Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy na 10 (a tak naprawdę 9) nocy we 3 rodziny. Biuro postanowiło zaplanować wylot o 4:45 rano co poskutkowało tym, że o godz. 12:00 w nocy musiliśmy opuścić pokoje hotelowe. Oczywiście wszystko zgodnie z umową, ale niesmak pozostał. Co do samego hotelu Nasza ocena poniżej Plusy: - duża ilość basenów oraz zjeżdżalni - doświadczony, uśmiechnięty personel, który starał się nam dogadzać. Jedynie obsługa na recepcji nieco zadzierała nosa - świetne widoki - liczne bary z dobrym piwem - darmowy parking Rainbow z miłą obsługą i szybkim transferem na lotnisko 24h na dobę - Pokój 2-os. z dostawką bardzo ładny - Dużo atrakcji dla dzieci Minusy: - Jedzenie i samopoczucie po nim. Na 9 osób 5 miało mniejsze lub większe problemy, na szczęście przypadłości ominęły dzieci. Jakość jedzenia na ogół marna, trzeba było szukać lepszych dań. - Rezydent nieprzyjemny, wprowadzał nerwową atmosferę na spotkaniu. - bałagan i zamieszanie przy podpisywaniu umowy z Rainbow, zmiany terminów lotów, błędy w umowie. - odradzam wizytę w restauracji meksykańskiej. Sama obsługa podczas wizyty to był kabaret. Menu niezrozumiałe, pan "kelner" wybrał za nas co dostaniemy. Jedzenie beznadziejne. Dla odmiany wizyta w restauracji Marokańskiej zupełnie inna, smacznie z dobrą obsługą. Podsumowując jeśli brać pod uwagę stosunek jakości do ceny to nie było tragedii, ale gdybym miał się decydować ponownie to wolałbym dopłacić do lepszego hotelu z lepszym jedzeniem.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Biliśmy z rodziną Napiwki oceniamy o Alkohol:( to bieda. Nie mam słów Kelnerów trzeba zapłacić 1dolar żeby słyszeli tobie co chcesz:) Bardzo uważajcie w pokoju wszystkie rzeczy od początku zgłosicie jeśli coś będziecie wiedzieli że nie sprawny. Zróbcie sobie filmik gdzie będzie wydać pracownik hotelu że bił z wami podczas wykonania filmiku... Weźcie sobie Alkohol do Egiptu. Ile się da:))
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
hotel położony przy plaży. daleko od innych hoteli, co faktycznie wydłuża czas dojazdu gdziekolwiek. Obsługa miła, ale i przesadnie narzucająca się. Koszmarem są animacje nieustannie zapraszające do udziału w oferowanych atrakcjach. Hotel ponoć po remoncie (2018), a jednak wciąż w remoncie. Wejście bez windy, bokiem, ponieważ główny hall w przebudowie.Strefa zjeżdżalni w budowie, więc obok huku muzyki "do leżaka" jest stukot i hałas budowy, wespół z rykiem kosiarek . Pokoje brudne, ręczniki niedoprane.
2.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
hotel duży ale nieciekawy brudno jedzeni przeciętne można by powiedzieć że z wszystkich miejsc w jakich byliśmy najgorsze najlepsze jedzenie było na statku. Hotel nie asługuje an swoje gwiazdki a już kolacja w restauracji azjatyckiej ala carte na którą trzeba się umówić to jedna wielka porażka.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Przemiła obsługa barów i restauracji, wspaniała plaża, dobre, ale bardzo monotonne jedzenie i na tym moja pozytywna opinia się kończy. Zapłaciliśmy za pokój familijny, w którym miały być zakwaterowane 3 dorosłe osoby, 7 letnie dziecko oraz roczne niemowle (wg biura podróży powinien mieć metraż ok 45m). Po przybyciu do hotelu okazało się że obsługa recepcji ma taki burdel w dokumentach, że moje niespełna roczne niemowle miało zostać zakwaterowane z obcymi ludźmi, mój narzeczony miał być na dostawce w pokoju moich rodziców, a ja z bratem i pasierbicą mieliśmy być w dwójce ( pokój mojej siostry i jej dzieci był podobnie zmieszany) po wyjaśnieniu całej sytuacji i okazaniu umowy Pan manager "wyprostowal dokumentację" i mieliśmy dostać nasz pokój - okazał się on ok 25metrowym pokojem z jednym podwójnym łóżkiem, jedną rozkładaną sofą i z dostawką - część sypialna byla CZĘŚCIOWO osłonięta ścianką. Zrezygnowaliśmy więc z przydzielonego nam pokoju i zdecydowaliśmy się na zamianę na bardziej komfortową dla nas opcję, zostaliśmy zapewnieni, że hotel ma zdecydowanie większy pokój w ofercie, który spelni nasze oczekiwania i.. tu się zaczęły schody- rzeczywiście dostaliśmy większy pokój, ale mieścił się w najstarszej części hotelu, najbardziej oddalonej od jedynego podgrzewanego basenu (nasz wyjazd odbywał się w okresie świąt Bożego Narodzenia, więc basen z ciepłą wodą był dla nas dość istotny), kafelki na podłodze były popękane, zawiasy w szafkach uszkodzone (szafki się nie domykały, a w łazience przód z szuflady z rączką zostawał w ręce przy próbie otwarcia ) rączka z prysznica byla na tyle wyrobiona, że spadała podczas kąpieli, dodatkowo prysznic nie posiadał drzwi tylko starą zasłonę. Obecnie zdecydowałabym się na dopłacenie i zakwaterowanie w dwóch dwójkach- hotel posiada dwuosobowe pokoje z możliwością dostawki łączone ogródkami.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Straszna głośna techno muzyka w tym hotelu non stop . Nigdy więcej ten hotel . !! Nie ma w nim 5 minut spokoju
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Byliśmy po raz pierwszy w Egipcie w hotelu 5 gwiazdowym i niestety ale się bardzo rozczarowaliśmy. Po pierwsze brak polskiego rezydenta i kontakt był tylko możliwy telefonicznie lub przez media społecznościowe (raz był tylko na dyżurze w hotelu)-kontakt z nim nie był do końca zrozumiały. W całym hotelu było tylko 6 Polaków, reszta do przyjezdni i Arabowie...
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pomimo, że to nasz drugi pobyt w tym hotelu jesteśmy nic mocno rozczarowani. Obsługa na tragicznym poziomie, dopominająca się o napiwki na każdym kroku. Załatwienie czegokolwiek w recepcji graniczy z cudem. Rezerwacja obejmowła pokój z łóżkiem małżeńskim i dostawką dla dziecka. Otrzymaliśmy pokój 2-osobowy z małymi oddzielnymi łóżkami bez dostawki na piętrze ze stromymi, kręconymi schodami bez windy (dla rodziny z małym dzieckiem i wózkiem). Po zmarnowaniu pierwszego dnia i kolejnego przedpołudnia na ciągłych wizytach w recepcji dostaliśmy przynajmniej pokój z dużym łóżkiem, ale mimo KILKUNASTU prób kontaktu z recepcją przez cały pobyt nie doprosiliśmy się przygotowania dostawki dla dziecka, w związku z czym musiało spać z nami w łóżku. (Interwencja rezydentki tez nie była skuteczna). W pokoju wszystko dla było dwóch osób (ręczniki, kubki, pościel itp.) bez uwzględnienia dziecka. Niby all in a na wiele rzeczy można się naciąć jako płatne plus nachalne oczekiwanie napiwków na każdym kroku. Lazienka duża, ale w fatalnym stanie (podpryskiwane płytki i fugi, grzyb pod prysznicem, nie zawsze była ciepła woda). Klima działa tylko bardzo mocno, albo momentalnie robi się duszno, co przy dziecku już poskutkowało katarem. Wszyscy budziliśmy się w nocy bo było gorąco i na chwilę trzeba było włączyć nawiew, ale trzeba poczekać na wymianę powietrza i koniecznie go wyłączyć bo po pierwsze jest tak głośny, że nie da się spać, a po drugie zbyt chłodzi nawet na wysokiej temp i niskim nawiewie. Załatwienie czegokolwiek na recepcji graniczyło z cudem. Jak się do nich idzie każą dzwonić, jak się dzwoni każą przyjść. Po kilku rozmowach i umawianiu się na konkretną godzinę że coś ma być gotowe przychodzimy i robią z nas wariatów, że niby nikt nic wcześniej nie zgłaszał. I miało to miejsce przynajmniej 4 razy! Menu dla dzieci w restauracji to fikcja. Jest niby kids corner, ale jedzenie dokładnie to samo co w drugiej części i w zasadzie korzystają z niego wszyscy. Jedzenie bardzo monotonne - codziennie to samo + na lunch inna zupa (zwykle wodnista i bardzo słona) + jakiś rodzaj pieczonego mięsa na kolację. Raz w czasie pobytu pojawiły się skorupiaki z grilla i sushi. Menu dziecięce różniło się tym, że codziennie były dostępne frytki i lody.... Plac zabaw dla dzieci i kid's club dostępny wyłącznie przez 4 godziny dziennie (oficjalnie), a i tak nigdy nie był czyny w podanych godzinach. Jednym słowem wstyd, że taki hotel widnieje w ofercie jako 5-cio gwiazdkowy! Na plus jedynie otoczenie hotelu (chociaż baseny były znacznie zimniejsze niż woda w morzu) i plaża z bardzo długo płytką wodą, a dla zainteresowanych snurkowaniem pomost z którego można oglądać elementy rafy i rybki. Natomiast na plaży ciągli nagabywacze na masaże, wycieczki, zdjęcia, taxi, owoce i mnóstwo innych usług, więc bywało to męczące.
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Hotel tak ladny, a tak nie wykorzystany. - animacje w pazdziernika slabe.. - muzyka przy basenie w kolko to samo irytujaca - woda w basenie lodowata - do morza by poplywac trzeba przejsc z 200 m po kladce - polecono nam na podroz poslubna i to jest najgorsze co mogli nam polecic bo hotel sie nadaje tylko dla rodzin
2.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Od początku pobytu mieliśmy problemy w pokoju. Druga Pani z wycieczki także miała podobne problemy, brakowało opieki polskojęzycznego przedstawiciela. Negatywy: - brak wody w pokoju, - niedziałający telefon, - niedziałający zamek w drzwiach, - niedziałające ogrzewanie/ klimatyzacja i bardzo nieszczelne okna, po naprawie działało przez 24h - bardzo długie oczekiwanie na reakcję ze strony hotelu na zgłoszone awarie (czekaliśmy około godziny na serwisanta, który po naprawie usterki ewidentnie czekał na napiwek) - mamy wrażenie, że część awarii była celowa, żeby tylko wyciągnąć od nas napiwek, - od godziny 9:00 do 23:00 codziennie dźwięki remontów, zostaliśmy zakwaterowani w budynku, który nie był jeszcze wykończony, - klimatyzacja w lobby była włączona na chłodzenie mimo, że wszyscy goście chronili się tam przed wiatrem i siedzieli w kurtkach. Po prośbie czy można podwyższyć temperaturę dostałam informację, że nie ma takiej możliwości. - siedząc przy basenie nie ma chwili spokoju, ludzie od SPA, fryzjerzy i innych usług ciągle zaczepiają. - bardzo słabe alkohole, podróbki napojów Pozytywy: - bardzo ładna lokalizacja, - hotel jak zostanie dokończony to może rzeczywiście będzie ok, - piękne ogrody, - było kilku naprawdę miłych barmanów, - jedzenie było dobre, - dużo świeżych owoców i warzyw, - dużo barów, - podgrzewany basen - dużo basenów - wystrój pokoju był ok