Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zacznę od początku. Po przylocie na lotnisko chaos - nikt nie wiedział co ma robić, wszędzie tłumy. Zabrakło tu osoby z Rainbow, która pomogłaby skoordynować osoby, które wysiadały z samolotu. Po uporaniu się z wizami rezydent wziął nas pod opiekę. Niestety okazało się, że hotel Gravity jest w środku niczego, więc po odwiezieniu innych osób, w końcu udało nam się do niego dotrzeć. Pierwsze wrażenie? Duże lobby, kilku obsługujących nas panów - liczyliśmy, że check in przebiegnie szybko. Nic bardziej mylnego. Panowie mieli czas na pogawędki, żarciki, które nas - zmęczonych po podróży z dziećmi, delikatnie mówiąc, rozzłościło. Po otrzymaniu karty do pokoju zostaliśmy do niego odprowadzeni, a wkrótce dotarły nasze walizki. I tu pierwszy zonk - pan ani myślał wyjść z pokoju bez napiwku. Następnego dnia rozpoczęliśmy testowanie hotelu i oto nasza opinia po 10 dniach pobytu: Hotel - wydaje się być nowoczesny, jednak pokoje hotelowe wymagają remontu. Stare zasłony, poduszki, stare obdrapane meble i niezachęcająca do kąpieli łazienka nie zrobiły na nas dobrego wrażenia. Łóżka są średnio wygodne, ratowały nas jedynie poduszki. Jednak pojawiły się bóle kręgosłupa, więc z ulgą wymeldowaliśmy się po pobycie. Hotel położony w środku niczego, więc nie ma opcji na jakiekolwiek rozrywki czy zakupy poza nim. Jedzenie - i tu nasłabszy punkt tego hotelu. Po wizycie w innych arabskich krajach liczyliśmy na dużo więcej. Najsłabsze były śniadania - tylko słodkie pieczywo, tylko kozie sery i wędlina wyglądająca jak psia karma. Oprócz tego stanowisko z jajkami - tu pan robił na życzenie jajecznicę lub omlety. Oprócz tego owsianka, dużo ciast i bardzie niewiele owoców - jedynie jabłka i banany. Na lunch i kolację było lepiej i raczej nikt nie wychodził głodny. Minusem była monotonnia. Dzień w dzień na kolację pojawiało się to samo, więc po 10 dniach na kolację szliśmy z niechęcią. Najlepsze były lunche. Niewielki wybór posiłków dla dzieci, więc najmłodsi kręcili nosem. Lody tylko przez 2 godziny dziennie, bardzo słaba jakość przekąsek w snack barach. Baseny - co prawda basenów jest 7, ale w okresie zimowym podgrzewany jest tylko 1. W dodatku jest niedokładnie czyszczony, bo pływają w nim włosy. Moje dzieciaki szybko z niego zrezygnowały. Ogromnym problemem są za to ręczniki basenowe. Przy checkinie dostajemy tylko kart na ręczniki, ile osób jest w pokoju. Przy wymianie ręczników panowie bardzo skrupulatnie wydają karty. Jednak kilka razy zdarzyło nam się, że oddając 4 ręczniki, panowie wydawali nam 3 karty, bo twierdzili, że właśnie tyle daliśmy im ręczników. Zdarzyło nam się w takiej sytuacji wołać managera i wyjaśniać sytuację. Dodam, że jeśli przy checkoucie nie oddamy tyle kart ile dostaliśmy, naliczą nam 20$ za zgubienie karty. Warto więc tego pilnować. Plaża - piękna plaża piaszczysta, leżaki, parasole za darmo. Przy plaży 300m molo, które prowadzi do niewielkiej rafy koralowej, gdzie można snorkelować - piękne rybki, warto wziąć ze sobą maski. Na plaży mnóstwo leżaków, obsługa chętnie stawia parawany przeciwwiatrowe, jeśli tego potrzebujemy. Przy plaży beachbar od godz. 10. Podają jedynie napoje. Animacje - animacje są, do korzystania z nich zniechęca to, że animatorzy mówią na nich po rosyjsku. Kids Club funkcjonuje, organizowane są zajęcia dla dzieci, ale tylko jedna animatorka (chyba Anita) rzeczywiście chętnie pracuje z dziećmi. Reszta animatorów traktuje to jako przechowalnię, więc dzieci robią co chcą i szybko się nudzą. Podsumowując - nie jest to hotel z marzeń, nie wrócimy do niego.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Będąc na początku października muszę powiedzieć że obsługa była zmęczona i niemiła. Pokoje były duże i czyste duży plus, jedzenie smaczne i bardzo rozmaite. Minusem były również drinki w plastikowych kubeczkach.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wszystko SUPER ALE KUCHNIA NA 3 . tydzień można wytrzymać. Brak ciepłej wody pod prysznicem mimo zgłaszania .....
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Czysto, miła obsługa, jedzenie jak z garkuchni, Rosjanie zachowując się, jakby do nich hotel należał.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
W Gravity bylismy na przełomie czerwca/lipca na 2tygodniowy pobyt. Hotel duży aczkolwiek nie do końca wykończony. W dalszym ciągu jest w trakcie renowacji (remontują go, nie jest to nowy hotel). Wszyscy goście lokowani są do jednego budynku, większości od strony pustyni. Za pierwszym razem dostaliśmy pokój z widokiem na basen, aczkolwiek drzwi balkonowe się nie zamykały dlatego po wielu godzinach spędzonych na recepcji w celu zmiany pokoju dostaliśmy także pokoj z widokiem na pustynie. Większość dostaje pokoje familijne (studio) z czego tylko z jednym z pokoi jest normalne łóżko, a w drugim rozkładana sofa z cieniutkim materacem co było bardzo niekomfortowe na 2tygodniowy pobyt. Pokoje urządzone nowocześnie, aczkolwiek nie nastwiajcie się na oglądanie TV, ponieważ działa tylko gdy działa wifi :-) a z tym to naprawde trzeba mieć szczęście. Przed 2 tyg działało może z 5-6 razy. Pani rezydent nadaje się tylko do sprzedaży wycieczek - nic innego nie ma zamiaru załatwiać (nawet nie zamówiła budzenia w dniu wyjazdu :)) - wielkie „nic nie wiem”. Obsługa bardzo miła i przyjazna, nie są nachalni, bardzo serdeczni szczególnie Ci w restauracji. Pozdrowienia dla Nadera :-). Rafa przy hotelu słaba, bardzo dużo meduz, ale nieparzących. Animacje w porządku, chociaż nie byłam ich wierna fanka. Alkohole jak to w Egipcie... jedzenie w porządku, w pierwszym tygodniu zdarzały się owoce morza, w drugim było ich brak. Okolica niezbyt ciekawa, aczkolwiek taka wioska turystyczna. Sklepów w hotelu brak, trzeba iść do Tropitela - hotelu obok. Basen główny, z widokiem na morze nie należał do najczysciejszych. Pełno osadu z olejków.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byłem w siedmiu hotelach w Egipcie na poziomie 5*. Ale przyznam że hotel gravity nie zasługuje nawet na 4*. Drinki to jakaś porażka.. oczywscie nastawiałem na egipski alkohol.. ale to przechodziło samego siebie i czasami miałem wrażenie ze pije denaturat. Jedzenie - nawet nawet jak na egipskie standardy lobby bar - barman bardzo niemiły, nieprzyjemna atmosfera jak trzeba coś zamówić. Ewidentnie odechciewa się dać nawet napiwek.. Obsługa w restauracji- za mało ludzi do pracy.. kolejki do baru.. drinki zrobione na szybko. Często zdarzało się że wino dostałem w kubeczku do piwa.. Higiena dużo do wymagania.. stoliki brudne.. przetarte na szybko ścierka. WiFi- istna porażka. Jeśli chciałbys obejrzeć film w pokoju to nie nastawiaj sie. Pokój - miły dla oka, łóżka wygodne. Klimatyzacja.. no właśnie.. działa lecz na mocnym poziomie bez możliwości regulacji. plaża - czysta piaszczysta plaża na wielki plus. wypożyczalnia wózka golfowego. świetna atrakcja do zwiedzania kurortu nadmorskiego. ,,Lepsze alkohole” za extra ,,Price”.. które nadal są egipskie. Śmiech… Jeśli podróżujesz z parą. Wybierz coś lepszego Jeśli podróżujesz z dziećmi - to ok, ale bez rewelacji.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Zaproponowany hotel przez Miłą Panią z Rainbow 🙂 spełnił nasze oczekiwania hotel czysty bardzo zadbany ,szybki transfer, super zorganizowana plaża . Jedyny minus wieczory zimne i wietrzne co powodowało że szybciej wracaliśmy do pokoju bo temperatura nie pozwalała na przesiadywanie na zewnątrz ale to braliśmy pod uwagę . Bardzo dużo Rosjan którzy nawet sobie podkradali leżaki i zabierali ręczniki. Duża ilość basenów ale niestety nawet ten podgrzewany nie był za ciepły .Wróciłbym do tego hotelu ale już w innym miesiącu niż luty 🙂
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Podobało mi się to święto personel jest doskonały plaża jest piękna wspaniałe jedzenie, wspaniała laguna, kelner Islam jest super
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Oceniam hotel Gravity Hotel Sahl Hasheesh na 3.5 z kilku powodów. Po pierwsze, jedzenie jest słabe, z ograniczonym wyborem i monotonnym menu. Dostępne są tylko dwa rodzaje sera i szynki, a owoce i mięso są rzadko dostępne. Kubki do herbaty są dostępne tylko przez krótki czas, a masło często się kończy. Przekąski są średnio dostępne, przyjechaliśmy po porze obiadowej i nie za bardzo dało się zdobyć cokolwiek do jedzenia aż do kolacji. Po drugie, alkohol jest rozcieńczony słodkim syropem, co sprawia, że wszystkie napoje alkoholowe, od wódki po whisky, smakują tak samo. To jest duży minus dla osób, które chcą cieszyć się różnymi napojami alkoholowymi podczas swojego pobytu. Po trzecie, hotel jest położony na pustyni, co oznacza, że nie ma zbyt wielu miejsc, do których można by się udać na spacer. To może być frustrujące dla osób, które chcą zwiedzać okolicę lub po prostu chcą spędzić czas na świeżym powietrzu. Na koniec, we wrześniu hotel jest pełen wrzeszczących dzieci, co może zakłócić spokój i ciszę, na które liczysz podczas wakacji. Mimo tych problemów, pokój, w którym się zatrzymaliśmy, był w porządku, co jest pewnym plusem dla tego hotelu.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel taki sobie. Masa gości ze wschodu. Jedzenie jak na 5 gwiazdek trochę monotonne i słabo podane. Byłem w dużo lepszych.