Opinie o Ville Otrant

Kategoria lokalna: 4

5.2/6
(603 opinie)
Atrakcje dla dzieci
5.0
Obsługa hotelowa
5.5
Plaża
5.4
Pokój
4.9
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.3
Sport i rozrywka
4.7
Wyżywienie
5.4
Zweryfikowane treści - Opinie pochodzą od Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
pani z lornetka
Dowiedz się, co sądzą inni
Nowość AI

Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Villa Otrant

    Rodzina 4+ 13.08.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Pokój dla 4 osób był zdecydowanie za ciasny. Dostawki „wciśnięte na siłę”. Za mało miejsca na rzeczy, ciuchy itd - nie było to komfortowe. Jedzenie oceniamy 5/10. Problematyczne dla mniejszych dzieci. Bardzo monotonne. Najlepsze były kolacje. Jeżeli chodzi o widoki i czas na basenem oceniamy bardzo dobrze. Jedyną rzeczą to osoby palące w każdym miejscu nad basenem. Dla nas jako osób niepalących to był ogromny problem i śmierdziało wszędzie. Powinny być miejsca do tego wyznaczone. Super animatorki i zajęcia dla dzieci. Bardzo dobra kawa z baru!

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    Opinia ogólna

    JUSTYNA, ---- 20.06.2024 | Termin pobytu: czerwiec 2024 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Pobyt w hotelu ok troche mało animacji w jezyku polskim przewaga francuskich animacji jedzenie każdy znajdzie coś dla siebie wycieczki organizowane ale mało informacji dla osób z ograniczeniami ruchowymi np Rejs statkiem problem z wejściem i zejściem ze statku osób starszych lub niepełnosprawnych

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Wartosciowanie hotelu w ofercie

    R., Poznań 17.08.2021 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    W ofercie hotel ma 4 gwiazdki, jako tzw. lokalna kategoria. Biuro Rainbow jest na tyle duże, ze obok lokalnych gwiazdek (często zawyżonych na południu Europy), powinno obiektywnie dzielić się własna ocena. Ten hotel ma max 3 gwiazdki i nic więcej. Byłoby uczciwie podawać te dwie oceny, żeby w długiej perspektywie poprawić wiarygodność. Osobna kwestia jest rezydentka Ania. Królowa jednego dealu. Po pierwszej wycieczce ludzie rezygnowali z innych. Poza tym na żadna wpłatę nie daje kwitów. Zapewne cześć pieniędzy nie trafia do biura.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    tak sobie!

    Włodzimierz, Poznań 04.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    Ville Otrant to taki podrasowany "późny Gierek". Standard słaby, łazienki ciasne i ciemne. Sprzątanie codzienne, ręczniki i pościel OK! Jedzenie smaczne, choć bez przesady co do różnorodności i jakości. Oferta barowa dla all incl. bardzo słaba tak samo jak i standard serwisu. Dodatkową "atrakcją" pobytu była plaga komarów i meszek kąsających w dzień i nocą i wciskających się przez szpary w drzwiach do pokoi. Działalność obsługi rezydenckiej bez zastrzeżeń, transport do i z hotelu sprawny, organizacja wycieczki również. Animacja i rozrywki przy basenie jedynie w języku francuskim ( TUI Francja). Ogólnie TAK SOBIE! , troszkę liczyliśmy na więcej.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    5

    Willa Otrant - maj 2019

    Dorota 05.06.2019 | Tagi: 46-55 lat, w parze

    Ocenianym ten pobyt na słaby i tylko dzięki rezydentom i przewodnikom wycieczek oraz urokliwym widokom krajobrazowym Czarnogóry, moja ocena to dobry. Panowie MACIEK, MATEUSZ, KAROL I FILIP wykonujecie swoją pracę na piątkę z plusem. Gratuluję. Warto skorzystać z wycieczek fakultatywnych. Niestety nie polecam hotelu z uwagi na obsługę. Cała uwaga skupiona jest na Francuzach. Nawet naczynia do napojów szklane pojawiły się po przyjeździe większej ilości Francuzów. Wcześniej były plastikowe. Rozrywki hotelowe tylko po francusku. Większość gości to osoby starsze, 70+. Polacy są niewidzialni. Wszędzie mamy gorsze warunki lecz w tym hotelu to szczególnie widać. Poczulam się jak człowiek gorszej kategorii. Niefajnie. Podsumowując Otrant to taki CIECHOCINEK DLA FRANCUZÓW.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    8

    Nie bez zastrzeżeń

    WIOLETA, DĘBOWIEC 21.08.2015 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Pobyt w willach ogólnie ok, ale na pewno nie wart ceny jaką trzeba zapłacić w sezonie (ok. 2700 zł za osobę/tydzień/samolot). Nie jestem pewna, że zasługują na 3*. Pokoje wyremontowane, ale bardzo niedbale (niedoróbki, wystające kable, zacieki na sufitach lub grzyb w okolicy podłóg, zasłona prysznicowa zamiast kabiny, stare drzwi i okna). W naszym pokoju klimatyzacja działała bez zastrzeżeń, ale były pokoje w których nie działała. Pokoje sprzątane codziennie. Ręczniki wymieniane codziennie, ale często dziurawe i niedoprane. Płynąca obok rzeka nie tylko brzydko pachnie, ale też jest bardzo zanieczyszczona. Uchodzi do morza w miejscu, gdzie rozpoczyna się hotelowa plaża.... Wille oddalone są od hotelu (niektóre nawet znacznie)co pokutuje w przypadku opadów deszczu/burz. Jedzenie - duży wybór, to fakt, ale monotonne. Wiele potraw smacznych i ładnie wyglądających, wiele też nieapetycznych, wyglądających jak "przeróbka" lunchu czy obiadokolacji. Czystość naczyń i szklaneczek do drinków pozostawia wiele do życzenia. Niektórzy dokumentowali nawet ten fakt. Zapewne to wszystko (plus uchodząca tuż obok do morza brudna rzeczka) składa się na częste przypadki dolegliwości żołądkowo-jelitowych, które kładą wczasowiczów do łóżka na 1-2 dni, co przy 7 dniowym pobycie (właściwie 6 dniowym biorąc pod uwagę godziny przyjazdu na miejsce i wyjazdu), nie jest bez znaczenia. Animatorzy starają się jak mogą i jeśli ktoś lubi proponowane rozrywki (aqua aerobic, aqua dance, siatkówka plażowa, piłka nożna, piłka wodna, bingo, mini golf i inne) i ich powtarzalność to czas będzie miał zagospodarowany. Młodsze dzieci (do 7-8 lat moim zdaniem) na pewno będą zadowolone z proponowanych dzieciom animacji. Starsze mogą się nudzić. Obsługa hotelu - najmilsza to kadra sprzątająca pokoje, pozostali - miałam wrażenie, że wczasowicze im przeszkadzają. Barman czasem się uśmiecha. Dodaje mu to wiele uroku :-). Szkoda, że nie robi tego częściej :-). Duży plus natomiast dla właścicieli obiektu za dbałość o roślinność, która pomimo wysokich temperatur jest zielona, kwitnąca i zadbana. Wycieczki fakultatywne - opinie bardzo zróżnicowane - od skrajnie negatywnych do euforycznych - wszystko zależy chyba od tego co kto do tej pory w swoim życiu widział. All inclusive - wg opisu, z przerwą w dostępie do napojów w godzinach 9.30-12.00. Podsumowując - bez dobrego towarzystwa, z którym się tam pojedzie lub które będzie się miało szczęście tam spotkać, wczasy nie będą udane. Przebywający tam 14 dni (nawet Ci mieszkający w hotelu) ok. 10 dnia chcieli już wracać do domu.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Przesada

    Andrew grom Opole 30.09.2022 | Tagi: powyżej 65 lat, w parze

    Taksówka do miasta 7 euro. Pokoje niezłe ale brak np wieszaków na ubrania. Na pokój jedno krzesło. Łazienki malutkie. No i wszechobecny brud i śmierdzący straszliwie ściek udający rzeczkę. To co tam zobaczyłem przeraża. "Port" Milena to ponure miejsce pełne rozwalonych konstrukcji do połowu czegoś tam. Można tam kręcić filmy SF o końcu świata. Obsługa hotelowa uprzejma, choć parę rodzynków psuje opinię o całości.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    1

    spodziewałem się więcej ...

    PePe 03.09.2024 | Tagi: 46-55 lat, z rodziną

    Sierpień nie był dobrze wybranym terminem na odpoczynek, chociaż ... zawsze jeżdżę w tym samym okresie. Więc może to kłopot z destynacją? Czarnogóra rozczarowuje infrastrukturą komunikacyjną, a w zasadzie jej brakiem, która skutecznie uniemożliwia poznanie czarnogórskich uroków. Mam wrażenie, że cały kraj jest zbudowany przy jednej drodze, która tonie w sznurze samochodów - przejechanie niewiele ponad 100 kilometrów zajmowało około 5 godzin. Brak poboczy, parkingów, punktów widokowych. Za to wszędzie powstają nowe hotele i apartamentowce. Nawet sobie nie chcę wyobrażać, co będzie się działo kiedy te wszystkie inwestycje zostaną ukończone. Tłoczno i gwarno. Wszędzie nieprzebrane tłumy turystów, zwłaszcza z krajów byłej Jugosławii. Ceny wygórowane, nieadekwatne do oferty - dotyczy to zwłaszcza wszelkich atrakcji turystycznych (bilety wstępu). Morze rozczarowuje temperaturą a plaża czystością. Oczywiście są perełki jak Kotor czy Stary Bar, ale całość ... mając w pamięci wspomnienia z Chorwacji czy Grecji, liczyłem na więcej.

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Opinia o hotelu

    Jolanta, Łódź 15.07.2014 | Tagi: 36-45 lat, z rodziną

    Ogólne wrażenie średnie.Ville Otrant zawilgocone.Dodatkowym szokiem była zmiana pomieszczeń w trakcie pobytu.3 dni w Aria 2,a następne 7 dni w Luna 5.Nie chodzi mi o to ,że zmieniono pomieszczenie na mniejsze,ale to że z dzieckiem musiałam przenosić się gdzie indziej podczas pobytu.Dla Pań w recepcji i rezydentów to było normalne, bo skończyłyśmy po tygodniu 1 wczasy i zaczęłyśmy 2.Najfajniejsze jest to,że na pobyt zostałyśmy tylko my(3 osobowa rodzina) i jeszcze jedna rodzina(2 starszych ludzi).Dla mnie jest to nie do pomyślenia,że ktoś zmienia mi miejsce pobytu podczas wczasów, a tym bardziej ,że zostało tylko 5 osób na pobyt. Próbowałam porozmawiać z Paniami w recepcji,ale one postawiły na swoim i zmieniły zakwaterowanie.Przy takim braku organizacji,gdzie rządzą Panie z recepcji, nigdy więcej nie poleciłabym tego hotelu znajomym.A tym bardziej nie skorzystam z usług Państwa Biura Podróży, skoro nie jesteście w stanie monitować zachowań miejscowych i dajecie pobłażliwych rezydentów, nie chcących rozmawiać z ludźmi w recepcji.W ankiecie , którą wypełniłam po tygodniu objazdów zaznaczyłam,że pragnę skorzystać w najbliższym czasie z wycieczek oferowanych w Waszym Biurze.Szczerze mówiąc po tym incydencie się wycofuję, a za takie wczasy dziękuję!

    3.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Pobyt Otrant 17 06 2021 - 1 07 2021

    MARIA, BĘDZIN 06.07.2021 | Tagi: powyżej 65 lat, z rodziną

    Ocena Ville Otrant w latach 2017 oraz 2019 bardzo wysoka .Obecność francuzów podniosła jakość usług. Pobyt oceniam na 5.Trzeci pobyt od 17 06 2021 oceniam zdecydowanie negatywnie , spadek do 2 . Z oferty w katalogu nie ma nic. Animacje o których się mówi to fikcja Klub francuski nie istnieje. Opcja ali inclusiwe w barze oferowała tylko suche ciastka o 16,30..Obsługa w restauracji nie do przyjęcia. Wpuszczanie gości do restauraji w mokrych strojach kąpielowych na stołki tapicerowane ,talerze nie zbierane. . Mimo wzrostu cen jakość usług zdecydowanie spadła

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem