Kategoria lokalna: 3
Zastanawiasz się, czy ten hotel to dobry wybór? Wpisz pytanie, a dostaniesz podsumowanie wszystkich opinii naszych gości.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wycieczka zorganizowana była bardzo dobrze więc z tego jesteśmy bardzo zadowoleni, następny wyjazd na pewno biurem Rainbow 100%. Pani Kasia zadbała o komfort i bezpieczeństwo za co jej bardzo dziękujemy i pozdrawiamy. Natomiast jeśli chodźi o hodel to mamy wiele uwag. Hotel jest w dwóch budynkach jeden nowy ten biały i zdjęcia na stronie są z nowego budynku ale proszę się nie zwieść bo pokoje choć ładne, duże, nowe, to na parterze w garażu od strony południowej wyje non stop, diabelska machina (może generator albo klimatyzacja) współczuliśmy ludziom którzy mieli tam pokoje. My pokój mieliśmy w starym budynku, czysty trochę mały i mimo że w rezerwacji zaznaczylismy jedno łóżko podwójne to były dwa pojedyncze! Obsluga bardzo mila i pomocna, ręczniki wymieniane codziennie, natomiast wlascicielka nie koniecznie. Teraz wyżywienie. Monotonne, kompletnie bez smaku, kucharz zna tylko jedna przyprawę- sól! Owoce? W tym hotelu znają tylko arbuzy, cały tydzień tylko arbuz, maslo podawane było co kilka dni bo podobno u nich drogo. Montenegro piękne, wiele ma do zaoferowania i na pewno tam wrócimy ale nie do tego hotelu. Jeszcze uwaga do wyżywienia na wycieczkach, dostawalismy pakiety na podróż, bułka bez masła z wędliną i serem buteleczka wody, jabłko lub pomarańcza lub trzy pajdy białego pieczywa przekładane raz wędliną. Mając wyżywienie all inclusive Light to na wycieczkach powinien być zapewniony obiad w trasie.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pokój nie był zgodny z umową. Zostalismy skuszeni folderami, opisem nowego budynku, natomiast pobyt w starym budynku, Pokój brudny, z małym oknem, bez balkonu!!!!!Wieczne usterki, wybijanie kanalizy w łazience, brak ręczników, widok na głośną farmę pawi i innych zwierząt.Nie można spać. Słabe jedzenie, niemiła obsługa, Opcja soft all to tragedia- bez herbaty i kawy( oprócz śniadania) Rezydenci nic nie pomogą oprócz odbijania piłeczki i miłych słów. Basen malutki udostępniany ludziom z zewnątrz na urodzinki dla dzieci(zgiełk dzieci i pelno dmuchanców) Przy basenie nie można pić nawet wody czy napoju ze stołówki, ani własnej. Zmarnowany urlop.
0.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
To co nas spotkało w hotelu Pharos to najgorszy koszmar. Wykupiliśmy wczasy w biurze Rainbow. Pokój jaki otrzymaliśmy nie był podobny do tego co był w ofercie zakupionej wycieczki. Były w nim stare meble i wyposażenie, pokój bez balkonu, za oknem stado cuchnących baranów. Po kontakcie z rezydentem wymienili pokój, ale nie był wiele lepszy. Również był w starym budynku, ale mial balkon. Czystość w pokoju to porażka. Servis room polega na wymianie ręczników i pościeli. Pod prysznicem okropne robale. Brak ciepłej wody. Po 3 dniach zgłosiliśmy rezydentce problemy z pokojem. Na następny dzień o 8 rano sprzątaczka głośno putała w drzwi. Nie otworzyliśmy. Po śniadaniu sprzątaczki czekały na nas. Krzyczały z pretensjami "gdzie jest brudno, gdzie są te robale?". Bardzo mnie to zestresowało, źle się poczułam, ponieważ jestem w ciąży. Po tym indycencie nie mogłam sie doczekać, aż wyjadę z tego miejsca. Pozostałe części hotelu i restauracji, również nie były w lepszym stanie. Obrusy w restauracji mocno zabrudzone, ekspres okropny, podłogi, basen, toalety przy basenie - katastrofa. Jedzenie przeciętne, ale zdążyły się też spleśniale pomidory. Polaków z wycieczek all inclusive obsługa traktuje jako drugą kategorię. Weźmiesz piwo, ale jak chcesz kolejne to musisz przynieść kufel, z którego piłeś. Na strefę z basenem nie możesz wziąć piwo z "all inclusive". Musisz zapłacić 3 euro za piwo i wtedy możesz wziąć na strefę basenową. Odradzam pobyt w tym hotelu.