Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
6.0/6
MAREK, Tczew 12.06.2024 Termin pobytu: czerwiec 2024
Super wakacje
hotel w pełni spełnił nasze oczekiwania. doskonała lokalizacja. piękny ogród. polecam rezerwację w Iberostar Park lub Terrase, które są oddzielnymi budynkami oddalonymi od animacji i nocnego baru.
6.0/6
Lidia, --- 17.07.2023 Termin pobytu: lipiec 2023
Polecam bardzo
Bardzo fajne miejsce. Zielone, zadbane. Dużo leżaków na terenie hotelu. Jedzenie bardzo smaczne, różnorodne bardzo dobrej jakosci. Drinki z dobrych alkoholi typu Bacardi czy Jegermeister. Pokojne czyste. plaża ładna ale dość szybko robi się głęboko. Do Budvy promenada, ze Świętego Stefana również szliśmy spacerkiem, w tamtą stronę taxi za 10 Euro. Widoki na góryz plaży i właściwie dowolnego miejsca w hotelu. Jedyny minus, że obsługa nic nie robi z zajmowaczami leżaków przy basenach. Niekiedy wiele godzin leży koszulka czy kapelusz a nikogo nie ma. o 8:00 rano już tylko leżaki w trawce. choć też przyjemnie. Biuro Rainbow jak zawsze oceniam pozytywnie.
6.0/6
Katarzyna 29.06.2024
Udany pobyt
Położenie hotelu bardzo dobre, plaża czysta baseny wieczorami sprzątane. Ogólnie hotel czysty , pokoje codziennie sprzątane z wymianą pościeli oraz ręczników. Obsługa bardzo miła. Duży wybór w restauracjach dużo ryb, owoców morza , mięs, warzyw , owoców i ciast. Drinki także z oryginalnych alkoholi. Polecam
6.0/6
Jaroslaw Jerzy Drozd, Warszawa 29.09.2019
Jarosław i Beata Drozd opinia o pobycie w Iberostar Bellevue Budwa Becici (Czarnogóra) w dniach 12-26.09.2019
Byliśmy z żoną w ciągu ostatnich 11 lat we wszystkich lepszych hotelach w Budwie Becici (Splendid, Tara, Monte Negro, Iberostar). Poza niewątpliwie najlepszym pobytem w hotelu Splendid serwis oferowany przez Iberostar Bellevue zasługuje na naszą bardzo wysoką ocenę. Infrastruktura hotelu , posiłki, wspaniała zieleń terenów rekreacyjnych, czystość i wyposażenie pokoju, serwis gastronomiczny i w barach, czyste i przyjazne baseny te wszystkie elementy spełniły w pełni nasze oczekiwania i stanowią dobrą bazę do planowania w następnych latach. Na dzień dzisiejszy marka Iberostar kojarzy się nam z wysokim standardem i wysokim profesjonalizmem. Szczególnie trzeba podkreślić niezwykle przyjazne i partnerskie działania personelu hotelu Iberostar na wszystkich poziomach kontaktu z gośćmi ( czystość, restauracje, bary, baseny, rozrywka, sport). Nie wiem, jak udaje się kierownictwu hotelu osiągnąć tak pozytywny stosunek do klienta (szczególnie w końcówce sezonu 2019), ale jest to bezprzeczny atut tego hotelu i jego zalogi.