Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz
4.5/6
Krzysztof, --- 28.06.2024 Termin pobytu: czerwiec 2024
Udany urlop
Na plus: Dobry hotel, dużo zieleni, leżaki na trawnikach pod palmami, jedzenie dobre, choć bez większych zmian w ciągu tygodnia i po paru dniach się nudzi, soki wyciskane bezpośrednio z owoców i warzyw, Na minus: rezerwacja leżaków przy basenie, niesmaczna kawa sypana z ekspresu Duży minus: zniszczono nam walizkę podczas lotu do Czarnogóry, zgłosiliśmy od razu na lotnisku, dostaliśmy potwierdzenie i po powrocie do Polski zgłosiliśmy szkodę. Okazało się, należało to zrobić w ciągu 7 dni (czyli na wakacjach, bez komputera). Nie doczytaliśmy tego (tu nasz błąd), ale pewnie na to liczy ubezpieczyciel pisząc takie warunki. Dodatkowe ubezpieczenie, które wykupiliśmy w Rainbow na nic się więc zdało
4.5/6
Joanna Gwoździewicz 21.07.2016
Iberostar Bellevue Budva
Byłam pierwszy raz w Czarnogórze i jestem zachwycona krajobrazami, Hotel w porządku bez uwag. Pięknie położony zadbny i czysty. Pokoje mogłyby być odświeżone..Bardzo małe balkony z widokiem na morze-jednoosobowe. Bardzo smaczne i urozmaicone jedzenie, soki ze świeżych owoców. Hotel godny polecenia Duży minus to droga z lotniska w Dubrowniku. Ponad 4 godziny jazdy autobusem to istny koszmar. Dwa razy dłużej niz samolotem z Gdańska do Dubrownika. Jednak mimo to kiedyś wybiorę się tam jeszcze raz.
4.5/6
wiesława M ycek Tarnobrzeg 28.03.2014
Bardzo miło
Hotel bardzo dobry odobrym standarcie ,czysto miłe otoczenie, zaletą jest to dla mnie że jest poza centrum rozrywki miejskiej ,poza miastem a blisko morza .
4.5/6
Adam, Zielona Góra 21.09.2021
Malowniczy hotel.
W hotelu przebywaliśmy z żoną /oboje po 70-ce/ w okresie od 26 sierpnia do 9 września 2021 r.Wybraliśmy hotel IBEROSTAR Belleuve ze wzgledu na jego lokalizację blisko Budvy oraz malownicze położeniu terenu hotelowego na stoku wzgórza i w bezpośredniej bliskości morza.Nie zawiedliśmy się.Na miejscu okazało się że hotel ma więcej walorów bo oferuje doskonałą i urozmaiconą kuchnię, dobrą i dyskretną obsługę oraz możliwość skorzystania z oferowanych przez hotel wycieczek fakultatywnych pozwalających poznać uroki Czarnogóry zarówno w jej części nadmorskiej jak i głębi kraju - gór i Zatoki Kotorskiej. Wyjechaliśmy wypoczęci i zadowoleni .Było też nieco niedogodności związanych z hałasem w okolicy basenu . Zbyt głośna muzyka mogłaby być bardziej stonowana bo przeszkadzała w wypoczynku także tym wypoczywającym na terenie ogrodu.