5.3/6 (137 opinii)
Kategoria lokalna 5
4.5/6
Hotel dość stary wymagałby już gruntownego remontu, obsługa miła, pomocna. Minusy: po przyjeździe do Dominikany transfer do hotelu z uwagi na popsuty most 2 autobusami z przejściem przez most i torbami. Po przybyciu do hotelu obsługa poinformowała nas, że Rainbow nie opłacił pobytu całej grupy i musimy opłacić pierwszą noc kartą kredytową jak chcemy zostać a oddadzą jak dostaną przelew.
Maciej, Osielsko - 03.06.2022
11/17 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Hotel Iberostar -czysty, pięknie położony, sprzątanie i obsługa bez zarzutu. Bardzo duży wybór potraw - kilka dań przygotowywanych na bieżąco przez kucharzy. Urozmaicone menu sprawia, że bez obaw każdy wybierze coś dla siebie zarówno z potraw mięsnych , rybnych, pieczywa itd . Bogata oferta sałatek, południowych świeżych owoców itd - jednym słowem aż nadmiar. Hotel gości jednorazowo ok. 3000 wczasowiczów ale rozległość terenu oraz wiele obiektów o niskiej zabudowie sprawia, że nie czuje się natłoku - na plaży zawsze znajdą się wolne leżaki. Ręczniki na basen i plażę - nieodpłatne- można wymieniać je codziennie. Plaża piaszczysta, płytka i rozległa. Faktem jest, że na niedługich odcinkach pojawiają się wodorosty ale są sprzątane. Wystarczy przejść 20-30 m dalej i już bez problemu można się kąpać. Przy basenie- sporych wymiarów, leżaki trzeba niestety zajmować wcześniej - w późniejszych porach dnia wolnych brak. Bierze się to z tego, że turyści zajmują leżak a potem pozostawiają na nim ręcznik dając znak, że jest zajęty--a nie korzystają z niego. Szkoda. Ogólnie polecam - zwłaszcza, że opieka Rezydentów po przyjeździe i w czasie pobytu jest bardzo dobra - podobnie jak wycieczki z Panem Nikodemem. Wycieczki Dominikana Autentica oraz wokół Puerto Plata nie są wyczerpujące ale bardzo ciekawe. Warto mieć zainstalowane w komórce WhatsApp - łączność z Rezydentami oraz tłumacz internetowy jeśli nie rozmawia się po hiszpańsku czy angielsku. Ogólnie polecam
Jerzy Poznań - 12.03.2023 | Termin pobytu: luty 2023
12/13 uznało opinię za pomocną
4.5/6
większość rzeczy bez zarzutu, hotel bardzo dobry (to ze przy ulewie woda w łazience kapała z lamp to niewielki minus:-), jedzenie i baseny doskonałe, plaża niezła choc jak na Karaiby to rozczarowujaca, a w wodzie wielkie płyty kamienne; woda nieprzezroczysta, nieładna, tez nie tak jak na Karaibach zwykle. Plaza kawałek za hotelem to porażka, kupa plastikowych smieci po kostki. Wycieczka do stolicy ok, bez specjalnych zarzutów, punktualnie idobrze zorganizowana. zaskakujaco dobre wi fi w hotelu, bardzo szybkie i dostepne wsżedzie, hotel, basen, plaża, restauracje - to rzadkośc, naet w porównaniu z innymi hotelami w tym regionie - zdecydowanie na plus. Ogólnie pozytywnie, do polecenia.
Jerzy, - - 26.03.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024
1/1 uznało opinię za pomocną
4.5/6
Hotel przyjazny,przemiła obsługa,pomocna. Warunki higieniczno-sanitarne na wysokim poziomie,wyżywienie bez zastrzeżeń ( także vege,dieta bezglutenowa). Przy sprzyjającej pogodzie lunche także na plaźy.W barach niekiedy brakowało składników do drinków. Pracownicy hotelu organizują różne atrakcje wieczorem na plaży. Leżaki nowe,funkcjonalne. Plaża raczej zadbana (zdarzają się wodorosty). Zdarzyła sytuacja zarzutu nierozliczenia ręczników plażowych,bo nie ma kart na ręczniki,a wydawanie i zwrot odnotowywane jest w tablecie. Sytuacja została wyjaśniona jako błąd w systemie. Hotel oceniam pozytywnie.
Izabela, KWIDZYN - 23.11.2022 | Termin pobytu: listopad 2022
1/1 uznało opinię za pomocną