5.1/6 (299 opinii)
3.0/6
Trochę z naszej winy i niedopatrzenia, ale ostrzeżenie dla wszystkich- oprócz kosztów wycieczki, które pokrywacie z góry, na miejscu musicie jeszcze zapłacić 135 USD od osoby- teoretycznie na napiwki dla kierowców, bilety itp, ale praktycznie i tak później co chwila oczekują dodatkowych napiwków, a także dopłat np. za przeprawę przez Nil albo jakiś podatek na Seascope. Do ostatniej chwili nie wiedzieliśmy w jakim będziemy hotelu. Dwa dni przed wyjazdem dostaliśmy już informację z nazwą hotelu, ale na miejscu okazało się, że zakwaterowano nas w innym- Seagull. Mimo wyraźnej prośby o jedno łóżko małżeńskie dostaliśmy dwa osobne, w dodatku w bardzo obskurnym i brudnym pokoju (w hotelu 4* do którego specjalnie dopłacaliśmy). Tutaj na szczęście po zgłoszeniu problemu rezydentce, przeniesiono nas do lepszego pokoju z jednym łóżkiem. Ogólny plan wycieczek był słaby - bardzo nastawiony na zakupy zamiast na zwiedzanie. Wycieczka do Luxoru pozostawia wiele do życzenia. Po pierwsze autokar był fatalny- ciasne siedzenia, a nawiew zepsuty. Po drugie dojazd był tragicznie długi – trasa powinna zajmować ok 3 godzin, a zajęła 6. Po trzecie wymagano od nas dodatkowych kosztów: 5 dolarów za przepłynięcie przez Nil, mimo że w ofercie nie było o tym mowy. Po czwarte wyjazd był nakierowany nie na zwiedzanie, a na wydawanie pieniędzy. W Karnaku dostaliśmy jakieś 45 minut czasu na zwiedzanie, ale w sklepie z papirusem czy alabastrem czasu było na tyle dużo, że jak nie chciało się nic kupować to można było się ponudzić. Ogólnie w sklepach czasu dawano nam za dużo, a w miejscach ważnych na tyle mało, że nie było czasu nic zobaczyć.
Karolina, Legnica - 21.06.2022
42/45 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Zostaliśmy zakwaterowani w miejscowości Safaga nie było to 20 km od Hurghady. Warunki fatalne obrazują zdjęcia których nie mąge dołączyć bo za każdym razem moja opinia znika. Pokój przy szambie eypimpiwywanym na trawnik. Telewizor w pokoju raczej jako ozdobą ok 5 kanałów kiepskiej jakości. Jedyny plus działającą klimatyzacja. Bar w hotelu nie działał przez 7 dni, bar przy barze był otwierany po czasie bez drinków z piwem którego wiecznie brakowało. Jedzenie jednolite i powtarzalne.
MAKSYMILIAN, BROSZKOWICE - 03.09.2022
10/12 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Wycieczka we wrześniu. Hotel King tut kiepski, średnio czysty, jedzenie bardzo monotonne. Wycieczki zawierają zbędne elementy, jak wizyty w perfumeriach, a na rzeczy warte zobaczenia jest niewiele czasu.
Beata, Pieńki Wielkie - 01.10.2023 | Termin pobytu: wrzesień 2023
5/6 uznało opinię za pomocną
3.0/6
Sama idea programu bardzo obiecująca. Pierwsze dni pobytu w Egipcie przeznaczone na klimatyzację w hotelu i odpoczynek. 3 dnia intensywna wycieczka do Luxoru, która uratowała nasz cały wyjazd. Pilot był bardzo przyjemny, czasem ciężko zrozumiały. Ponadto zabrano nas do prawdę w wielu wartościowych miejsc. Jedyny minus to nachalnosc ludności lokalnej i ciągle namawianie na kupno różnych pamiątek również przez pilota. Ciekawa wycieczka do Sea Scope z możliwością samodzielnego snurkowania. Wycieczka po Hurghadzie nie miała zbyt wiele do zaoferowania prócz krótkiego pobytu w pięknym meczecie, na który przeznaczono jedynie parę minut. Końcowy przystanek w sklepie z wysokimi cenami, na który przeznaczono ponad godzinę. Była to kompletna strata czasu i najbardziej zbędny punkt wycieczki. Niestety głównym celem organizatorow było nachalne zabieranie nas w najwieksza ilość miejsc, gdzie można było zostawić pieniądze. Mimo intensywnego programu czuje niedosyt, ponieważ wiele wycieczek nie oferowało zbyt wiele.
Justyna, --- - 06.09.2023 | Termin pobytu: sierpień 2023
7/7 uznało opinię za pomocną