Kategoria lokalna 4+
5.5/6
Spędziliśmy ostatni tydzień września w Hotelu Iberostar Bellevue. Sam hotel pięknie położony, plaża żwirowa, trochę kamieni przy wejściu do wody. Przy hotelu wspaniały park. Po raz pierwszy w opcji all inclusive spotkaliśmy się z naprawdę dobrym serwisem - niezłe piwo, oryginalne drinki i napoje. Posiłki w b. dużym wyborze. Bardzo dobre lody. Najwyższe słowa uznania należą się dla rezydenta pana Ernesta Miedzielskiego. Wiedza o kraju i regionie na poziomie uniwerseteckim. Przekazywana w sposób kulturalny i profesjonalny. Dłuższe przejazdy od czasu do czasu urozmaicał zabawnymi dykteryjkami i dowcipami nierzadko o posmaku regionalnym. Jeden z najlepszych jeśli nie najlepszy przewodnik z jakim mieliśmy w czasie naszych dość licznych wyjazdów do czynienia.
Piotr - 12.10.2017
31/37 uznało opinię za pomocną
5.5/6
Od 14 maja 2015 dwa tygodnie spędzaliśmy wakacje w Czarnogórze w hotelu Iberostar Bellevue, jesteśmy zadowoleni z wyboru tego hotelu. Hotel ma dobra lokalizacje z pięknym ogrodem , z jednej strony otaczają go góry a drugiej plaza Becici , przy plaży znajduje się promenada dobra na wieczorne spacery , również często można było spotkać osoby oprawiające bieganie. Hotel ma mila obsługę i dobra kuchnie , 2 osobowe pokoje czyste i zadbane przeważnie z widokiem na ogród lub morze. W odległości ok. 2 km od hotelu miasteczko Budva ze starym grodem otoczonym murem obronnym gdzie odbywają się główne zabawy i atrakcje. Będziemy mile wspominać czas spędzony w hotelu i okolicach , polecamy ten hotel wszystkim wybierającym się do Czarnogóry.
Zofia, Gdynia - 11.06.2015
4/4 uznało opinię za pomocną
5.5/6
Byĺo super wszystko oceniamy na piàtke 5 przepyszne jedzenie szczegolnie kolacje widok z restalracji z tarasu super
Sławomir, Rydułtowy - 02.06.2019
0/0 uznało opinię za pomocną
5.5/6
Wszystkim mogę polecić pomysł na wakacje w Czarnogórze, szczególnie w tym hotelu mieszczącym się w odległości 20 min spacerku cudną promenadą do samego starego miasta Budvy. Sam hotel jest sieciówką Iberostar i trzyma naprawdę wysoki poziom obsługi oraz czystości. Byłyśmy zakwaterowane w budynku Garden, udało się widzieć trochę morza bez dopłaty ;) Pokój czyściutki, ręczniki i pościel wymieniane mogą być codziennie jeżeli mamy taką fantazję. Najsłabszym ogniwem w pokoju jest łazienka, której przydałby się remont, ale nie było tragedii. Jedzenie rewelacyjne! W formie bogatego bufetu + show cooking przy każdym posiłku. Codziennie przy kolacji kucharze próbowali też czymś zaskoczyć - np. fontanną z czekolady. Poza tym nigdy nie lubiłam owoców morza, ale tutaj były tak znakomicie przyrządzone, że je pokochałam :) Obsługa świetna, bez zarzutu. Plaża ok, jedna z najlepszych w okolicy, ale piaskiem bym tego nie nazwała. Żwirek z dodatkiem kamyków przy brzegu. Położona przy samym hotelu. Można z leżaków basenowych pójść kąpać się do morza, żeby nie płacić za leżaki plażowe. Bardzo bogaty program animacyjny dla dzieci i dorosłych - każdy znajdzie coś dla siebie. Polecam wycieczkę Montenegro Tour, do Albanii mniej ciekawa, ale tam można zaopatrzyć się w dobry alkohol i cudną biżuterię w niskich cenach. Teraz obsługa biura, która pozostawiała wiele do życzenia. Po lądowaniu w Dubrovniku tylko 6 osób małym busikiem jechało do Czarnogóry. Pani rezydent kazała kierowcy zaczekać z odjazdem, żebyśmy wzięli jeszcze jedną osobę, gdyż było jeszcze 1 wolne miejsce. Ta osoba chyba była z jakiegoś innego lotu - nie wiem, bo nic nie zostało nam wyjaśnione. W każdym razie czekaliśmy godzinę - nikt się nie pojawił i dopiero ruszyliśmy w drogę. Transfer trwał 2,5 h dzięki przeprawie promowej. Potem okazało się, że kierowca nie zna drogi do naszego hotelu i 3 razy pytaliśmy się ludzi po drodze, jak jechać - dla mnie sytuacja niedopuszczalna. Natomiast w drodze powrotnej mieliśmy zbiórkę o godzinie 9:55. Autobus, który po nas przyjechał miał ponad godzinne opóźnienie. W tym czasie próbowaliśmy dodzwonić się do pani rezydentki, która nie odbierała. Po 40 min oddzwoniła na recepcję zdziwiona, że nikt nas nie poinformował o opóźnieniu. Cała podróż minęła w stresie, czy w ogóle zdążymy na samolot. To była szalona odprawa. Po przejściu przez osobistą trzeba było biec do bramki (gdzie normalnie jest z 1,5 h czasu na przejście po sklepach), bo już wywoływali ostatnie osoby. Generalnie polecam kraj i hotel z całego serca. Nie polecam biura.
Anna, Inowrocław - 28.09.2015
22/22 uznało opinię za pomocną