5.0/6 (1377 opinii)
4.5/6
Domek w palmowym ogrodzie.W pokoju wszystko co trzeba ,ale nie na szóstkę ,bo ciężko otwierają się drzwi.
4.5/6
Ogólnie jesteśmy bardzo zadowoleni z wyjazdu. Piękne miejsce, czysta plaża (codziennie sprzątana z ewentualnych glonów czy śmieci). Jak najbardziej polecamy udać się tam w okresie, takim jak my - czyli sierpniu. Spędziliśmy dwa tygodnie w bardzo fajnej atmosferze i poznaliśmy sporo ciekawych ludzi. Jedyną przykrą rzeczą, jaka spotkała nas na urlopie już drugiego dnia to karaluchy, które mieliśmy w pokoju. Po pierwszym incydencie zaproponowano nam, że ktoś z obsługi spryska nam pokój substancją przeciw karaluchom. Niestety to nie pomogło i kolejnego dnia mieliśmy znów niespodziankę z rana, jednak po tej sytuacji po kolejnej rozmowie z obsługą , potem managerem wszystko sprawnie zostało załatwione i przeniesiono nas do pokoju w lepszej lokalizacji i o wyższym standardzie. Tutaj też zawiódł rezydent, który wykazał się brakiem zaangażowania i szacunku w naszą stronę.
4.5/6
wyjazd ok. pokoje taki troche prl ale czyste i codziennie sprzątane. największy minus to jedzenie i brak jakiegoś normalnego sklepu w pobliżu. aha i nie dopłacać do lotu w klasie biznes - szkoda siana chyba że ktoś nie ma co robić z $.
4.5/6
Piękne miejsce, piękny ośrodek z piękna plaża i roślinnością. Dobre jedzenie, choć na dłuższą metę zbyt monotonne ale tak jest wszędzie na all inclusive. Rezydenci bardzo przyjaźni i pomocni. Pobyt na duży plus. Jedyny minus to LOT. Rainbow powinno zastanowić się nad współpraca z tymi liniami lotniczymi. Airbus jest ciasny i niewygodny. Załoga niezbyt uprzejma. Jedzenie okropne. Na 10 godzin lotu tylko dwa posiłki. Pierwszy posiłek to ryż lub makaron do wyboru i sucha bułka do zagryzienia. Prosząc o herbatę dostałem pół kubka, o cukier musiałem poprosić. Drugi posiłek, pod koniec lotu, to kanapka z serem, lub z szynką lub serem. Podczas lotu powrotnego nie działał system multimedialny w kilku rzędach siedzeń, czyniąc podróż przedłużającym się w nieskończoność koszmarem. Część filmów /kiepski wybor/nie ma w ogóle tłumaczenia ani napisów w języku polskim. Słuchawki tak kiepskie, że ledwo słychać. Załoga rozdawała formularze covidowe do wypełnienia. Jedni dostawali w języku polskim inni w angielskim, jak leci. Chętnie skorzystam z usług Rainbow w przyszłości, jeśli będą oferować przeloty innymi liniami. Za Lot serdecznie dziękuję.