Opinie o Senator Puerto Plata Spa Resort

Kategoria lokalna: 5

5.0/6
(664 opinie)
Atrakcje dla dzieci
3.6
Obsługa hotelowa
5.2
Plaża
5.1
Pokój
4.5
Położenie i okolica
5.2
Rezydent
5.1
Sport i rozrywka
4.6
Wyżywienie
5.0

Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    12

    Hotel doskonały w tygodniu, średni w weekendy

    Grzegorz, Opole 01.08.2019

    Obsługa hotelowa na świetnym poziomie, nie sa nachalni jeśli chodzi o napiwki, pokoje zgodne z opisem, wszystko działające, zadnych problemów, minibar uzupełniany na bieżąco. Oferowane jedzenie dobre, spory wybór, dodatkowo 3 restauracje tematyczne- obsługa na wysokim poziomie, zapisy codzienie na bieżąco. Plaża super, sprzatana codziennie bez problemow z leżakami, fakt nie ma baru na plaży i po choćby wodę trzeba sie przejść - dla nas nke był to jakis większy kłopot, DUŻY MINUS w weekendy zjazd "lokalnych" jest głośno, brudno (porozrzucane plastikowe kubeczki, sztucce, a nawet kąpią sie w ubraniach w basenach, ocenie) klopot z miejscem w restauracji głównej, kiedyś nawet talerzy zabrakło... Obsługa dwoi się i troi, ale to nie wystarcza. Na szczęście wyjeżdżają w niedziele po obiedzie.DRUGI minus dlugi transfer z lotniska od 4 do 6 godzin (zalezy czy lot z Santo Domingo czy Punta Cana) co z tego ze na stronie oposano ze ok 35km kd lotniska w puerto plata jeśli to nie jest twoje docelowe lotnisko.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Dobry hotel

    Magdalena, Lublin 06.03.2024 | Termin pobytu: luty 2024

    Ogólnie hotel jest dobry.Smaczne jedzenie,czyste pokoje,wygodne duże łóżko ,żelazko i deska do prasowania w pokoju i ekspres do kawy. Plaża też ładna z dużą ilością palm. Obsługa miła i kompetentna.Jedyny minus to codzienny brak leżaków na basenie i na plaży. Nie mam zwyczaju wstawania w nocy i zajmowania ręcznikami leżaków,dlatego skorzystałam z nich jedynie 2 razy,bo trafiliśmy że akurat ktoś je zwolnił (wyjątkowo )Ogólnie wszystkie były zajęte już jak szliśmy na śniadanie aż do wieczora - porażka/brak reakcji i działań hotelu w celu wyeliminowania takich zachowań.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    4

    Krystyna Adamska - Ocena obsługi oraz samego hotelu Senator Puerto Plata

    KRYSTYNA CECYLIA, GDAŃSK 25.04.2019

    Hotel jak hotel. Przydzielono mi (mam 73 lata , mam problemy z chodzeniem) i mojemu synowi dwa oddzielne pokoje na DRUGIM piętrze, w budynku bez windy. Dopiero po mojej interwencji i DOPŁACIE (1500USD) otrzymalismy z synem dwa oddzielne pokoje dwuosobowe w nowszym budynku hotelu, na parterze i z basenem.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Byłem tam w luty

    Kazimierz 25.02.2023

    Moje odczucia z pobytu są następujące: Hotel ogólnie zadbany, nowy . Jedzenie dobre, można coś dla siebie znaleźć .Niestety są też wady: O godzinie 9.00 nie ma szans na znalezienie wolnego leżaka na plaży i przy basenie. Na plaży od godzin południowych wieje silny wiatr Ludzie zostawiają ręczniki na leżakach na noc , a obsługa nic z tym nie robi. Hotel opanowany przez Amerykanów i Kanadyjczyków, którzy rządzą się jakby byli u siebie. Po alkohol chodzą do barów z termosami i piją wszędzie. Woda często zimna, ledwo się leje. Przyznam, że jestem trochę rozczarowany.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Senator petarda

    Radosław 21.12.2023 | Termin pobytu: grudzień 2022

    najlepszy hotel w Puerto Plata. obsługa na najwyższym poziomie. plaża super, bardzo szeroka. można korzystać z terenu sąsiedniego hotelu.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    2

    Uwaga na pogodę

    Joanna, Koszalin 08.01.2024 | Termin pobytu: grudzień 2023

    Warto zacząć od pogody bo wyjazd w porze słuchaj nie zawsze oznacza sucho u nas cały tydzień mocno lało ale to nie wina hotelu. Hotel ok na stołówce i lobby brak miejsc do siedzenia trzeba szukać i czekac na swoją kolej . Jedzenie urozmaicone każdy znajdzie coś dla siebie wi-fi działa sprawnie. Plaża mało karaibska w Dominikanie są ładniejsze. Jest kilka fajnych miejsc do zrobienia zdjęć kolorowa uliczka czy palacyk na górze .

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    33

    Wypoczynek we dwoje

    Urszula Krystyna, Lublin 20.03.2021

    Przed wyjazdem zapoznałam się z opisem hotelu Senator oraz pozytywnymi opiniami na jego temat lecz to co zastałam na miejscu mocno mnie zaskoczyło.Przede wszystkim dziwi mnie to , że tę ofertę sprzedaje się jako 5*. Hotel Senator udostępnia swoim gościom na swoim terenie jedynie zakwaterowanie ,pokój jaki dostałam był czysty ale raczej skromny i dla mnie zasługuje jedynie na 4*. Do dyspozycji z oferty hotelu Senator mieliśmy jedynie zadbany i ładny teren wokół basenu i plaży z dziennym barem przy basenie.W barze były serwowane tylko drinki z lokalnych , słabych alkoholi . nie były dostępne żadne markowe alkohole tak jak jest to przez Rainbow zaznaczone w opisie hotelu. Często brakowało mięty. natomiast polecam kawę mrożoną.Hotel Senator oferował 2 razy na tydzień kolację w restauracji japońskiej. Jedzenie takie sobie jednak chyba najlepsze ze wszystkich restauracji . Kucharz z pierwszego stołu był zdecydowanie lepszy , jednak do wszystkiego dodawali bardzo dużo sosu sojowego i wszystko pływało w tym sosie. W hotelu nic się nie działo i może to być dla jednych plus a dla innych minus.Dla mnie taka wersja Dominikany była smutnym zaskoczeniem. Z posiłków musieliśmy korzystać w słabym 4* hotelu Bachata, Jedzenie było słabe, jeśli nie przyszło się zaraz po otwarciu restauracji to często brakowało już jakiegoś asortymenu np. pieczywa ,pomidorów czy notorycznie owoców i nawet do momentu wyjścia nie zostało to uzupełniane , bary z wystawionym jedzeniem były zredukowane przez co były kolejki .Przy śniadaniu nie można było się napić kawy z ekspresu . Dopiero w barze otwieranym o 10 była dostępna . Nie podawali masła tylko margarynę.Obsługa bardzo powolna nie zainteresowana potrzebami gości , jakby pracowali za karę.Restauracje : włoska i steak house nic nadzwyczajnego.Wieczorne animacje polegały na puszczaniu muzyki lub czasami karaoke.Bardzo słabe wi- fi ,nie można było nawet otworzyć poczty, więc jeśli musicie korzystać w czasie pobytu radzę kupić kartę z nieograniczonym internetem w supermarkecie w miasteczku (5 $ na 3 dni trzeba mieć przy sobie paszport). Jeszcze jedna uwaga na temat obsługi rezydenckiej - strasznie zła organizacja po przylocie na wyspę przy kierowaniu do autokarów , potworne kolejki i chaos ,a także przy wyjeżdzie z hotelu .Wydawałoby się , że nikt nad tym nie panował. Podsumowując oferta w tym covidowym wydaniu zasługuje jedynie na 4 *.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Senator Puerto Plata

    Dominika 26.01.2023

    Na świeżo, na dwa dni po powrocie z Dominikany. Standard pokoi - okej, obsługa na duży plus (codzienna wymiana ręczników, donoszenie napoi,czysto, ładnie, obsługa pokoi na duży plus). Jeśli chodzi o wygląd pokoi to nie jest jakiś powalający, ale kwestia miejsca powoduje fakt, że wiele czasu nie spędza się w hotelu!:) Jedzenie - okej, świeże owoce, duży wybór mięsa, serów, obsługa na stolowce też okej. Kompleks basenowy- stanowczo za malo lezakow jak na obłożenie ludzi w hotelu... Jak wychodziłam o 7 na śniadanie wszystkie lezaki na basenie oraz nad oceanem zajete... Cudem udało się cos znaleźć, a jak już się udało to były popsute. Drinki okej, dodają tam za dużo lodu. Jeśli chodzi o atmosferę na miejscu - to głośno, z fajna muzyka ;))) jak na ten kraj przystało, można poczuć fajny klimat :) animacje dla dzieci - słabo. Duza ilość osób starszych, chyba głównie osoby starsze przebywja w tym hotelu. Blisko do plaży. Plaza bardzo ładna, pracownicy dbają żeby było czysto.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    6

    Mieszne uczucia

    Damian 09.12.2022

    Po naszym pobycie mamy mieszane odczucia - hotel na pewno nie może być sklasyfikowany jako europejskie 5*. Zaczynając od pozytywów: przepiękne położenie, zieleń, cudowna plaża - pod tym względem jest bardzo dobrze. Baseny trochę już przeszły (miejscami odpadająca powierzchnia), ale są czyste i duże. Leżaków na plaży jest bardzo dużo, na basenie trochę mniej ale generalnie raczej nie ma problemu aby znaleźć miejsce o dowolnej godzinie. W tym miejscu potwierdzam jedną z wcześniejszych opinii, że w hotelu jest bardzo dużo Polaków, w tym niestety spora grupa która nie umie się zachować - rezerwacja leżaków ręcznikami przez rodaków i blokowanie ich przez pół dnia, pomimo że tych leżaków było na prawdę sporo miała miejsce codziennie - takie typowe wieśniackie zachowania które rażą w oczy : ) Animacje w trakcie dnia bardzo spoko - animtorzy nie są nachalni, w grach uczestniczą tylko chętni. Na plus również obsługa hotelu - wszyscy są raczej bardzo mili i pomocni. W recepcji można wymienić USD na pesos. Jeżeli chodzi o pokoje to jest słabo - pierwszego dnia zostaliśmy zakwaterowani w pokoju, w którym mocno śmierdziało stęchlizną. Po spędzeniu nocy okazało się również że przecieka toaleta i łazienka była zalana wodą. Po zgłoszeniu awarii został nam od razu zaoferowany inny pokój, w którym zapachu nie było. Standard pokoi raczej średni, łazienki wiekowe i mają tylko wanny. Brak działających sejfów. Jeżeli chodzi o wyżywienie - buffet jest poprawny. Głodni nie byliśmy, ale żadnych wyjątkowych doznań kulinarnych też nie uświadczyliśmy. Kilka opcji zawsze jest - zdziwiło nas że ryby były słabsze w smaku. Jeżeli chodzi o ciasta, lody itd. to wszystko raczej sztuczne z toną cukru. Przechodząc do restauracji ala carte - dramat. Restauracja azjatycka nie powinna się nazywać restauracją ala carte, a co najwyżej cooking show - brak możliwości wybrania menu. Pan kucharz przygotowuje dla wszystkich to samo, coś co z kuchnią azjatycką ma mało wspólnego. Jeżeli chodzi o włoską - dramat x2. Część potraw nie była dostępna, przystawka w postaci deski włoskich wędlin i serów - proszę podejść do bufetu i sobie nałożyć (te same wędliny i sery które były na zwykłym bufecie). Stek był niedosmażony, pomimo że poprosiliśmy o medium, a "tiramisu" to koło tiramisu nawet nie stało - było to zwykłe sztuczne ciasteczko z toną cukru, które nawet nie udawało smaku tiramisu. Mocno odradzam restauracje, po tych doświadczeniach steak house nawet nie próbowaliśmy. Alkohole - za dużego wyboru raczej nie ma. Jeżeli chodzi o wino to jest fatalne - leją je z plastikowych opakowań po soku; na bufet to samo wino przelewają do butelek, jest rozwodnione i niedobre w smaku. Na plus na pewno rum - w obu barach dostępne są markowe Dominikańskie rumy (Barcelo, Brugal) - jeżeli ktoś lubi ten trunek to polecam pić w tym hotelu rum :). Obsługa rainbow bardzo dobra - wszystkie informacje podane jak na tacy, częste dyżury rezydentów. Skorzystaliśmy z dwóch wycieczek (Santo Domingo i Plaże północy) - polecamy. Transfery bez zarzutów. Generalnie wakacje były udane, głównie przez przepiękne plażę i pogodę. Rozczarował nas trochę standard pokoi, a fatalnym doświadczeniem były restauracje ala carte - w tym aspekcie hotel ma dużo do poprawy. Polecam hotel dla osób które lubią plażować i nie przeszkadza im wieśniackie zachowanie niektórych gości.

    4.0/6

    Czy ta opinia była pomocna?

    0

    Ocena Hotelu Senator

    Marek, Olszewnica Stara 22.12.2024 | Termin pobytu: grudzień 2024

    Pomijając łazienkę która była dramatyczna (cieknący kran , obrzydliwa zasłonka od prysznica - której nie było jak nie dotknąć, ciągle "pracująca" spłuczka) to pobyt bardzo udany - dobre jedzenie, przepiękna okolica i sam teren hotelowy . Trudno też było o wolne leżaki . Opieka rezydentek bardzo dobra.

telefon

Pobierz aplikację mobilną Rainbow

i ciesz się łatwym dostępem do ofert i rezerwacji wymarzonych wakacji!

pani-z-meteracem