Opinie klientów o Mediteran

4.0 /6
13 
opinii
Atrakcje dla dzieci
2.4
Obsługa hotelowa
3.7
Plaża
4.0
Pokój
3.1
Położenie i okolica
5.0
Rezydent
3.4
Sport i rozrywka
3.0
Wyżywienie
3.3
Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.

Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
Najlepiej oceniane
Wybierz

3.5/6

olak 20.07.2017
Termin pobytu: lipiec 2017

Ogólny zarys pobytu w Ulcinj

Pobyt na początku lipca 2017r. Ulcinj to cel wakacyjny głównie dla Polaków, Rosjan, Albanczyków oraz całych Bałkan. Pogoda przepiękna, zobaczyć chumrę graniczy z cudem, tempertaura ok. 30'C. Miejsce jest przepiękne, lecz wydaje się, że przyjeżdża tam więcej ludzi niż Ulcinj fizycznie może pomieścić. Byliśmy tam w lipcu, więc tak wiem, w środku sezonu, ale bywa to naprawdę doskwierające. Wieczorne spacery po ,,centrum'' czy deptaku koło plażąyzamieniały się w walkę o przetrwanie. Brak ręcznie robionych pamiątek, wszystko sprowadzane z Chin + szeroki arsenał ubrań ,,Hugo Boss", ,,Armani" itp... Mala Plaza w tym okresie jest porażką... Na cały pobyt byliśmy tam tylko raz. Człowiek na człowieku, leżak na leżaku, parasol na parasolu. I tak od świtu aż po zmrok. Do tego bardzo brudno. Tak więc pozostałe dni spędzaliśmy na Velika Plaza- korzystaliśmy z usług taksówki wodnej ,,suka'', która pobiera ok. 4 euro/os. za podróż w dwie strony, a także na Ada Bojana (przy granicy z Albania)- 10 euro/os w dwie strony. Teren jest bardzo górzysty, więc mimo krótkich dystansów, każdy spacer był bardzo męczący, Stare miasto to piękny obiekt z potencjałem, lecz odchodzi od wyobrażeń typowych starówek, bowiem obecnie jest kompleksem hoteli i apartamentów. Na jej terenie znajdują się tylko 3/4 restauracje. Pisząc o jedzeniu, w ofercie hotelowej mieliśmy śniadania w formie stołu szwedzkiego w godzinach 7-9. Duży wybór, dania na ciepło oraz zimno, dokładane na bieżąco. Natomiast jeśli chodzi o gastronomię w Ulcinj, BYŁA TO NAJWIĘKSZA PORAŻKA WYJAZDU! Dania oferowane we WSZYSTKICH restauracjach to pizza, pasta, grill, salad, kebab. Przygotowane koszmarnie, bez smaku, pizza z 5 oliwkami i pieczarkami z puszki. Zero kuchni tradycjonalnej, szynek parmeńskich, serów, mało owoców morza za wysoką cenę. Jedzenie tam było przykrą koniecznością. Jedyne dobre jedzenie, które można tam kupić to pieczywo oraz wina (nawet najtańsze- przepyszne!).

3.5/6

Agata , Warszawa 21.06.2017

Ocena Hotelu Mediteran w Ulcinj

Pobyt w Czarnogórze 8-15 czerwca 2017 r.wypoczynek po odbytym objeździe, cd. realizacji wycieczki "Zapach wina i lawendy" - wycieczka godna polecenia ale niestety z mankamentami. Śledząc od trzech lat opinie nt. tego rodzaju impreziy turystycznej, niewiele Biuro Podróży Rainbow zmieniło a mogło coś w tym kierunku zrobić, by opinie z lat ubiegłych nie powielały się no cóż.... Głównym problemem to brak logistyki ze strony Rainbow, ewidentny brak dopracowania szczegółów pobytu mizernie, sytuacja powtarzająca sie od kilku lat bez poprawy????a taka sytuacja obniza znacznie poziom zadowolenia klienta. Ktoś za to odpowiada prawda? Hotel Mediteran w Ulcinj psiadający bardzo dobrą lokalizację i okolicę to chyba jedyny plus tego obiektu!. Mediteran w Ulcinji standard oceniam na 1-2 gwiazdki, hotel ewidentnie wymagający remontu, łazienkiw opłakanym stanie z lat 60-70-tych !, popękane umywlki, ruchome deski sedesowe, łącza rur hydraulicznych na taśmę samoprzylepną, brak haczyków na ręczniki, półki, terma ledwo funkcjonująca, brudno, klimatyzacja ledwo wydolna, chłodziarka grzała zamiast chłodzić!!!!! (przez 5 dni interwencji o naprawę czy wymianę zlekceważono prośby zostało tak jak było!), o zamianie pokoju na inny nie ma mowy, tylko nieliczni za dopłatą doczekali się w miare przyzwoitychwarunków, budynek Rainbow obok trwającej budowy obiektu, hałas. Pościel i ręczniki o dziwo zmieniana codziennie, poza ostatnimi dwoma dniami przed wyjazdem.W pokoju brak szklanek, talerzyków czy chociażby łyżeczki. Małe porcje żywnoście, ciągle czegoś brakowało z ich uzupełnieniembył kłopo, po 20 min. od otwarcia stołówki można zapomnieć o całym menu bo racjonowana żywność skończyła się !!!, Tylko ci najszybsi ranni goście mieli szanse na jakikolwiek wybór dań. Brak windy na 2 i trzecie piętro, wszędzie schody i brak podjazdów na walizki w celu ułatwienia bezproblemowego dotarcia z bagażem do pokoju! Wokół hotelu brudno, niueprzejmi pracownicy recepcij,w ogóle nie reagujacy na prośby klientów. Reasumując miejsce pięknę ale pozostawiające wiele do życzenia. Sugestia dla Rainbow by przy pierwszych wyjazdach rozpoczynających sezon tak jak nasz, koniecznie skontrolować taki hotel i sprawdzić czy spełnia minimalne standardy, bo to co oferuje to wielkie nieporozumienie! i do tego te trzy gwiazdki ! za co ??? Dla informacji oddalony o 4,5 km hotel Otrant ***(bungalowy) przy Wielkiej Plaży, miał standard nieporównywalny do Mediterana i jakie posiłki wybór jak przy All Inclusive! Pytanie kto ocenia i kwalifikuje hotele? skoro ktoś się tym zajmuje niech dokładnie sprawdzi warunki jakie proponuje swoim klientom, bo takie sytuacje uderzają mocno w BP Rainbow i nas klientów, którzy czują się oszukani i zlekceważeni, a tak nie powinno być !. Ponaddto rezydentka w opiekująca się tym hotelem i innymi w Ulcinj i Dobrej Wodzie minęła się z powołaniem - totalna pomyłka w zawodzie, rezydent nieuchwytny i bez odpowiedzialności która powinna być priorytetem przy pracy z ludźmi... przykre, Brak niezbędnych informacji na czas na tablicy inf. stare wiadomości niezmieniane, spóżniała sie na spotkania! W nagłym wypadku (jak uraz ręki męża) brak kontaktu przez 48 godz. żadnych przeprosin czy zainteresowania problemem i do tego niezadowolenie z jej strony. Musieliśmy szukać pomocy przez znajomych z wycieczki u innego rezydenta w hotelu Otrant.Pani Aleksandra wspaniała młoda rezydentka, pomocna z dużym doświadczeniem pomogła nam bardzo ułatwiając kontakt ze szpitalem i lekarzem dyżurnym, przedstawiajac problemi tłumacząc go na jęz. czarnogórski! Nie wiem co byśmy zrobili bez pomocy Pani Oli, która pomimo nieobecności w tym czasie w Czarnogórze, a przebywająca z klientami na wycieczce fakultatywnej w Albanii) znalazła czas i chęć pomocy, pomimo iż nie byliśmy pod jej opieką????! niezwykłe i niecodzienne zachowanie.Pani Aleksandzre należą sieszczególne podziękowania, również ze strony Państwa, mamy nadzieję, że doceniciezaangazowanie tej Pani? Szanowni Państwo takich rezydentów jak najwięcej !! Wspaniałe podejście do problemu i jego sposób rozwiązania "skarb" dla Rainbow :) Przy okazji pochwalimy też inną Panią rezydent Katarzynę będącą pod Jej opieką na objeździe Chorwacji:) I tak na marginesie co do objazdu po Chorwacji, Bośni i Hercegowinie i Czarnogórze - niepotrzebne długie transfery na trasie, zmarnowany czas, który można byłoby wykorzystać inaczej: na plaży czy na spacerze po starówce lub promenadzie, szkoda pracy kierowcy i rezydenta. Przy tak pięknym i długim wybrzeżu Chorwacji Bośni i Czarnogóry wydaje sie wręcz niewyobrażalne, zeby zabrakło blisko miejsc zwiedzania hoteli lub apartamentów na noclegi??? i to jeszcze przed rozpoczęciem sezonu ???? Pomyślecie o tym Państwo... Uwaga: Hotele na noclegi jedniodniowe powinny być blisko miejsca zwiedzania a nie oddalone około 80-100 km lub więcej ! do ostatniej chwili rezydent nie jest pewny, który hotel igdzie ma zapewnić nocleg ???? ale to nie jego wina tylko organizatora - Rainbow Tour! Hotel Brzet w Omisu w Chorwacji bardzo skromny, ale cudnie usutuowany pod miasteczkiem Omis z możliwościa odbycia niezapomnianego spaceru:), niestety żywnośc tam jest racjonowana, dania gotowe podawane przez kelnera, bez żadnego napoju (wody czy soku), owoców czy ciateczka..... Przez trzy dni jedliśmy tą samą zupę, kuchnia hotelowa bardzo kiepska. Hotel Zadar w Karlobagu ok, piękna lokalizacja nad samym morzem, po trasie ! bardzo dobra kuchnia + napoje! świetny wybór ze strony Rainbow! Reasumując wyjazd bardzo udany pomijajac incydent z urazem oraz warunki pobytowe w Hotelu Mediteran (naprawdę byłby super obiektem ale po generalnym remoncie !, czasami warto zainwestować, bo taka inwestycja szybko by się zwróciła!). Wykupując imprezę turystyczna w BP Rainbow, byłam świadoma standardu proponowanych hoteli, niemniej jednak zawiodłam się i choc nie wymagam i nie oczekuję luksusów, bo to kosztuje to mimo wszystko, korzystając wcześniej z ofert innych biur podróży w tym i wycieczek objazdowych takiej sytuacji nie miałam. Jestem przekonana, że dołożycie Państwo wszelkich starań, by zaradzic tym wszystkim problemom, przede wszystkim ku zadowoleniu klienta, a sami funkcjonując już długo na rynku turystycznym w dobie dużej konkurencyjności, nie pozwolicie na to, by z powodu takich sytuacji jw. stracić wysokie notowania i renomę, którą możecie się Państwo pochwalić. Zróbcie wszystko by każdy urlop waszych klientów stał się DOSKONAŁY !!!!! Dziękuje za możliwość wystawienia opinii. Z poważaniem Agata i Andrzej

3.5/6

Bogusław, Gdynia 04.08.2017
Termin pobytu: czerwiec 2017

Wypoczynek w Czrnogórze

Ocena ogólna

3.0/6

aga 04.09.2017
Termin pobytu: wrzesień 2017

Pokój poniżej krytyki

Cały pobyt oceniam jako dobry z wyjątkiem pokoju. Nie był to pokój na miarę trzech gwiazdek. Jedyny pozytyw to działająca klimatyzacja pozatym masakra, chyba nie był odnawiany od nowości, na ścianach pleśń, pościel porwana lub poplamiona. Łazienka w fatalnym stanie.
telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem