Kategoria lokalna 5
4.0/6
Hotel położony przy przepięknej plaży, w bardzo ładnym tropikalnym ogrodzie. Drugi kompleks basenowy dużo ładniejszy niż ten przy recepcji. Dobre jedzenie, duży wybór, jako wegetarianka nie miałam problemu, żeby codziennie zjeść coś innego. Codziennie były sałatki, owoce, makarony, pizza, warzywa na ciepło, mięsa, ryby i/lub owoce morza; na śniadanie jajka, warzywa, pieczywo, sery, wędliny, jogurty, owoce, świeże soki. Jak na bufet naprawdę smaczne. Szczerze jestem ciekawa, co jedzą w domu ci, co narzekają tu w komentarzach ;) Białe wino mi nie smakowało, ale różowe i czerwone było całkiem dobre. Wifi przy senatorze działa lepiej, ale dalej słabo, na szczęście w Puerto Plata można kupić kartę już od 250 peso. Pokoje są najsłabszym punktem hotelu (tj. wyglądają jak na zdjęciach - nic gorszego, ale jednak jak cały resort oceniłabym na 4 gwiazdki, to pokój na 3). Przydałoby się odświeżenie, za to duży metraż, fajny balkon, działająca klima. Obsługa na recepcji i barach w porządku, w restauracji trzeba się prosić o kawę czy napoje do kolacji i strasznie długo to trwa. Próbowałam się zapisać na kolację do restauracji a la carte, ale niestety albo nie było osoby zapisującej o podanej godzinie, albo nie było podobno miejsc, więc nie mogę ocenić.
Agnieszka, Kraków - 08.04.2021
8/10 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Miejsce bardzo przyjemne, piękna piaszczysta i ogromna plaża, Duży kompleks (wraz z Senatorem) mający spory potencjał, choć nie do końca wykorzystany. I chyba tyle plusów. Poza tym bardzo przeciętnie. Wprawdzie na stołówkach jedzenia dużo, ale jest ono słabe i monotonne. Oczywiście nie sposób też nie wspomnieć o przechorowaniu. Obsługa miła, zwykle uśmiechnięta. Ciekawe wieczory tematyczne. Sprzątanie to tylko proforma. Pani zmyje podłogę i pościele łóżka, ale zabite komary czy brudne lustro w łazience po poprzednikach nie tknięte do końca pobytu. W recepcji 3 dni prosiłem o zawieszkę na drzwi. Nie doczekałem się, podobnie z lunch boxami. Piszą, notują i na tym się kończy. Za to bardzo chętnie wyciagają ręce po różne opłaty czy napiwki. Co ważne - koniecznie proszę sprawdzać stan pokoi i zgłaszać na pismie albo za jakimś potwierdzeniem (czy świadkiem) stan pokojów, bo sie może okazać , że sprzątaczka coś uszkodziła, albo po poprzednich gościach coś pozostało uszkodzone/pobite i Wy za to zapłacicie - były takie przypadki. Ogólnie oceniam hotel na 3 gwiazdki. Nie ma sznas na więcej. To małe miasteczko żyjące swoim życiem w standardzie bardziej afrykańskim aniżeli amerykańskim. Dominikana jest piękna i warta zwiedzenia, ale ten hotel pozostawia sporo do życzenia. Senator obok jest standard wyżej.
Michał, Białystok - 07.05.2019
55/58 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Hotel ok wbrew opiniom pięknie położony plaża ok wyżywienie ok pokoje mogłyby być nowocześniejsze ale tak naprawdę tylko tam śpimy
Aldona Anna, Tarnowo Podgórne - 21.12.2023 | Termin pobytu: grudzień 2023
1/1 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Witam serdecznie. Wyjazd z grupą znajomych, wrażenia pozostałych chyba podobne. Podróż- czarter od LOT. W jedną stronę 11 godzin, 40 minut. zaproponowano bezpłatnie dwa kubeczki wody po około 100 ml. Uważam, że narusza to zasadę bezpiecznej podroży. Picie na tak długich trasach to konieczność a nie przywilej. jeden raz posiłek, bardzo kiepski i bułka z serem. do tego hotelu sprzedano ponad 100 skierowań. Z lotniska wiosło nas 5 autokarów. Zamieszanie i długość przydzielania pokojów po kilkunastu godzinach lotu zupełnie fatalna. Jeżeli do hotelu przyjedzie kilkunastu wczasowiczów, to można to w sposób logiczny zorganizować. Z takim traktowaniem klientów spotkałem się po raz pierwszy. Przypominało to bardziej tramping. Pokoje dość wygodne ale od dawna nie malowane, nie remontowane. Malowanie części odbywało się w trakcie naszego pobytu. Wydawałoby się dość logicznym, że na czas remontu wyłącza się ten segment. Biuro podróży nie zadbało o to, był hałas, i bród. Posiłki – dwie hale pełne ludzi. Miejscowi starali się w stopniu dość umiarkowanym. Brudne sztućce, szklanki. Teoretycznie napoje powinien podawać obsługujący, ale ile można było czekać. Potrawy dość standardowe. Można było zapisać się w ramach pakietu all na kolacje serwowane. Jedna kolacja to miały być steki, kolejna - kuchnia włoska. Pomijając konieczność stania w długiej kolejce na zapisy w samo południe, to kolacja ta była wyjątkowo fatalna. Steki w tych dwóch salach głównych była smaczniejsze niż podczas tej serwowanej. Podobnie z „kuchnią włoską”. Leżaki na basenie zajęte od rana. Nam na szczęście bardziej odpowiadała plaża i tamtejsze leżanki. Sprzątanie w różnych godzinach. Lodówka brudna, pomimo tego, że w ramach all był mini bar, to uzupełnienie o wodę, tonik było sporadyczne. Można było poprosić, wówczas przynieśli dokładnie to, o co prosiłem. Nic ponadto. Nie jest to chyba recenzja na nagrodę, ale wydaje się, że ktoś z Firmy ją przeczyta i nieco pochyli się akurat nad tym kierunkiem. Pozdrawia, Paweł
Paweł, Łódź - 11.03.2019
25/34 uznało opinię za pomocną