Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel piękny na zdjęciach w rzeczywistości ma wiele minusów, najgorsze jedzenie jakie jadłam w hotelach - katastrofa. Jedyny plus to ładna plażą z pomostem i miła obsługa wszystkich pracowników.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel nie zasługuje na 5*, normalny , zwykły hotel, spodziewałam się lepszych warunków, a tu okazało się przeciętnie. Poza tym czystość woła o pomstę do nieba ! Pokoje sprzątane byle jak, tzn zaciągnięta pościel udająca wymienioną, ręczniki mokre składane, udające wymienione. Gdybym nie zaznaczyła krzyżykiem , że to mój ręcznik to myślałabym, że dali czysty , a tu niespodzianka- poskładali go tylko i położyli jeden na drugim udając, że zmienione fuj ! Cały dzień wilgotne kisiły się zwinięte i udające czyste. NA stołówce tragedia, stoliki brudne, sztućce niedomyte, szklanek brak. Byłam nawet świadkiem jak barman chciał do brudnej szklanki nalać kobiecie soku, bo nie miał czystych. Wywiązała się awantura przy barze, aż interweniował jakiś menago. Tragedia ! Strach poza tym było jeść cokolwiek, bo produkty z wieczora wykorzystywane były na śniadanie, no frytki robione na kolację lądowały z jakimś bakłażanem rano na śniadanie, koszmar ! Potem nie ma dziwne, że ludzie łąpią rzekomą zemstę Faraona . To bzdura, że z wody, to z brudu i zmieszanych resztek jedzenia starego , fuj ! obrzydlistwo ! Mnie niestety też dopadło, a tak uważałam. Jeżdżę po swiecie i nie po takich biednych krajach jak Egipt i nigdy nic mi się nie przydarzyło, zęby myję normalnie, lód w drinkach też biorę, ale stołuję się przeważnie w restauracjach czy barach ,allinclusive raczej nie biorę, a w Egipcie z samym śniadaniem to raczej nie uświadczysz hotelu. Plaża prawie pusta, bo po co wyciągać leżaki jak nie ma sezonu :-( Żałuję , że wybrałam ten hotel, ale kierowałam się myślą, że jak 5 * to zadbają o klienta, niestety pomyliłam się. 2 lata temu byłam w 4 * Seegull w centrum Hurgady i nic mi się nie działo, hotel bardziej się starał niż ten Gravity .
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel zniszczony nadający się do kapitalnego remontu dla gości niewymagających o stalowych nerwach. Hotel nie jest warty swojej ceny. Na pewno nie jest to 5* Nie polecam !
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
W hotelu jedzenie mocno średnie, obsługa niezbyt miła i wymuszająca nachalnie napiwki. Podczas kolacji duże kolejki do bufetu i problem z wolnym stolikiem. Bardzo duża ilość gości z Rosji zachowujących się jakby wszystko mogli przestawiając nawet leżaki gdzie leżały moje rzeczy. Wifi działające w pokoju ale bardzo wolne. Z plusów duża ilość basenów w tym jeden z podgrzewaną woda, ładne i nowoczesne pokoje.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wybraliśmy ten hotel, Bo mial dużo dobrych opinii. Niestety hotel nie spełnił naszych oczekiwań. Byliśmy kilka razy w Egipcie i moja opinia jest w odniesieniu do innych hoteli z tej samej półki cenowej. Zacznijmy od plusow: czyste pokoje i ładne, szybka reakcja obsługi na zgłoszony problem, wystarczająca ilość leżaków przy basenie i na plaży. I to na tyle. Natomiast minusy: jedzenie dramatyczne, monotematyczne, brak świeżo wyciskanych soków, mały wybór, zimne, np. pancake były przygotowywane wcześniej a podczas śniadania lekko ocieplane. Za arbuzy i truskawki trzeba było dodatkowo płacić. Plaża brzydka, rafa również. Leżaki na plaży brudne. Animacje dla mało wymagających, wręcz zniechecajce do brania udziału. My mieliśmy pokój w nowej części budynku, więc był ładny. Jednak niektórzy dostali w starej części, trochę byli rozczarowani.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Wyjazd trzyosobową rodziną z dzieckiem w wieku 5 lat uważamy za umiarkowanie udany. Plusy: hotel jest nowy i czysty, obługa codziennie sprzątała pokoje i przynosiła świeże napoje, w tym butelkowaną wodę można było otrzymać w prawie nielimitowanej ilości. Do dyspozycji w grudniu były 2 podgrzewane baseny. Minusy: jedzenie codziennie takie samo, w trakcie kolacji wigilijnej (za którą zapłaciliśmy dodatkowo ponad 600 zł) okazało się, że hotel jest w stanie przygotować dobrej jakości posiłki; aquapark, którym chwali sie hotel, niestety nie ma podgrzewanych basenów, więc nie ma możliwości skorzystania z niego zimą; obsługa oczekuje gratyfikacji za każdą, najdrobniejszą przysługę/usługę.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Największym plusem wyjazdu było ciepłe morze i nurkowanie. Hotel kompletnie nie jest przygotowany na pełne obłożenie, ogromne kolejki na stołówce, nie posprzątane pokoje i brak miejsc na basenie to norma.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Skuszony zapisami oferty, nastawiłem się, że odwiedzę 6 letni hotel. Okazało się jednak, że nie jest to prawdą. Budynki hotelu wyglądają jakby miały między 30, a 20 lat - zależy, która klatka. Wilgotne ściany w pokojach i na korytarzach. Płytki na podłogach wymieniane na takie w całkiem innym kolorze - z beżowych na niebieskie. Futryny i okna umazane farbą. Fugi brudne, szafki i łóżka stare i podrapane. Klimatyzatory stare. Windy poobijane i zużyte. Codziennie na którymś piętrze trwał remont i coś szlifowano, tynkowano i odmalowywano. Nie ma możliwości, by hotel został uruchomiony w 2018 roku. Jedzenie w restauracji VIEW kiepskie, niesmaczne. Ciasta we wszystkich kolorach tęczy, ale każde smakuje tak samo. Jeden rodzaj wędliny i 2 rodzaje czegoś co przypomina ser żółty. Bawialnia dla dzieci zużyta totalnie (oprócz jednej huśtawki). Zjazdy wózkiem tak strome i wykonane ze śliskich płytek, tak, że można wpaść w rabaty wykonane z kwiatów z kolcami. Za każdym razem musieliśmy ześlizgiwać się z podjazdu wychodząc z dziećmi. Generalnie czuję się oszukany. Ten hotel nigdy nie stał obok 5-cio gwiazdkowego hotelu. Gdybym znał prawdę, to nigdy bym do niego nie pojechał. A jako wisienka na torcie: 3 z 4 walizek zostały nam połamane w drodze do Egiptu.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Brak kuchni europejskiej. Ogólnie nastawienie na turystę egipskiego. Bardzo słabe animacje. Dla osób pragnących spędzić aktywnie urlop zdecydowanie nie polecam
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Tydzień w Hurghadzie bardzo udany. Na plus: Wycieczka do piramid i Kairu Przewodnicy mówiący po polsku Powierzchnia hotelu Dostęp do plaży i piękny widok z balkonu. Na minus: Wyżywienie w hotelu-bardzo ograniczony wybór Obsługa hotelowa w recepcji-brak zaangażowania Pokoje: brak ciepłej wody (udrożniona po ingerencji hydraulika) Animatorzy mówiący prawie wyłącznie po rosyjsku. Niedopuszczalnym jest by pracownicy hotelu międzynarodowego nie posługiwali się językiem angielskim. Słaby program animacyjny oferowany przez hotel. Żadna animacja nie odbyła się wg planu.