Kategoria lokalna 5
4.0/6
Hotel z ogromnym potencjałem, pięknie położony, części wspólne czyste i odnowione. Pokój to zupełnie inna bajka. Pokoje czyste, ale wymagające remontu, trochę pleśni w łazience, hałasująca klimatyzacja, skrzypiące drwi, niedziałający sejf. Jedzenie bardzo dobre, obsługa hotelu i baru bardzo miła i pozytywnie nastawiona. Hotel przepełniony Dominikanczykami, który są uciążliwi, głośni i myślą, że jako rodacy mają wszędzie pierwszeństwo. Mimo wszystko wrażenia pozytywne, ale hotel wybrałabym o lepszym standardzie.
Daria, Katowice - 28.07.2021
9/9 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Ośrodek Playabachata jest naprawdę ładny, porośnięty wszędzie palmami i z bliskim dostępem do całkiem rozległej plaży :) na minus bardzo zdystansowana obsługa restauracyjno-barowa. Bardzo często miałem wrażenie, że jesteśmy dla nich petentami zamiast gośćmi. Na plus animatorzy, którzy jako jedyny wydawali się entuzjastyczni w stosunku do gości.
Tomasz, Warszawa - 30.09.2021
0/0 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Byliśmy w tym hotelu w październiku 2021, po podróży czekaliśmy na check-in ponad 2,5h po czym okazało się, że w pokoju nie ma ręczników, na które musieliśmy czekać kolejną godzinę (18/19). Padła klimatyzacja, zalewając cały pokój a obsługa nic z tym nie zrobiła - pomogła trochę rezydentka. Ogólnie nie ma tragedii, trzeba się przygotować, że obsługa będzie traktować turystów z polski (nie tylko) gorzej jak dominikańczyków. Na stołówce brak talerzy, szklanek i sztućców. Ludzie pili herbatę z bulionówek :)
Artur - 04.11.2021
1/1 uznało opinię za pomocną
4.0/6
Pokoje wymagają natychmiastowego remontu bo o ile wysłużone meble jestem w stanie znieść to wszechobecnego grzyba i pleśni już nie. Jakość posiłków kiepska chyba, że ktoś będąc na wakacjach w egzotycznym miejscu zadowoli się pizzą, hot-dogiem i frytami. Obsługa restauracji mimo, że uśmiechnięta pracuje w myśl zasady "despacito" w wyniku czego wszystko o co poprosisz (czyt. sztućce, filiżanki) dostaniesz po posiłku lub wcale. Często brakowało nakryć, talerze i szklanki miałam wrażenie, że były niedokładnie umyte, co było widoczne gołym okiem. Plus za położenie hotelu oraz dominikański klimat. Otoczenie hotelu ładne, zadbane. Wystarczająca ilość leżaków zarówno na plaży jak i przy basenach. Animatorzy sympatyczni, nienachalni. Warto skorzystać z usług pizzerii, kawiarni i lodziarni w "Dominikańskiej Uliczce" przy hotelu Senator w ramach All Inclusive oraz restauracji a la carte Steak House. Wycieczki lokalne sprzedawane przez rezydenta Rainbow mają wygórowane ceny w stosunku do oferowanych na nich atrakcji. Pani rezydent Diana niezwykle optymistycznie nastawiona do wszelkich problemów co wywołało w nas irytację, brak stanowczej postawy tej Pani wobec personelu recepcji zaskutkował kilkugodzinnym oczekiwaniem na wymianę pokoju przez co straciliśmy nerwy i czas. Nie zdecyduję się więcej na wakacje z biurem Rainbow.
Małgo - 25.03.2019
0/0 uznało opinię za pomocną