4.2/6 (99 opinii)
Kategoria lokalna 3
3.5/6
Świetna lokalizacja, przy samej plaży. Pokoje w dobrym stanie, z klimatyzacją i lodówką. Jedzenie dobre ale jest problem z uzupełnianiem podczas śniadania (zdarza się często, iż na pół godziny przed końcem godziny wydawania już niewiele zostaje). Formuła obiadokolacji jest dziwna (nie ma szwedzkiego stołu - dostaje się zupę która nakłada kelner (w trakcie tygodnia był trzy razy rosół, trzy razy jarzynowa, raz pomidorowa); drugie danie, porcjowane - wybrane z listy, zawsze jest omlet oraz dwa inne - w praktyce jest już różnie, zdarza się że tego co zamówiliśmy dzień wcześniej nie ma jest co innego, czasami kelner zapomina zapytać co chcesz na następny dzień, nie raz są tylko dwa dania do wyboru, w tym omlet). Na koniec jest deser, identycznie jak poprzednio dostaje się porcje (jabłko, ciasto czy naleśnika). Ogólnie ma się wrażenie, że "żyłują" na jedzeniu. W pokojach nie ma suszarek trzeba się prosić u Pani szefowej. Poza formuła podawania posiłków nie ma się do czego przyczepić. Pokoje z widokiem na morze są urzekające.
3.5/6
Wypoczynek ogólnie udany, mieście widokowo ok. Jest gdzie wieczorami spacerować i spędzić czas.
3.5/6
W Czarnogórze na lotnisku w Podgoricy oczekiwali na nas rezydenci z Rainbow, którzy bardzo sprawnie przydzielali gości do odpowiednich autobusów. Podróż do Ulcinj trwała ok 2 godziny. Hotel Mała Plaża znajduje się w strefie zamkniętej dla ruchu po godz. 20. Z racji późnego przyjazdu nie mogliśmy zostać odwiezieni pod sam hotel ale pracownicy hotelu oczekiwali na naszą grupę w pobliżu hotelu i poprowadzili nas do niego. Pokoje w hotelu odnowione, to na plus. Niestety brakuje systematycznego sprzątania. Wymiana ręczników, dołożenie papieru raczej tylko na prośbę wypoczywających. Oferta była w opcji ze śniadaniem. Śniadanie niestety bardzo ubogie i raczej dla mało wybrednych osób. Może ten posiłek wypadłby trochę lepiej gdyby danie na ciepło nie było całkowicie zimne. Brakowało jakiegoś podgrzewacza chociażby. Obsługa miła i pomocna. Zawsze starali się pomóc i raczej szybko reagowali na uwagi gości. W naszej opinii plusy pobytu w hotelu Mala Plaza: - pomocny personel - przepiękne widoki - świetne położenie hotelu ( w samym centrum, a jednak tuż przy plaży) - pokoje odnowione Do minusów zaliczyć należy: - brak room service (sprzątanie tylko na prośbę gościa) - bardzo nieprzyjemny zapach z kanalizacji- jest to raczej ogólny problem w Czarnogórze - nieprzyzwoicie ubogie posiłki Subiektywnej ocenie każdego gościa pozostawiam bliskość dyskotek na wybrzeżu. Muzyka dość głośna do 1 w nocy. Nam nie przeszkadzało ale wiem że wśród innych gości zdania były mocno podzielone. Mimo niedociągnięć w hotelu uważam że ma on duży potencjał. Brakuje tylko doszlifowania obsługi hotelowej i oferty śniadaniowej. Wybierając Czarnogórę trzeba się liczyć z pewnymi niedogodnościami wynikającymi z różnicy kulturowej i z niezamożność tego kraju. Czarnogóra jest krajem rozwijającym się i na pewno ma duży potencjał. W sezonie jest jednak trochę brudno co w dużej części jest zasługą turystów. Widoki i krajobrazy rekompensują niedociągnięcia hotelowe.
3.5/6
Ogromną zaletą hotelu jest jego położenie przy plaży oraz fakt, że do kilku mniejszych, cichych plaż w kilka minut można dojść spacerem, podobnie do centrum miasta- sklepów, targu. Sam hotel raczej słabe 3 gwiazdki, śniadania bardzo monotonne, niewielki wybór, żadnych owoców, z warzyw tylko ogórek i pomidor. Hotel był w opcji z dwoma posiłkami, więc słowo o obiadokolacjach- te z kolei codziennie inne, ale niezbyt smaczne. Pokoje w hotelu były różne- od bardzo małych, na co narzekali współpodróżujący, nam trafił się wystarczający pokój. Łazienka niewielka. Pokoje sprzątane codziennie, ale niezbyt dokładnie. Bardzo słabe były przerwy w dostawie wody, o czym nie informuje biuro podróży!!! Wody brakowało zwykle po południu, kiedy wracaliśmy z plaży na kolację i nie można było się umyć lub rano (taka sytuacja miała miejsce 2 razy po ok. 2 godziny), jednak raz wody nie było blisko dobę, a to już powoduje pewne utrudnienie, w szczególności jeżeli pobyt był tygodniowy... Sam hotel nie urzekł mnie w żaden sposób, jednak dla osób szukających tanich wakacji jest w porządku. Warto wskazać, że większość wad rekompensuje zawsze uśmiechnięty i chętny do pomocy kelner Koti- człowiek orkiestra! :)