Opinie o Slovenska Plaża

4.8/6 (72 opinie)

4.8/6
72 opinie
Atrakcje dla dzieci
5.2
Obsługa hotelowa
4.8
Plaża
4.5
Pokój
4.7
Położenie i okolica
5.7
Rezydent
4.9
Sport i rozrywka
4.9
Wyżywienie
4.0
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Sortuj: Najlepiej oceniane
Typ turysty: Wybierz
  • 4.0/6

    Budva przed sezonem (maj)

    Wyjazd przed sezonem do Budvy to bardzo dobra propozycja na zwiedzenie miasta i okolic bez tłumów. Zakup wycieczki oraz organizacja przez Rainbow na wysokim poziomie, opieka rezydenta, transfer - wszystko na plus. Hotel jak na 3 gwiazdki bardzo w porządku. Osobne wille w stylu greckiego miasteczka z ładnym ogrodem i roślinnością. Kompleks położony blisko starówki, dobra komunikacja z innymi miastami. Dobre miejsce dla osób aktywnych jak i tych lubiących poleniuchować na plaży lub basenie. Dużym minusem była zaś kuchnia (słabe wyżywienie, kiepska jakość posiłków oraz powtarzalność) oraz słabe utrzymanie czystości - w hotelu, w restauracji, na basenach. Trzeba dodać, że starsza część obsługi (zdecydowana większość) słabo mówi po angielsku, nie jest przyjazna gościom.

    Olga, Lublin - 05.06.2024  | Termin pobytu: maj 2024

    6/6 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Duży hotel zależy jak się trafi pokój

    Hotel jest odnowiony, bardzo czysty o wiele bardziej niż hotele np. w Grecji. Pokój zależy jak się trafi. Niektóre są bardzo daleko od plaży i nie mają nawet balkonu. W Rainbow nie ma opcji na sea view ale ważne jak daleko ma się do plaży, bo mogą to być kilometry.. Jedzenie jest różne. Mieliśmy pakiet all inclusive. Dla 3* sala jest zamknięta i dosyć ciasna. Piękna duża restauracja jest dla innych gości, więc to trochę słabe. Tak samo z napojami. Są dostępne tylko przy basenie dla 3*, też jest oddzielny. Przekąsek praktycznie nie ma. Rzucają jakieś suche ciasta 2x dziennie. All Inclusive samo w sobie jest bardzo słabe. Można samemu brać sobie alkohole z lodówki i robić drinki. Nikt nie obsługuje. Basen jest dosyć mały na taką liczbę osób. Średnio czysty. Nie ma szans na leżak. Od otwarcia jest wojna i cały dzień leżą tylko ręczniki. Serwis sprzątający oceniam bardzo wysoko. Codziennie wymiana ręczników. W cenie sejf. Sprawna, wydajna klimatyzacja. Wymiana pościeli 1 na tydzień. Okolica przepiękna. Wogóle hotel w otoczeniu zieleni. Blisko do Budvy starego miasta. Przyjemny spacer i można samemu wiele zwiedzić. Niestety z Warszawy leci Small planet, więc trzeba spodziewać się mega opóźnień. Nasz lot opóźniony 2 godziny i potem 2,5 godziny czekania na bagaż. Czas trwania samego lotu to 1,5 godz, więc można samemu sobie przeliczyć ile się traci czasu. Słabe animacje. Praktycznie tylko dla dzieci.

    Paulina - 06.08.2018

    13/14 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Spoko, ale bez rewelacji

    Hotel jest bardzo przyjemny, można się poczuć jak w małym miasteczku na jego terenie. Pokoje spoko, zaopatrzenie w kompleksie hotelowym rewelacyjne (sklepy, knajpki, biura podróży itd. na wyciągnięcie ręki). Minusem tego miejsca jak i całej Budvy jest to, że na ok. 90% gości to Rosjanie - jakoś dziwnie jechać do Czarnogóry i czuć się jak w Rosji... Kolejnym minusem jest słabe i ciągle powtarzane jedzenie. Przyznaję, bywam wybredna, bo trochę spaczyła mnie medialna gadka o zdrowym żywieniu, konserwantach itp. Nie mogłam patrzeć jak Rosjanie zajadają się mortadelą z MOM i innymi wędlinami rodem ze sklepu chemicznego. Niby wybór jest duży, ale jak ktoś chce zjeść coś zdrowego, to nie ma w czym wybierać.

    Kasia, Warszawa - 19.05.2015

    4/6 uznało opinię za pomocną

  • 4.0/6

    Budva

    Wrocilam z wakacji w Budvie zadowolona. Hotel fajny, urokliwe uliczki, blisko do centrum miasta, wiele atrakcji. Jedyne minus to monotonne jedzenie oraz zbyt mala liczba lezakow przy basenie.

    PAULINA, - 24.08.2016

    3/3 uznało opinię za pomocną

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem