Opinie klientów o IBEROSTAR Bellevue

5.5 /6
259 
opinii
Atrakcje dla dzieci
5.3
Obsługa hotelowa
5.6
Plaża
5.0
Pokój
5.1
Położenie i okolica
5.7
Rezydent
5.4
Sport i rozrywka
5.3
Wyżywienie
5.6
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

5.0/6

Krzysztof, Piła 11.08.2020

Pobyt

Hotel i obsługa hotelowa bez zastrzeżeń. Wypoczynek niestety przymusowo skrócony do 50 % z powodu konieczności powrotu do kraju

4.5/6

ANDRZEJ, Warszawa 18.09.2022

pozytywna

Pięknie położony hotel nad morzem z przyjemną plażą ale leżaki na plaży nad morzem płatne.Na plaży jest bar dla gości hotelowych.

4.5/6

Iwona, Sieradz 22.07.2019

Dobry wybór

Wybierając ten hotel bardzo uważnie przyglądałam się wcześniej wystawionym opiniom.Jedno jest pewne że hotel jest na tak.Wszystko jest zgodne z opisem.Spokojnie można pakować walizki.Uczulę tylko żeby zwrócić uwagę na pokoje ponieważ na prawdę są bardzo różne. Pokoje standard to te najgorsze gdzie zawsze jest coś nie tak. Ale Pani menadżer rekompensuje wszystkie niedociągnięcia pomagając w wyborze pokoju.

4.5/6

Wojciech Bolesław, Szczecin 19.08.2015

Nie ma ideałów

Ogólnie hotel jest dobrze zaklasyfikowany. Bardzo mili ludzie obsługujący. Bardzo sprawna obsługa zwłaszcza na stołówkach. Hotel ładnie położony tuż nad samą plażą. Jedzenie bardzo smaczne a opcja AI nie do wykorzystania - od rana do późnego wieczora - do 23 w tej opcji jedzenie i napoje (w tym alkoholowe). Jedzenie bardzo smaczne często kuchnia regionalna ale również dania innych części/ regionów Europy. Codziennie inne animacje w tym wieczorne. Hotel bardzo mocno obsadzony gośćmi z Rosji. Język rosyjski jest wszędzie. Niestety jest to również powodem, ze jest to pierwszy język w jakim będzie się odzywała obsługa. W terminie, kiedy byłem było w hotelu mnóstwo rodzin z małymi dziećmi, co powodowało dla mnie dodatkowe nieprzyjemne hałasy, ale też oznacza to, że hotel jest przygotowany i na małych gości. Całkowitą porażką okazał się dostęp do Internetu. Opłata za Internet na tydzień (Wi-Fi) to 19,90 € na jedno urządzenie!!! Dostaje się jednorazowy kod dostępowy, który może byc tylko raz aktywowany. Po prostu skandal. Prawdopodobnie dużo taniej będzie wykupić kartę operatora telefonii komórkowej w Czarnogórze w sklepiku nieopodal hotelu (dwa markety). Baseny okupowane. Jeżeli ktoś chce zarezerwować miejsce na leżaku przy basenie to musiałby chyba wstawać o 7 rano. Ja idąc tuż po 8 nad morze często nie widziałem ani jednego wolnego leżaka przy basenie. Pokój duży z balkonem mieliśmy widok i na góry i na morze. Są pokoje tylko z widokiem na morze i tylko z widokiem na góry. Są też takie tylko z widokiem na ulicę. Jeżeli jest to możliwe należy starać się o pokój powyżej poziomu 1 (poziom 1 to u nich parter). W pokoju klimatyzacja działała bez zastrzeżeń, jednak sporym mankamentem jest jej brak na korytarzach i w holach. Co do rezydenta ja nie mam uwag może dlatego, że nie potrzebowałem żadnej pomocy.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem