem z tarasu na zatokę i teren rekreacyjny (baseny, korty tenisowe). Klienci innych biur narzekali na odległości i wieczorny hałas imprez rozrywkowych. Pokój niewielki, ponieważ zamówiłam jednoosobowy, z miniaturową łazienką - brakowało półki na kosmetyki, bo po prostu nie było na nią miejsca. Wielkim mankamentem był brak wody pitnej w pokoju, na powitanie stała litrowa butelka wody mineralnej, a później trzeba było prosić o nią w restauracji. Ale można było kupić w sklepikach poza Hotelem, w cenie zbliżonej do naszych. Jedzenie w formule all inclusive bardzo dobre, w formie bufetu + dania ciepłe prosto z płyty, serwowane przez kucharzy. Duży wybór świeżych jarzyn i owoców, a w weekend "frutti di mare": krewetki, kałamarnice, małże, na zimno i na ciepło. Do posiłków były trzy rodzaje wina, w ekspresie bardzo dobra kawa, plus różne ciasta, lody, itp. Obsługa hotelu uprzejma,przyjazna i pomocna w rozwiązywaniu problemu jeśli taki się zdarzył. Niestety jeden duży minus, wpływający na ogólną ocenę: problem ze zdobyciem miejsca na basenie - walka o miejsca zaczynała się wcześnie rano, po godz. 9:00 już był kłopot ze zdobyciem leżaka. Do tego niektórzy goście rezerwowali miejsca kładąc ręczniki na leżakach, a później znikali na kilka godzin, prawdopodobnie przenosząc się na plażę. Ale ten problem jest powszechny wszędzie w Europie, a także poza Europą. Wyjeżdżając podniosłam ten problem w ankiecie pobytowej hotelu. W niektórych krajach służba hotelowa obserwuje zarezerwowane miejsca i po określonym czasie nieobecności zwyczajnie zbiera pozostawione rzeczy i wrzuca je do jednego worka. Myślę że Iberostar Bellevue także powinien starać się ten problem rozwiązać, bo to obniża ocenę pobytu.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    7

    Hotel średniej jakości

    Beata 14.09.2015

    Na ogólną ocenę hotelu najbardziej zaważyła ilość leżaków i miejsce przy basenie. Nie po to jedzie się na wakacje by wstawać o 6.00 rano, by rezerwować leżaki. Ogólnie bardzo tłoczno. Jeżeli ktoś lubi ciszę i spokój to na pewno nie ten hotel (bynajmniej nie w lipcu i sierpniu). Ktoś powie, że można iść na plażę (10 euro za komplet). Leżak koło leżaka.

    3.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    9

    Czarnogóra warta poznania

    ELZBIETA, LEGNICA 10.07.2018 | Termin pobytu: czerwiec 2018

    Kraj ciekawy - największy kanion w Europie, góry i morze, dwa klimaty na tak małym obszarze, sympatyczni ludzie, jeszcze ni skormecjalizowany, dobre sery, szynka, wino

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Hotel poniżej oczekiwań

    Damian, Wrocław 22.06.2017 | Termin pobytu: czerwiec 2017

    Niestety nie jesteśmy zadowoleni. Hotel ma ładny, choć nienajwiększy ogród, restauracja oferuje dobre jedzenie, a animacje... po prostu są, ALE.... Pokój był brudny. Jednego pająka usunięto przedostatniego dnia, zostawiając nam jednocześnie prośbę o ocenę jakości sprzątania, ale z pozostałymi przyjaźniliśmy się do końca. Wyposażenie pokoju niewystarczające - brak kapci, podstawowych kosmetyków, poduszek na wiecznie brudne krzesła balkonowe, o szlafrokach już nie wspominam. Byłoby to zrozumiałe w hotelu 2-3 gwiazdkowym, ale nie 4,5. All inclusive nie pokrywa się z nazwą. Główna restauracja otwarta krótko, poza tym dostępne były tylko jakieś bułki lub lody, w barach wszystkie lepsze drinki płatne, sprzęt plażony płatny (a sama plaża strasznie kamienista), ręczniki basenowe za kaucją, sejf płatny, w pokojach nawet woda do minibarku płatna. Na plus z pewnością sama Czarnogóra. Oferuje dużo atrakcji poza hotelem i warto ją zobaczyć, zanim Rosjanie ją wykupią i zaleją betonem!

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    11

    Hotel Iberostar Budva

    Tadeusz, Objazdowa Albania,wypoczynek Budva 24.07.2014

    Ładnie położony ,ale braki w wyposażeniu np.brak szklanek do picia,braki wody do picia w pokojach,telewizory chyba z czasów Tito,brak programów w języku polskim.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Czarnogóra tak ale nie w maju!

    Darek 12.05.2019

    Transfer z lotniska w Dubrowniku trwał prawie 4h a nie 1,5 h jak w opisie. Długi postój na granicy (50 min). To oczywiście nie wina biura podróży ale klient powinien być rzetelnie poinformowany. Wybrałem ten hotel ze względu na referencje innych użytkowników a w szczególności wysokie oceny jedzenia i informację, że szefem kuchni jest kucharz nagrodzony jako najlepszy kurza sieci Iberostar w Europie. W czasie mojego pobytu szef był chyba na urlopie bo jedzenie nie było aż tak dobre jak się spodziewałem. Oczywiście każdy mógł znaleźć coś dla siebie, nikt nie chodził głodny ale potrawy były raczej proste, mięsa nie doprawione. Np. królik jest bardzo smacznym mięsem i gdyby było odpowiednio zamarynowany i doprawiony ziołami to danie byłoby przepyszne a podano po prostu zwyczajnie upieczone mięso. Po prostu brakuje tej „wisienki na torcie”. Byłem z Rainbow na 4 wycieczkach i myślę, że Iberostar Bellevue lokuje się na ostatniej pozycji. Jednak muszę pochwalić za śniadania bo były naprawdę lepsze niż w większości hoteli , obok stałego menu zawsze były jakieś dodatkowe dania, duży wybór ciastek i dodatków. Natomiast słabą strona kuchni sa zupy. Próbowałem konsekwentnie codziennie jednej z dwóch zup i smakowały jak z torebki. Kawa dostępna z automatu jest nie do wypicia. Za kawę naturalną z ekspresu trzeba zapłacić, nawet w opcji All Inclusive. Pochwalić też należy alkohole w barze. Są dobrej jakości i nie rozcieńczane. Można nawet dostać markowe trunki bez dodatkowych opłat. Ogólnie jedzenie smaczne ale spodziewałem się czegoś więcej. Co do hotelu to pokoje są ciasne ale czyste. Zasięgo WI-Fi jest ale w pokojach korzystać z internetu się nie da. Bliżej recepcji internet działa bez większych problemów ale nie jest zbyt szybki. Mimo braku Wi-fi na wyższych piętrach radzę wybierać tam pokoje bo kierowcy licznie podjeżdżających autokarów mają w zwyczaju trąbić, nawet o 5 rano. Dobrze, że w hotelu jest kryty basen z podgrzewaną wodą i siłownia bo w deszczowe dni ciężko znaleźć zajęcie. W zasadzie to hotel znajduje się w miejscowości Becici a nie w Budvie. Obsługa jest miła i mówi po angielsku i rosyjsku. Rosjanie to przeważająca grupa gości. Oprócz nich są emeryci z Niemczech i Francji. Rosjanie przyjeżdżają z dziećmi, które są bardzo niegrzeczne. Biegają i krzyczą na stołówce albo rzucają kamieniami w barze. Rodzice nie reagują. Bardzo to uprzykrza pobyt. Myślałem, że przed sezonem jeszcze ich nie będzie. Bardzo słabe animacje a w zasadzie ich brak. Przez cały tydzień jedynie „Dance of the world” było do obejrzenia a inne animacje to po prostu muzyka z odtwarzacza i jakaś para tańcząca albo ktoś wychodził i śpiewał znane kawałki. Hotel, który przyjmuje setki gości ma możliwości techniczne i finansowe aby zapewnić lepszy program. W ogóle to ciężko tam coś obejrzeć bo palacze są wszędzie. Nie ma wydzielonych stref i siedząc w jakimkolwiek barze na zewnątrz jesteśmy skazani na wdychanie dymu z papierosów. Palą niemal wszyscy i nie ma szans na znalezienie stolika aby nie sąsiadował z palaczami. Ze względu na złą pogodę zdecydowałem się na jedną z 3 dostępnych wycieczek fakultatywnych do Albanii. Wycieczka mało ciekawa a wręcz nudna. Program opiewał zwiedzanie twierdzy Rozafa, muzeum etnograficznego oraz bazar. Twierdza to ruiny, można popatrzeć tylko na kamienie i posłuchać przewodnika. Wejście na górę rekompensuje piękny widok, gdzie podczas dobrej pogody można zobaczyć przepiękną panoramę. Muzeum etnograficzne to kilka pomieszczeń w zabytkowym domu z ubraniami i sprzętami codziennego użytku. Najbardziej rozczarował mnie tzw bazar. Głównie dlatego tam pojechałem ale to nie jest żaden bazar tylko skupisko sklepów z pamiątkami dla turystów. W każdym z grubsza to samo. Osobiście wolałbym pochodzić po Szkodrze albo odwiedzić pobliską stolicę. Czarnogórę nikomu nie polecam odwiedzać w maju. jest zimno i pogoda jest bardzo kapryśna. Na 7 dni przez 4 padał deszcz. Jeśli chodzi o obsługę Rainbow i rezydentów to wszystko ok.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Mama 24.06.2017 | Termin pobytu: czerwiec 2017

    Najmocniejsza strona hotelu to jej personel: przemila, b przyjazna i uczynna obsluga. Rowniez lokalizacja idealna na samodzielne zwiedzanie okolicznych atrakcji. Pol godz spacerkiem promenada do Budvy ( brak cienia, wiec idzie sie w totalnym ukropie) Otoczenie hotelu b zadbane, duzo zieleni, ladny widok na gory i wode. Wnetrze hotelu, pokoj - mocne 3 gwiazdki. Klimatyzacja w pokoju smierdzaca plesnia (pokoj nr 1412). Mikro lazienka. Jedzenie monotonne. B kiepskiej jakosci animacje zarowno dla dzieci jak i doroslych. Mini club jest, ale dzieci nie moga w nim liczyc na jakas wspolna zorganizowana zabawe, jedyne co pracujace w nim panie robily to malowanie farbami twarzy dzieci. Dodatkowo mini club jest usytuowany w pelnym sloncu, wiec w ciagu dnia nie da sie tam skorzystac z hustawek czy karuzeli bo sa tak gorace, ze nie sposob na nich usiasc. Na szczescie wzdluz promenady jest sporo placow zabaw. Brodzik dla maluchow 45cm glebokosci, zacieniony b solidnie, dziecko sie nie spali sloncem, ale tez woda przez to chlodniejsza niz w pozostalych basenach. W terminie 1-8.06 wszystkie lezaki przy basenach zajete juz od rana. Nie wyobrazam sobie, co sie bedzie dzialo w szczycie sezonu. Plaza przy hotelu i wzdluz promenady szara od koloru kamieni i zwiru, brudna, b waska z b gesto ustawionymi lezakami, zero zieleni. Trudno powiedziec o niej urokliwa. Wszystkie napisy po rosyjsku, generalnie poza hotelem latwiej sie porozumiec po rosyjsku niz angielsku. Podsumowujac, miejsce idealne dla osob lubiacych aktywne spedzanie czasu poza hotelem i nie przywiazujacych zbyt duzej wagi do tego, w jakich warunkach nocuja. Absolutnie nie polecam dla osob szukajacych wysokiego standartu badz tych lubiacych dluzej pospac i spedzac czas nad basenem - jesli w towarzystwie nie bedzie porannego skowronka, ktory zajmie lezaki, po prostu nie znajdziecie miejsca juz po sniadaniu.

    2.5/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    28

    zdominowany hotel przez rosjan

    DARIUSZ, WARSZAWA 01.07.2016 | Termin pobytu: lipiec 2016

    byłem w tym hotelu od 23-06-2016 do 30-06-2016 hotel ogromny natomiast ogród bardzo mały jak dla takiego obiektu plaża mała, jak chcesz wypoczywać przy basenie rezerwacja o 5 rana natomiast na plaży do 8 nie ma już wolnych miejsc mimo opłaty 10 euro opcja all inclusive , jak dla takiego obiektu bardzo skromna nie porównywalna z takimi obiektami w Turcji, Egipcie,Teneryfie itd. przez dwa dni nie wypuszczali gości z budynków do godziny 7 rano bo wymyślili sobie nakręcanie filmu reklamowego, jest to ogranieczenie wolności i powino być karalne. 90% to Rosjanie

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem