Opinie pochodzą od naszych Klientów, którzy odwiedzili dany hotel lub uczestniczyli w wycieczce objazdowej.
Osoba dodająca opinię musi podać dane osobowe, takie jak imię i nazwisko oraz dane dotyczące wyjazdu, czyli datę i kierunek wyjazdu lub numer rezerwacji. Dzięki tym informacjom sprawdzamy, czy autor opinii faktycznie podróżował z nami. Jeżeli dane się nie zgadzają, wówczas nie publikujemy opinii.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Nowy ładny hotel,ale uciążliwe częste kucia,wiercenia w drugiej nowo oddawanej części hotelu.Obsługa miła.W restauracji częsty brak kubków do herbaty i łyżeczek.Jedzonko dobre,lecz coś brakowało w urozmaiceniu.Bardzo obrotny,miły,uśmiechnięty i służący pomocą rezydent Pan Wojtek-brawo.Za mało muzyki przy basenach.Pogoda dopisała więc wyjazd ogólnie udany.
3.5/6
Czy ta opinia była pomocna?
Pierwsze rodzinne wakacje. Ja, żona, dwójka dzieci (4 i 6) lat. Rezerwacja z dużym wyprzedzeniem pokoju z widokiem na ogród - otrzymaliśmy pokój z widokiem na hotel Tropitel i dzielący nas pas pustyni. Balkon mega wąski ale przynajmniej był :) . W łazience po każdym użyciu prysznica trzeba było liczyć się z usuwaniem sporej ilości wody z podłogi (do czego dostawaliśmy dodatkowy ręcznik). Ponadto wakacje planowane były głównie pod kątem dzieci, a po dotarciu na miejsce okazało się, że od samego początku do samego końca dzieciaki nie mogły ani razu skorzystać ze zjeżdżalni dla dzieci, gdyż znajdowały się w remoncie przez cały ten okres. Niestety o planowanym remoncie nie dostaliśmy żadnej informacji, gdybyśmy o tym wiedzieli z pewnością wraz z teściami zmienilibyśmy hotel. Do tego pewne drobnostki jak np. ''przypadkowe'' nie wydanie voucherów do restauracji a la carte (wszystkim przybyłym Polakom, nie wiem jak pozostałym przybyłym nacjom). Podsumowując... pogoda świetna, fajne wycieczki, hotel rozczarował.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Na wstępie zaznaczę, że nie był to mój pierwszy wyjazd do Egiptu, a na bliskim wschodzie jestem dość często. Hotel zbudowany pośrodku niczego. Dla mnie to zaleta, ponieważ że nie ma miliona obnośnych sprzedawców, hałaśliwych dyskotek i inny wątpliwych lokalnych atrakcji. Ale nie każdy może się z tym czuć komfortowo. Obsługa miła, sprawna i uczynna. Wszyscy władają językiem angielskim w adekwatnym zakresie. Sam wystrój hotelu dość elegancki ale nie przytłaczający. Tereny zielone bardzo zadbane i dobrze utrzymane. Hotel nie jest zatłoczony - zawsze znajdzie się wolny leżak i parasol przy basenie lub na plaży. Wifi ok. Pokoje w pełni wyposażone, ale wykończenie słabej jakości. Przykładowo wieszak na ręczniki spada ze ściany pod ciężarem ręczników. No i pokoje mają dodatkowych lokatorów: mrówki. Nie są one co prawda agresywne względem ludzi, ale o przechowaniu jedzenia w pokoju można zapomnieć. Słabą stroną hotelu jest wyżywienie. Bardzo monotematyczne. Dania gotowane na jedno kopyto. 90% potraw powtarza się co 2-3 dni. Do posiłku jest najczęściej jedno danie z rybą, jedno danie z kurczakiem, 3 wariacje na temat wołowiny i przegląd sałatek. Ograniczony wybór świeżych owoców - trzeba "polować" na banany i jabłka, a o takiej egzotyce jak arbuz można zapomnieć. Jakość mierna - trzy czwarte nasze wycieczki skończyło z zatruciem pokarmowym. Woda w basenach (Maj) przeraźliwie zimna. Dziecko po ~10 minutach w basenie nie było w stanie przestać się trząść. (woda w morzu była w spodziewanej i dużo wyższej temperaturze). Sytuacja utrzymała się przez cały, dwutygodniowy wyjazd.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Teoretycznie, wyjazd można byłoby uznać za udany, gdyby nie bardzo nieprzyjemny incydent z pokojem. Po przyjeździe w nocy do hotelu, 1 z 3 zarezerwowanych przez nas pokoi, nie był zgodny z zamówieniem – nie odpowiadał umówionemu standardowi, ilości łóżek, pościeli itd. Co istotne, Pracownik recepcji, już w chwili wydawania „klucza” wiedział o ww. niezgodności, gdyż zaznaczył nam, że jeśli pokój się nie spodoba, będziemy go mogli rano zmienić. Niestety, obiecana zmiana nie była tak oczywista i wymagała od nas interwencji u Rezydenta, a także Managera recepcji. Ciekawostką jest fakt, że wskazując Rezydentowi numer feralnego pokoju, Ta poinformowała nas, że w tym hotelu w ogóle nie ma pokoju o podanym numerze. Aby Rezydent uwierzyła nam - musieliśmy pokazać zdjęcie drzwi i klucza. Po licznych perturbacjach - w tym telefonach do Rezydenta, oraz długim oczekiwaniu, w końcu otrzymaliśmy pokój - jak pozostali członkowie naszej rodziny. Opisany incydent był bardzo nieprzyjemny i stresujący, przez co niestety zaważył na naszym zadowoleniu z pobytu i samym wypoczynku! Hotel przyjemny, czysty, z licznymi basenami. Blisko morza i zejścia na rafę, jednak widoku na morze przereklamowany. W 2 z 3 wykupionych przez nas pokoi, praktycznie obiecanego widoku nie było. Jedzenie różnorodne, jednak po kilku dniach monotonne. W naszym przypadku usługa a`la carte to niewypał, zamiast dań z karty podano dania, które były dostępne w formule all inclusive. Różnica dania nałożył Kelner, a nie my sami. Warto wybrać się na wycieczkę fakultatywną do Luksoru – świetny Przewodnik, bardzo dobrze władający językiem polskim, z dużą wiedzą i poczuciem humoru. Wycieczka do Hurghady – wg nas strata czasu i pieniędzy. Głównymi punktami wycieczki po mieście niestety stają się kawiarnia i sklep z tandetnymi pamiątkami oraz „markową” odzieżą, bez możliwości targowania cen. Pobyty w każdym z tych miejsc trwają ponad 1 h. Jedyne co warto zobaczyć w mieście to meczet i świątynię koptyjską, jeśli oczywiście ktoś jeszcze podobnych gdzieś nie widział. Rejs łodzią ze „szklanym dnem” – ciekawa atrakcja zarówno dla dzieci, jak i dorosłych.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
niestety jesteśmy z mężem trochę zawiedzeni hotelem. dostaliśmy najmniejszy pokój bez tarasu czy choćby kawałka balkonu - okej, szło to jakoś przeżuć, natomiast syf w łazience był nie do opisania. odechciewało się myć, brud przy prysznicu wyglądał jakby był tam od dawna. jedzenie nam nie smakowało. drinki słabe, a do tego podawane w plastikowych szklankach - brudnych i porysowanych. obsługa generalnie bardzo miła, ale czasami Pan kelner przyjmował zamówienie przy basenie na napoje i ich nie przynosił. hotel jako budynek jest przepiękny, dużo basenów - my siedzielismy przy takim mniejszym, gdzie było mniej osób i było super :) plaża ładna, dość płytko jeśli chodzi o morze, przez około 300m wody jest tylko do kolan. warto mieć buty do wody, ponieważ plaża jest kamienista na pewnym odcinku. rafa koralowa widoczna z molo przepiękna - widać wiele kolorowych rybek, cudowny widok. podsumowując, odpoczęliśmy, ale drugi raz nie wybralibyśmy tego hotelu.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Był to pierwszy pobyt w Egipcie, szukałam szukałam i znalazłam i nie wiem skąd ten zachwyt, zaczynając: Transfer sprawny, hotel jako 3 dojechaliśmy w niecałą godzinę. Pan rezydent super człowiek :) Obiekt z zewnątrz zadbany, naprawdę, obsługa dba o wszystko i jest super miła, szczególnie Panowie, którzy sprzątają pokoje. ( Miałam wrażenie, że byliśmy nieliczni, którzy dawali dolara czy dwa przy sprzątaniu, w zamian mieliśmy ekstra postacie z ręczników, które cieszyły oraz więcej sprite, coca coli i soków do mini barku w pokoju :) - jak się okazało napoje te są za darmo, nie dopłacaliśmy nic !) Trafiliśmy na pokój z widokiem na morze, łóżka wygodne, czysto, ale łazienka czy meble no nie są pierwszej świeżości. Meble obdarte, w łazience płytki w niezbyt dobrym stanie, połatane fugami, dosztukowane w niezbyt estetyczny sposób , wyglądały na brudne - jeśli ktoś zwraca na takie rzeczy uwagę no to będzie mu przeszkadzać, mnie to tak bardzo nie raziło, bo większość czasu spędzałam na basenach. Przy basenie gdzie grała muzyka no ciężko znaleźć miejsce, ale obsługa stara się coś znaleźć. Dno w basenie bardzo ostre, sam beton idzie obedrzeć palce. O godzinie 18:00 wszyscy byli wypraszani z basenów. Animacje dla dzieci (byłam z dzieckiem więc inaczej na to patrzę) zbyt krótkie, monotonne, animacje dla dorosłych słabe, osoba je prowadząca nastawiona bardzo na Rosjan ( których jest dużo w obiekcie). o 23:00 było po wszystkim. Jedzenie - tragedia, nie wiem jak ktoś może napisać, że bardzo dobre. Monotonne, ciężkie, i niesmaczne, gdzie jestem osobą naprawdę niewybredną. Jednego dnia widać było, że jajecznica była robiona świeża, a na drugi dzień zrobiona z jajek na twardo, które nie zeszły przy śniadaniu. Na sali rzeczywiście latają ptaki, które podjadają ludziom jedzenie. Osobiście z sałatce znalazłam kawałek kartki. Na temat rafy i morza się nie wypowiem, nie snurkowalismy , weszliśmy na chwilę, woda bardzo ciepła, bez butów do morza nie jest się w stanie wejść. Alkohole okropne, typowo zajeżdzaly bimbrem, brak opcji by dopłacić dolara czy dwa by nalano coś z alkoholi importowanych, tylko przy opcji ultra all inclusive, której nie da się wybrać przy wyborze wakacji Podsumowanie: Hotel ma max 3 gwiazdki, niestety. Był to pierwszy wyjazd do Egiptu, z pewnością nie ostatni, ale tego obiektu nie polecam.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Jesteśmy rozczarowani obsługą i jakością hotelu Gravity, nie powinien mieć on 5 gwiazdek tylko co najmniej 4 gwiazdki. Byliśmy z biurem Rainbow już w niejednym hotelu np. w Grecji (Kreta ,Korfu, Rodos, Zakynthos itp.) czy np. na Wyspach Kanaryjskich (Gran Canaria, Fuerteventura) i to w hotelach o niskim standardzie ( 3,4-gwiazdkowych) a Hotel Gravity jest 5-gwiazdkowy za jaki się uważa - ale się rozczarowaliśmy i na pewno już tam nie wrócimy. (nie do tego hotelu). A szkoda bo miał być hotel 5-gwiazdkowy. (nowo otwarty bo w 2018 roku).
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
byłam w Egipcie 6raz i to nie jest moje top. zdecydowanie wolę większe obiekty. zdjęcia hotelu w katalogu prezentują domki, a zakwaterowanie jest w budynku 5pietrowym.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Miejscowość bardzo spokojna. Okolica stworzona z z "osiedli" w postaci hotelów. Egipt sam w sobie jest piękny. Trzeba niestety się przygotować na to, że tamtejsi ludzie mają inne pojęcie o estetyce i czystości. Hotel ładny natomiast standard wykończenia pozostawia wiele do życzenia. Niedociągnięcia, okna nie domyte itd. Osoby sprzątające robią to bardzo niedokładnie. Piasek zamiast sprzątnięty to zamieciony w kąt.
3.0/6
Czy ta opinia była pomocna?
Widok na ogród - ogólnie był widokiem na inny hotel i piach Na miniaturowym balkonie brak krzesła żeby usiąść Prysznic dziurawy woda bokiem wypływa z kabiny na łazienkę Dwa razy oddaliśmy bilet na kolację tematyczną ani razu nas nie zapisano Pokój rodzinny dla czterech osób- a dostaliśmy dwa pojedyncze łóżka iiiii jedna dostawka a raczej prycza a nie łóżko Potem trzeba było prosić się o jeszcze jedną prycz Jedzenie mimo że nie jestem zbyt wymagająca naprawdę było kiepskie Klima darła się niemiłosiernie Chyba najlepiej wspominam ratowanika z basenu Miły gość