3.0/6
zorganizowanie uroczystej kolacji dla tak dużej ilości osób to porażka, obsługa hotelowa pozwoliła na serwowanie posiłków aż wszyscy goście przyjdą, więc większość czekała na posiłek,napoje prawie przed północą.Porazka siedzieć przy stole 2 godziny o suchym pysku.Za kawę i herbatę kazano sobie płacić chociaż powiedziano nam że napoje w cenie.
Małgorzata, Mińsk Mazowiecki - 25.01.2025 | Termin pobytu: grudzień 2024
11/11 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Przymusowe przystanki obiadowe. Brak możliwości wyboru (a w opisie wycieczki nie było tego w programie)
Łucja Maria, Koszalin - 25.10.2017 | Termin pobytu: wrzesień 2017
5/8 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Miałem nie pisać opinii ale Rainbow mnie skusił 😊. Nie będę pisał laurki jak większość ale skupię się na tym co mi się nie podobało: Transport – wysłużone autokary, które już nie powinny jeździć w dłuższe trasy. Co jeden to starszy. Ten na objeździe miał 18 lat, pourywane siatki przy fotelach, uszkodzone mocowania osłon słupków bocznych szyb, które skutkowało grzechotaniem przy częstym wchodzeniu silnika w rezonans. Szyby nie były brudne ale były już tak porysowane i zmatowione, że przeszkadzało to w obserwacji otoczenia. Wstydziłbym się swojego gościa w Polsce wozić takim gruchotem. Autokar, który przewoził nas z lotniska do hotelu na wypoczynek, był jeszcze starszy i nie przystosowany do przewozu takiej ilości bagażu, który musiał być przewożony w części tzw. osobowej (piętrowy miejski autobus). Ostatni autokar z hotelu na lotnisko miał siedzenia tak blisko siebie, że osoby powyżej 180 cm miały problemy żeby się na nich zmieścić. Przedstawicielka Rainbow zapytana o ten problem rozłożyła ręce i powiedział „I co ja mam z tym zrobić?”. Niesprawna była też w nim klimatyzacja co spowodowało, że niektórzy nie wytrzymywali duchoty i chcieli wysiadać. Przed rokiem będąc na objeździe z konkurencyjną Itaką podróżowaliśmy autokarem, który miał Wifi i gniazda USB-A do ładowania telefonów. Można? Logistyka – czas przejazdu z ostatniego hotelu na objeździe do hotelu na wypoczynek wg popularnych nawigacji powinien wynieść 1 godz. 20 minut. Dodając przerwę i ew. korki powinno to trwać do 2 godzin. Rainbow zorganizował to tak, że trwało to 5 godzin i 15 minut. Dlaczego? Bo chyba ze źle pojętej oszczędności najpierw zostaliśmy przewiezieni na lotnisko, gdzie oczekiwaliśmy na przybyszów z Warszawy a dopiero po ich rozlokowaniu do poszczególnych autokarów nastąpił przejazd do hotelu. Obiady na objeździe – wszyscy wiedzą, że wybór knajpy to układy przewodnika z restauracjami ale ich bezczelność jest coraz większa. Wszystkie restauracje były droższe niż restauracja w samym centrum Aten, a ich lokalizacja wskazywała, że istnieją tylko dzięki przewodnikom. W dwóch nie było żadnych cen. Do wyboru były rożne składniki obiadu wyeksponowane w bemarach a przy kasie dowiadywałeś się ile to kosztuje 😊. Nie wszystkie honorowały karty a jedna nawet nie wydawała paragonów, czyli wszystko na lewo. Poza powyższym reszta była zgodna z opisem.
Mirosław, Warszawa - 09.09.2024 | Termin pobytu: sierpień 2024
71/71 uznało opinię za pomocną
3.0/6
O ile plan wycieczki rewelacyjny, tak standard hoteli i zmuszanie do jedzenia w miejscach tylko wybranych przez pilota mocno zniechęcają. Piękne widoki, wspaniałe zabytki, jednak wycieczka wymaga poprawek.
Kasia - 08.10.2024 | Termin pobytu: wrzesień 2024
8/8 uznało opinię za pomocną