5.0/6 (1377 opinii)
3.0/6
Stan jakość oraz obsługa w ośrodku dramat. Klimatyzacja chodzi jak młot pneumatyczny. Woda w toalecie co 1 godzinę się zapycha. Brak zamka w sejfie. Podstawowa znajomość języka angielskiego często utrudniająca komunikacje. 4 razy dziennie zakłócanie przez housekeeping miru domowego. Jedna osoba zabiera ręczniki inna sprząta powiedzmy, inna przynosi ręczniki a inna uzupełnia napoje i papier w toalecie (niezawisłe). Cały dzień w pokoju porządki powiedzmy ale gość sie czuje niekomfortowo. Łuszcząca się farba na budynkach barierkach wewnątrz. Wymiana pokoju na inny z tymi samymi usterkami. Tylko lokalizacja się broni ośrodka niepolecana. Wycieczki drogie i w większości to reklama lokalnych firm kakao kawa cygara która Rainbow ma za darmo. Na wycieczkach możliwość kupienia reklamowanych produktów.. Na przyszłość szukałbym innego turoperatoea. Dodam jeszcze ze z polski w trasie lotu były dwa posiłki plus kawa herbata i napoje. W druga stronę jeden i woda. Po trzykrotnej prośbie herbata bez cukru i cytryny. Jak na 6 tys na osobę przy naszej grupie 5 osób plus 1000 dolarów za wycieczki uważam za kwotę wyyyyyyyysooooooooko przesadzoną 👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎👎
3.0/6
Hotel zbudowany w lokalnym, karaibskim stylu na bardzo dużym terenie. Bardzo łądny zielony ogród, z ogromną iloscią palem.Zakwaterowanie w bungalowach, w których znajdują się po 4 pokoje na poziom. Pokoje duże, w lokalnym wystroju, alkoszafa z rumem i wódką z dystrybutorów wliczone w all inclusive. Do dyspozycji lodówka z napojami typu: 7up, pepsi, woda butelkowana. Bar uzupełniany co 3-4 dni. Duży zielony teren, który był codziennie porządkowany. 3 działające bary, jedna restauracja oraz 2 restauracja a'la carte - włoska oraz amerykańska. Hotel znajduje się przy plaży z bezpłatnymi leżakami. Wifi działało jedynie w lobby, w okolicach posiłków bardzo słaby zasięg. Na terenie kompleksu 2 baseny - jeden w spokojnej części ( w zasadzie pustej), drugi z animacjami oraz lokalną muzyką. W terenie zadaszonym trzeba nosić maseczki, do barów bez maseczek nie dopuszczali. Przez cały pobyt była czerwona flaga na plaży.
3.0/6
Niestety porażka. Nie takie rzeczy widziałem, ale tutaj jest reklamowany przez Rainbow o wiele lepiej niż jest w rzeczywistości.
3.0/6
Postaram się być obiektywna i oceniać fakty.... Ktoś może zapytać z góry czego oczekiwałam wybierając najtańszy hotel z oferty..... Hotel i pokoje widać, że są nadszarpnięte zębem czasu....zniszczone meble, przeciekająca armatura łazienkowa....tak jak wyżej wspomniałam - nie oczekiwałam w tej cenie apartamentów z pierwszych stron katalogów.....ale mimo wszystko oczekiwałam czystych pokoi ( stare dla mnie nie jest równoznaczne z brudnym) , regularnej wymiany ręczników - daje dużo do życzenia... łącznie z tym że ich po prostu brakowało - mówimy o ręcznikach w pokoju, braku- przerw w dostawie ciepłej wody lub wręcz braku wody,- gdy przyjechaliśmy po prostu była zimna woda, gdy wyjeżdżaliśmy po prostu tej wody w pokojach nie było, w trakcie pobytu o ciepłej kąpieli po 22:00 raczej można było zapomnieć,braku prądu Walka o ręczniki basenowe była na porządku dziennym ( w naszej części hotelu) - trzeba było chodzić do budki przy basenie, w części hotelu w której byli zakwaterowani Kanadyjczycy, Amerykanie, Niemcy...itd. tam nie było żadnego problemu,W tej części hotelu restauracja też oferowała szerszą gamę posiłków niż ta przy której byliśmy zakwaterowani.... dałam 3 gwiazdki aż gdyż faktycznie otoczenie....czyli las palmowy i plaza, ładnie usytuowane baseny, infrastruktura zewnętrzna - bary, pasaż karaibski i generalnie personel mili, przyjaźni.....co do obsługi na recepcji zazwyczaj rozkładała rece.... Także wyspa piękna, widoki cudowne, nad hotelem radzę się zastanowić