Opinie klientów o IBEROSTAR Bellevue

5.5 /6
259 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.0
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.7
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
5.3
Wyżywienie
5.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.5/6

Jolanta, Goleniów 20.06.2021

Wypoczynek 7 -dmio dniowy w hotelu

Ogólnie bardzo udany wypoczynek, hotel spełnił nasze oczekiwania, piękne położenie w górach i nad morzem jednocześnie. Pięknie zagospodarowany, dużo zieleni,kwiaty,palmy. Wszędzie czystość, bezpieczenstwo , windy . Bardzo dobrze działająca klimatyzacja,wifi w pokojach. Wyżywienie przepyszne, ryby, owoce morza, świeże smażone przy kliencie .

5.5/6

Zdzisław Krzysztof, Kobyłka 28.05.2023
Termin pobytu: maj 2023

Super pobyt

Było super hotel spełnił nasze oczekiwania jedzenie było wspaniałe,każdy mógł znaleźć coś dla siebie między posiłkami była czynna pizzeria.Rezydent był bardzo profesjonalny , wycieczka z nim do kanionów Tary była wspaniała jedyny minus to pogodą ,ale obsługa hotelowa starała się umilić nam pobyt

5.5/6

PIOTR, GLIWICE 16.10.2018
Termin pobytu: sierpień 2018

Wakacje w Budvie

Hotel ulokowany na dość dużym terenie. Sporo leżaków i parasoli, nie ma problemu ze znalezieniem miejsca nawet w późniejszych godzinach. Serwis ręcznikowy, można je było wymieniać na świeże nawet kilka razy dziennie. Kaucja za ręczniki zwracana po oddaniu kart pozwalających na korzystanie z serwisu. Minusem jest brak typowo hotelowej plaży z bezpłątnymi leżakami. Sąsiednie hotele dla swoich gości takowe miały. Nie chodzi o to, ż enie da się zapłacić 8 euro za dwa leżaki i parasol, ale że tej klasy hotel (bynajmniej nie tani) jeszcze za to zdizera opłaty. Dwie (a nawet trzy, jesli liczyć pizza-bar) restauracje all inclusive różniące się jednak standardem obsługi. Ta w bloku z główną recepcją (na parterze) jest dobra na szybkie posiłki przed wycieczkami. Mniej przytulna, więcej bałaganu na stołach z daniami, wolniej uzupełniane braki. Ta na piętrze ma dodatkowo taras ze stolikami z pięknym widokiem na morze. Więcej stanowisk z daniami, dzięki temu mniejsze kolejki. Robi wrażenie bardziej eleganckiej, o ile elegancko jest jeść w akompaniamencie mnóstwa wrzeszczących dzieciaków. To jest niestety minus. Powinna być dodatkowa sala dla rodzin z małymi dziećmi, których jest mnóstwo. Wtedy i ci rodzice i pozostali ludzie ze starszymi, mniej absorbujacymi dziećmi czuliby się zdecydowanie lepiej. Warte podkreślenia bardzo dobre i urozmaicone jedzenie. Każdy znajdzie coś dla siebie. Dużo owoców i pyszne lody. Właściwie w tym hotelu można bez przerwy jeść bo jest jeszcze pizza-bar, gdzie cały czas są przekąski na zimno i słodycze. Pokoje ładne i wygodne. Niektórzy mieli trochę problemów ze sprzątaniem pokoi (akurat my mieliśmy sprawną panią sprzatającą, ale słyszałam skargi na kurz na meblach i nie zamiatany balkon). Niestety, opowieści o lenistwie tubylców (Czarnogórców) to prawda. Zrobia i to bardzo niechętnie tylko to, co należy do ich obowiązków i to tak powoli jak tylko się da. Pan od leżaków nie sprzątnie porzuconego kubka po napoju nawet gdy się o niego potknie. Martwy ptak jak leżał na poczatku naszego przyjazdu, tak po dwóch tygodniach zdążył wyschnąć, ale leżał w tym samym miejscu koło leżaków. Zwracanie uwagi na recepcji skutkuje komentarzem, że nie mogą nic zrobić bo obrażona obsługa się zwolni i nie mają nikogo na ich miejsce. Jednak temu lenistwu towarzyszy duża życzliwość i uśmiech więc przynajmniej ciężko się na nich złościć :) Hotel usytuawany przy samej promenadzie nadmorskiej, jest gdzie pospacerowac wieczorami. Sporo knajpek i straganów z "wszystkim" w pobliżu. Miły spacerek do starego miasta z klimatycznymi knajpkami i mnóstwem sklepików. Generalnie wrażenia pozytywne.

5.5/6

Irena, Świnoujście 27.05.2019

Rewelacyjny pobyt w Czarnogótze

Byłam z kuzynką na początku maja w hotelu Iberostar. Jesteśmy zachwycone .Zarówno położenie hotelu , wyżywienie , standard pokoju oceniamy bardzo wysoko. Wielokrotnie korzystałam z usług biur podróży ale jakoś tak wyszło , że po raz pierwszy pojechałam z Rainbow i jestem bardzo mile zaskoczona . Pan Ernest - rezydent skradł nasz serca, jest bardzo profesjonalny, ma duży zakres wiedzy o Czarnogórze no i opowiada super anegdoty. Korzystałyśmy z wycieczek Czarnogóra tour i Kaniony- bardzo polecam niezapomniane wrażenia.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem